Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

Forums

Please consider registering
guest

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

Topic RSS
Treniņu plāns no garmin connect (vairāki jautājumi par treniņu un forerunner 305)
13/06/2016
15:59
tupele d
Nereta
Interesents
Members
Forum Posts: 7
Member Since:
05/01/2015
Offline

Sveika tauta!

Nezinu vai pareizā vietā topiku uztaisīju bet nu bēda ir šāda- ir vēlme izmantojot garmin connect pieejamo treniņu plānu izmantot kā pamatu, lai patrenētos Siguldas kalnu maratonam.
Bēda sākas tajā brīdī, ka dators met erorus un neļauj ielādēt iekš forerunner 305 (zinu, ka vecs kā pasaule tas modelis) Kamēr bija vecā garmin lapas versija problēmu nebija. Arī ārvalstu forumos raksta, ka ja pāriet uz veco mājaslapas versiju viss strādā. Bet ir viena problēma. Viņi vairs nepiedāvā pāriet uz veco versiju. Vai arī es nespēju atrast tādu iespēju. Ir kāds, kurš ir mēģinājis pēdējā laikā ielādēt treniņu plāna kalendāru garmin aparātā?

Jautājums vēl ir par Threshold Run Pace. Cik es no interneta dzīlēm sapratu, tad man ir jāskrien 80-90% no mana max pulsa. (Rupji rēķinot ja max ir 200 tad starp 160-180 sitieniem minūtē ir jātur apgriezieni) Kas vēl ir jāņem vērā pie Threshold Run treniņa?

Jau iepriekš paldies :)

13/06/2016
16:21
Inga_K
Inga_K
Pie Ogām
Speciālists
Members
Forum Posts: 628
Member Since:
27/08/2010
Offline

Man ir ļoti lielas aizdomas, ka Garmin pulksteņos, kas ir versijas līdz 220, 620 un 920 treniņu kalendāru nemaz nevar ielādēt, tikai atsevišķus treniņus. Uz veco versiju gan arī vairs neredzu iesēju pāriet. Tā kā man ir pulkstenis, kas atbalsta treniņu kalendāru, tad vari pateikt, ka no jaunās lapas viss strādā un ādējas iekšā kā mīlītis.
Threshold run = tempa skrējiens plānotajā sacensību tempā, vai drīzāk nedaudz zem. Paskaties, ar kādu pulsu Tu skrien citos taku skrējienos sacensību režīmā, saudzīguman nedaudz nomet zemāku pulsu, un tā arī skrien dienās, kad ir jāskrien tempa skrējieni. Tikai ieteiktu taku tempa skrējienus arī skriet pa takām ;)

13/06/2016
17:14
tupele d
Nereta
Interesents
Members
Forum Posts: 7
Member Since:
05/01/2015
Offline

Paldies par Threshold run izskaidrošanu.
Pirms tam treniņa plānu varēja ielādēt vismaz iekš 305 par citiem nezinu modeļiem. Man izdevās ar roku mājaslapā izveidot identisku workout un to ielādēt. pēc 2h iešu izskriet tad arī redzēs vai ir izdevies. Ielādes brīdī, kaut ko lamāja mani, bet vismaz pulsometra ir dabūts iekšā.

13/06/2016
17:31
Inga_K
Inga_K
Pie Ogām
Speciālists
Members
Forum Posts: 628
Member Since:
27/08/2010
Offline

tupele d said

Paldies par Threshold run izskaidrošanu.
Pirms tam treniņa plānu varēja ielādēt vismaz iekš 305 par citiem nezinu modeļiem. Man izdevās ar roku mājaslapā izveidot identisku workout un to ielādēt. pēc 2h iešu izskriet tad arī redzēs vai ir izdevies. Ielādes brīdī, kaut ko lamāja mani, bet vismaz pulsometra ir dabūts iekšā.

Nedaudz precizēšu - viena lieta ir, ka ir sastādīti adwanced workaout un to ietūca pulkstenī, bet mazliet cita lieta ir salikt treniņus kalendārā, un tad no kalendāra tūcīt visus treniņus iekšā pulkstenī. Ja pirmais variants 305 strādā bez problēmām, tad otrais vienkārši nav pieejams, jo tādas funkcionalitātes nav.

Pārbaudīju uztaisot treniņplānu - nu skaidrs, tas tiešām strādā tikai, ja ir treniņa kalendāra opcija, jo ir iespēja labot konkrētu treniņu, sinhronizēt visu kalndāru uz pulksteni, bet ne nosūtīt treniņus uz pulksteni pa vienam, tā kā nekas cits Tev neatliek, ka ar roku taisīt identiskus treniņus un atsevišķi tūcīt iekšā pulkstenī.

13/06/2016
19:23
dot
dot
dīvāna iemītnieks
Eksperts
Members
Forum Posts: 1700
Member Since:
28/10/2011
Offline

Threshold Run ir Sliekšņa Skrējiens. Runa ir par anaerobo jeb laktāta slieksni. Pēc pulsometru ražotāju domām tas atrodas pie 80% no HRmax (maximum heart rate) vai HRR (heart rate reserve), pie tam derīgi esot abi varianti. Lieki piebilst, ka 80% no HRmax un 80% no HRR radikāli atšķiras. Tāpēc drošāk ir sliekšņa skrējienā turēt divreiz garākas distances sacensību pulsu: 5km TR - 10km sac.; 10km TR - 21km sac.; 20km TR - 42km sac.

Domāju sākt no rītiem skriet, bet rudenī pārāk dubļains, ziemā pārāk auksti, pavasarī pārāk mitrs un vasarā pārāk karsti.