Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

Forums

Please consider registering
guest

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
Topic RSS
Intervija ar Jeļenu Prokopčuku
25/05/2012
10:00
Labsa
Labsa
Rīga
Interesents
Members
Forum Posts: 28
Member Since:
13/04/2012
Offline

Margarīns un veselīgs??? Jūs ko ņirgājaties? Tas ir pēdējais ko ēst

25/05/2012
10:09
Ainars
Ainars
Rīga
Admin
Forum Posts: 755
Member Since:
25/03/2010
Offline

Ansis Ozoliņš said

stereotips said

Baigi patīk papētīt lietas, par uzturu (vidējie rādītāji porcijām):
Kas tad īsti ir Jeļenas minētajā gadījumā!
Baltmaize 25g*2=134,5 Kcal (Tauki-1g, CH-28g)
Sviests 15g*2+(20g pie putras)=373,5 Kcal (Tauki-41g, CH-0,25g)
Siers 20g*2=152 (Tauki-12g, CH-0,4g)
Auzas 100g=300 Kcal (Tauki-6g, CH-50g)
Lauku piens pie putras 250 ml=160 Kcal (Tauki-11,25g, CH-11,25g)

Kopā: 1120 Kcal (Olbaltumvielas-17%, Tauki-37%, OgļHidrāti-46%)
Olbaltumvielu-Ogļhidrātu proporcija 27%/73% (Sportistiem parasti 30%/70%)

Svars-46 kg, Kcal/km-46, Km-30, Patērētās Kcal-1380

1380-1120=260 Kcal
Trūkstošās kalorijas noteikti puncī jau ir aizķērušās no iepriekšējās maltītes, vai sviestmaizes tādas nedauz "biezākas", vai kā parasti, vidējie aprēķini piesmējuši :)))

Nedomāju, ka šo aprēķinu var saburzīt un izmest miskastē un reāli Jeļena arī noskrien 30 km ar šādu maltīti!!! Vienmēr esmu teicis, ka mūsdienu ofisu cilvēku uztura normas ir dubultotas pat trīskāršotas. Bet kas tad ekonomiku sildīs, ja visi veselīgi maz ēdīs? Dāvināsim dāmām spožas kurpītes!!! :)

Pa daudz tu tur saskaitīji. Pirmkārt, pirms skriešanas neēd putru ar pienu, jo izvārīts pieniņš ir liela slodze vēderam. Auzas vāra ūdenī! Un gan jau tās sviestmaizes bija domātas ar margarīnu, kas ir daudz veselīgāks un ne tik trekns kā sviests. Tātad tur būs maksimums 200kcal nevis 373. Tātad iznāks 1120-160-173=787kcal. Nu nezinu. Man tas būtu daudz par maz, lai es varētu no rīta noskriet 30km

Es 30 km parasti skrienu no rīta tukšā dūšā, ēdu pēc tam. Auzu pārslas utml. labāk nevārīt vispār, bet tikai pārliet ar ūdeni. Temperatūra virs 40 grādiem nokauj produktos lielāko daļu organismam nepieciešamā. Margarīns vispār nav pārtikā lietojams produkts:)

25/05/2012
10:59
M257
Grīziņkalns
Eksperts
Members
Forum Posts: 2627
Member Since:
15/03/2011
Offline

Labākas ir pilngraudu auzu pārslas un tās var apliet ar aukstu ūdeni iepriekšējās dienas vakarā, šāda kombinācija arī dikti labi palīdz vēderam, pie tam, var ietaupīt uz sāli, cukuru, pienu un elektrību vai gāzi :)

Ne viss ir tā, kā izskatās.
25/05/2012
13:51
Kuks
Kuks
Rīga
Speciālists
Members
Forum Posts: 617
Member Since:
19/03/2012
Offline

papucis said
Labākas ir pilngraudu auzu pārslas un tās var apliet ar aukstu ūdeni iepriekšējās dienas vakarā, šāda kombinācija arī dikti labi palīdz vēderam, pie tam, var ietaupīt uz sāli, cukuru, pienu un elektrību vai gāzi :)

Paldies par ieteikumu - šādi nebiju mēģinājis, bet noteikti notestēšu :)

25/05/2012
13:57
Ivars
Ivars
Zinātājs
Members
Forum Posts: 261
Member Since:
20/08/2009
Offline

Kuks said

papucis said
Labākas ir pilngraudu auzu pārslas un tās var apliet ar aukstu ūdeni iepriekšējās dienas vakarā, šāda kombinācija arī dikti labi palīdz vēderam, pie tam, var ietaupīt uz sāli, cukuru, pienu un elektrību vai gāzi :)

Paldies par ieteikumu - šādi nebiju mēģinājis, bet noteikti notestēšu :)

Jā, es jau ari sevi sāku psiholoģiski un emocionāli sagatavot šādam pasākumam :) Jo, ja tu ēd "veselīgi", bet vaikstīdamies un drebinādamies, tad nekāda jēga no tā nav...

25/05/2012
14:12
M257
Grīziņkalns
Eksperts
Members
Forum Posts: 2627
Member Since:
15/03/2011
Offline

var jau tām auzām uzrīvēt pa virsu ābolu, tagad drīz būs zemenes

Ne viss ir tā, kā izskatās.
25/05/2012
14:17
Gints Lasmanis
Gints Lasmanis
Talsi
Interesents
Members
Forum Posts: 30
Member Since:
13/04/2011
Offline

Netaisīšu jaunu topiku! Jautājums rīta skrējējiem. Ko Jūs ēdat pirms skriešanas? Esmu piespiedis sevi pāris reizes no rītiem piecelties un paskriet pirms darba, bet jūtams, ka nav īsti enerģijas skriet. Ēst brokastis un skriet ar laikam nebūtu prātīgi.

25/05/2012
14:25
vr
Interesents
Members
Forum Posts: 17
Member Since:
12/05/2010
Offline

Neēdu pilnīgi neko, pieceļos, saģērbjos un eju skriet, skrienu ap sešiem no rīta pirms tam nemaz negribās ēst, ūdeni tik padzeros pāris malku, un ja skrienu ilgāk kā stundu ņemu līdzi ūdeni. Vakariņas gan paēdu kārtīgi. Tas, ka nav enerģijas skriet varētu būt tāpēc, ka nav pierasts no rītiem skriet un ķermenis nav vēl īsti pamodies, nevis, ka nav brokastis ēstas, ar laiku jau pierod.

25/05/2012
14:26
M257
Grīziņkalns
Eksperts
Members
Forum Posts: 2627
Member Since:
15/03/2011
Offline

No rīta parasti nesanāk skriet, taču ir šad, tad sanācis - pieceļos, izdzeru 300-500ml ūdens, saģērbjos un prom skriet. Enerģijas trūkums no rīta var būt saistīts ar izgulēšanos? Ja esi kārtīgi izgulējies, tad arī būtu jābūt enerģijai

Ne viss ir tā, kā izskatās.
25/05/2012
14:39
OreMan
Valmiera, Rīga
Admin
Forum Posts: 1611
Member Since:
22/07/2009
Offline

Mans nu jau ikrīta rituāls ir pēc pamošanās izēst vienu mazo jogurta kārbiņu un tad doties skriet. Mazajiem skrējieniem ar to mierīgi pietiek, lai nebūtu nepatīkamā vēdera čokurā raušanās sajūta.

The harder the surface and the less between your feet and the ground, the softer the landing.. –> www.youtube.com/v/kpnhKcvbsMM
25/05/2012
14:46
maziinais
maziinais
Mazsalaca, Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 322
Member Since:
10/02/2010
Offline

Skrienu tikai no rītiem pirms darba. Ap 6:30, 7:00. Lēnu garu skrienot varu arī neko neēst, izdzeru tik glāzi ūdens, savukārt, ja plānots tempa treniņš vai intervāli, tad apēdu vienu šķēli maizi(graudu, vai baltmaizi) ar sviestu un sieru. Tukšā dūšā ir gadījies, ka rauj uz augšu. :( Savukārt, ja ir apēsta desmaize vai vairākas siermaizes, tad ir smaguma sajūta. Tā ir ar mani, bet gan jau ka tas atkarīgs no indivīda...

25/05/2012
16:02
IlzeL
Riga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 214
Member Since:
01/01/2012
Offline

Es noteikti tukšā dūšā no rīta nevaru paskriet. Manas parastās brokastis sastāv no auzu pārslām, kurām klāt dažas rozīnes vai kāda žāvēta dzērvene, kas aplietas ar karstu ūdeni. Vēl padzisušā iemaisu mazu karotīti medus. Bet tiešām būs jāizmēģina apliešana iepriekšējā vakarā. Atkarībā no tā vai dodos skriet, vai vienkārši uz darbu - mainās tikai porcijas izmērs, tieši pirms skriešanas tas ir mazāks.

25/05/2012
16:39
LasmaO
LasmaO
Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 438
Member Since:
01/01/2012
Offline

No rītiem skrienu tikai brīvdienās un parasti tukšā dūšā. Ūdens vismaz 1/2 litrs gan ir obligāts. Ja vakariņas bijušas švakākas, tad apēdu mazu graudu maizes šķēlīti ar medu vai mazo jogurtiņu. Ne enerģijai, bet lai nebūtu nepatīkama tukšuma sajūta vēderā. Enerģiju no rīta organisms galvenokārt ņem no iepriekšējās dienas pēcpusdienā/vakarā apēstā.

Ak dievs, kā jūs visi tās auzu pārslas varat dabūt iekšā, brrrr

25/05/2012
16:44
.Linda
.Linda
Rīga
Admin
Forum Posts: 650
Member Since:
22/03/2011
Offline

LasmaO said

Ak dievs, kā jūs visi tās auzu pārslas varat dabūt iekšā, brrrr

Ar karoti.. ;) Manā receptē ar žāvētiem augļiem, riekstiem un medu ir pat ļoti garšīgas! Bet man viņas vienmēr un visādos izpildījumos ir garšojušas, tā kā neesmu tas labākais piemērs tam, kā iemācīties ēst auzu pārslas. :)

Ja nevari mainīt situāciju, maini attieksmi pret to. 
25/05/2012
16:49
LasmaO
LasmaO
Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 438
Member Since:
01/01/2012
Offline

Lindams said

LasmaO said

Ak dievs, kā jūs visi tās auzu pārslas varat dabūt iekšā, brrrr

Ar karoti.. ;) Manā receptē ar žāvētiem augļiem, riekstiem un medu ir pat ļoti garšīgas! Bet man viņas vienmēr un visādos izpildījumos ir garšojušas, tā kā neesmu tas labākais piemērs tam, kā iemācīties ēst auzu pārslas. :)

Laikam neesi gan :))
Man vienīgais variants ir Floras auzu cepumi, ko ar zināmu piespiešanos mīcu iekšā dienu pirms garākiem mačiem ;)

25/05/2012
16:49
M257
Grīziņkalns
Eksperts
Members
Forum Posts: 2627
Member Since:
15/03/2011
Offline

Bērniem nesanāk iemānīt ar ūdeni pārlietas auzas, arī saka brr, tādēļ brīvdienu rītos ir iecienīta 4graudu putra ar pienu, kad apnīk pilngraudu auzu pārslas: http://www.raisio.lv/nordic/graudaugu-parslas/nordic-4-graudu-prslas-15kg

Ne viss ir tā, kā izskatās.
25/05/2012
17:08
Andulis
Rīga
Admin
Forum Posts: 3479
Member Since:
13/11/2009
Offline

LasmaO said
Ak dievs, kā jūs visi tās auzu pārslas varat dabūt iekšā, brrrr

Esmu pasācis diezgan bieži auzu pārslu putru leksēt iekšā ~1 h vai vēl ilgāk pēc skrējiena. Parasti tad ir izcila ēstgriba, ne to vien var iekšā dabūt. :) Tā kā summa nemainās no saskaitāmo kārtības, varbūt šādu variantu arī vari izmēģināt?

Vispār problēmu ar pārslām nav, garšo [gandrīz] vienmēr un visādos izpildījumos, kā jau Lindams minēja. :)

25/05/2012
18:04
LasmaO
LasmaO
Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 438
Member Since:
01/01/2012
Offline

Laikam tomēr atturēšos :)) Ir garšīgākas lietas uz šīs pasaules!

25/05/2012
20:34
.Linda
.Linda
Rīga
Admin
Forum Posts: 650
Member Since:
22/03/2011
Offline

LasmaO said

Laikam tomēr atturēšos :)) Ir garšīgākas lietas uz šīs pasaules!

Musli arī negaršo?

Ja nevari mainīt situāciju, maini attieksmi pret to. 
25/05/2012
21:34
jupe
jupe
Rīga
Speciālists
Members
Forum Posts: 625
Member Since:
22/10/2011
Offline

Man savukārt pietiek ar apziņu, ka ir veselīgs un tad varu apēst jebko. Neveselīgajam gan ir jābūt garšīgam :D

No permission to create posts