Biedriem

Forums

Please consider registering
guest

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

Topic RSS
Atjaunošanās dzēriens
08/07/2019
15:14
Lauris
Lauris
Saldus
Interesents
Members
Forum Posts: 42
Member Since:
20/03/2017
Offline

Hey.
Varbūt varat padalīties ar atjaunošanās dzērienu receptēm, ko lietojat pēc grūtākiem treniņiem?
Šeit es domāju vienkāršus, paštaisītus dzērienus, ar latvietim parastajam pieejamām sastāvdaļām, nevis gatavos recovery dzērienus.

08/07/2019
15:30
DK86
DK86
Jelgava
Zinātājs
Members
Forum Posts: 134
Member Since:
14/10/2016
Offline

Kas vainas pirktajiem? Tas pats Piena spēks, vai SiS Rapid Recovery - pašā laikā, un garša super!
Ja nu tomēr vajag dabīgu, nereti ūdenim pievienoju medu un svaigi izspiestu citrona sulu pēc garšas, super, tomēr jāņem vērā, ka drīz pēc tāda smaga skrējiena jāēd olbaltumvielām bagāta pārtika, kas atjauno muskuļu šūnas.

08/07/2019
15:56
Dziņa
Dziņa
Aizkraukle
Speciālists
Members
Forum Posts: 953
Member Since:
18/04/2011
Offline

Lauris said

Hey.
Varbūt varat padalīties ar atjaunošanās dzērienu receptēm, ko lietojat pēc grūtākiem treniņiem?
Šeit es domāju vienkāršus, paštaisītus dzērienus, ar latvietim parastajam pieejamām sastāvdaļām, nevis gatavos recovery dzērienus.

Es pēc iespējas cenšos iztikt ar parasto pārtiku, olas, siers, biezpiens, žāvēti augļi, nežāvēti augļi, rieksti. medus, ja treniņš sanāk pirms pusdienām, tad apēdu kādu riekstu sviesta sausmaizīti, banānu vai ko citu nelielu, ar to pietiek, lai veiksmīgi sagaidītu pusdienas. Piena spēkus un citus tik pat nejauki iepakotus produktus, sevišķi, ja tie satur tikai vienu porciju, pēc iespējas nepērku. Esot mājās neredzu vajadzību jaukt kokteiļus, ja ar zobiem viss kārtībā. :)

08/07/2019
15:57
Dziņa
Dziņa
Aizkraukle
Speciālists
Members
Forum Posts: 953
Member Since:
18/04/2011
Offline

DK86 said

Kas vainas pirktajiem?

Nejaukas piedevas, vēl nejaukāks iepkaojums?

08/07/2019
21:31
stjopachio
stjopachio
Zinātājs
Members
Forum Posts: 106
Member Since:
01/08/2011
Offline

Dekstroze (jeb vīnogu cukurs), kas nopērkama šepat mūsu veikalos ogļhidrātiem (ar gana augsto glikēmisko indeksu ātrai absorbcijai) apvienojumā ar kādu no Myprotein proteīniem. Lietoju gan brūno rīsu, gan zirņu. Pērkot 2.5 kg pakas ļoti saprātīga cena. Nejauko piedevu arī nav.
Augļi varbūt ir forši pirms treniņa, bet pēc treniņa kavē olbaltumvielu uzsūkšanos.

08/07/2019
22:30
Lauris
Lauris
Saldus
Interesents
Members
Forum Posts: 42
Member Since:
20/03/2017
Offline

DK86 said

Kas vainas pirktajiem?

Manā apziņā mans fizkultūrieša statuss neiet kopā ar pirktiem pulveriem. Nez', varbūt jāmaina domāšanas virziens.

Dziņa said

Esot mājās neredzu vajadzību jaukt kokteiļus, ja ar zobiem viss kārtībā. :)

Līdz šim arī esmu izlīdzējies ar pārtiku. Bet ir reizes, kad gribās ko jaunu vai, vismaz, savādāku.

09/07/2019
11:07
DK86
DK86
Jelgava
Zinātājs
Members
Forum Posts: 134
Member Since:
14/10/2016
Offline

Manā apziņā mans fizkultūrieša statuss neiet kopā ar pirktiem pulveriem. Nez', varbūt jāmaina domāšanas virziens. Līdz šim arī esmu izlīdzējies ar pārtiku. Bet ir reizes, kad gribās ko jaunu vai, vismaz, savādāku.
========================
Ko nozīmē "fizkultūrieša statuss"? Ja fizkultūrietis ir tas, kuram nav nekāda sporta klase nevienā skriešanas distancē un kuram 90% treniņu ir viegli skrējieni savam priekam, tad es arī esmu fizkultūrietis. Un pēc parastiem, viegliem skrējieniem es nelietoju neko no sporta uztura, vnk ēdu pilnvērtīgu pārtiku. Reizi nedēļā gan paskrienu kaut ko smagu, kādus intervālus, tempa skrējienu, tad gan kāds Piena Spēks vai kas tamlīdzīgs par ļaunu nenāk. Pēc sacensībām arī, muskuļu šūnas ir nograutas, bet ieēst pilnvērtīgu, olbaltumvielas saturošu pārtiku tajā tālajā Kuldīgā vai Piltenē uzreiz pēc skrējiena ne vienmēr vispār iespējams.

09/07/2019
15:59
GeT_RiGhT
Rīga
Interesents
Members
Forum Posts: 8
Member Since:
11/08/2015
Offline