Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

Forums

Please consider registering
guest

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

Topic RSS
Imūnsistēmas stiprināšana.
16/09/2012
23:41
Valis
Valis
Rīga
Interesents
Members
Forum Posts: 35
Member Since:
24/03/2012
Offline

Sveiki noskrienieši!
Vēlējos iegūt informāciju no pieredzējušākiem skrējējiem. Lieta tāda, ka skriet iesāku šogad un kopš esmu pasācis to darīt no sava svara esu nometis 24kg, kā ari sācis šajā periodā biežāk slimot. It kā skaidrs, ka jāstiprina imūnsistēma, jo ķermenis patērē visu enerģiju un rezerves, vai varbūt jāsamazina slodze? Ko lietot labāk lietot imūnsistēmas stiprināšanai(vitamīnus u.t.t) un vai tas ir normāli tik strauji novājēt, iepriekšējais svars man bija par lielu, bet tik un tā, vai nav par strauju?

17/09/2012
09:15
Rozamunde
Rozamunde
Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 206
Member Since:
25/10/2009
Offline

Valis said

Sveiki noskrienieši!
Vēlējos iegūt informāciju no pieredzējušākiem skrējējiem. Lieta tāda, ka skriet iesāku šogad un kopš esmu pasācis to darīt no sava svara esu nometis 24kg, kā ari sācis šajā periodā biežāk slimot. It kā skaidrs, ka jāstiprina imūnsistēma, jo ķermenis patērē visu enerģiju un rezerves, vai varbūt jāsamazina slodze? Ko lietot labāk lietot imūnsistēmas stiprināšanai(vitamīnus u.t.t) un vai tas ir normāli tik strauji novājēt, iepriekšējais svars man bija par lielu, bet tik un tā, vai nav par strauju?

Slodze varbūt arī nav jāsamazina, bet jādomā, ko tu īsti ēd. Vai pietiekami, vai pilnvērtīgi? Imunitātei iesaku šito: http://www.walmark.eu/lv/Pages/produkti.aspx?nl_product_id=545&name=ImunActiv Mana meita 2 sporta skolās plosās un slodze pamatīga, tagad dodu ImunActiv, redzēs, kā būs ziemā.

17/09/2012
09:37
dot
dot
dīvāna iemītnieks
Eksperts
Members
Forum Posts: 1700
Member Since:
28/10/2011
Offline

Runā, ka strauji metot nost svaru 0,5..1,0 kg/nedēļā ir normāli. Vairāk jau esot kaitīgi veselībai.
Daudz skrienot ātrāk iztērējas vitamīnu un minerālu krājumi un, ja tos neatjauno, samazinās imunitāte. Var pirkt aptiekā kompleksos multivitamīnus+multiminerālus un C vitamīnu tabletēs, bet var ēst dažādu krāsu ogas - mellenes, upenes, dzērvenes, avenes, ...

Domāju sākt no rītiem skriet, bet rudenī pārāk dubļains, ziemā pārāk auksti, pavasarī pārāk mitrs un vasarā pārāk karsti.
17/09/2012
10:54
Edgars86
Edgars86
Rīga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 93
Member Since:
30/08/2011
Offline

Es pesrsonīgi, skrienot cauru ziemu neslimoju (nebija laika, bija jāskrien : )) tpu, tpu, tpu. Vasarā kā jau minēts labāk ar ogām, dārzeņiem augļiem (ne-veikala labāk) + minerālvielu komplekss, stiprināt imūnsistēmu. Ziemā, kad krājumi izbeigušies labāk kādu multivitamīnu kompleksu + minerālvielas. Vēl runā, ka no dabīgajiem produktiem pietiek ar smiltsērkšķiem un pīlādžiem, lai uzņemtu visus cilvēkam nepieciešamos vitamīnus.

IMO visu slīmību cēlonis ir džankfūds > netiek uzņemtas nepieciešamās uzturvielas > vājinās imūnsistēma > cilvēki slimo.

17/09/2012
11:15
ansiso
ansiso
Speciālists
Members
Forum Posts: 776
Member Since:
04/07/2011
Offline

Ja skrien fitnesam, tad skriešana palīdz stiprināt imunitāti. Ja skriet nopietni katru dienu, iekļaujot smagus un grūtus ātruma treniņus, tad skriešana reāli grauj imunitāti. Ar to diemžēl ir jarēķinās. Tā nu tas ir. Piemēram, tā pati 3000m šķēršļu skrējēja Jeļizarova ļoti bieži slimo, un parasti tieši tad, kad ir lieliskā sportiskā formā. Radevičai pirms olimpiskā fināla bija aizkritis ciet kakls, jo viņa bija lieliskā formā. Daudz tādu piemēru. Pazīstu vienu no Latvijas labākajiem garo distanču skrējējiem. Ja ārā līst lietus, viņš bieži vien izlaiž treniņu, jo labi apzinās, ka ir labas izredzes saaukstēties. Es pats vasarās ēdu daudz mellenes katru dienu, man pilns dārzs ar dažādām ogām. Bet uznāca augustā auksts laiks, man bija grūts ātruma treniņš, vēl pamatīgi nogāza lietus, vējš, un es pamanījos laikam 1. reizi mūžā vasarā saslimt. Arī šoziem pēc 3 gadu pārtraukuma saaukstējos. Un vēl pie tam 2 reizes. It kā ēdu daudz apelsīnus, kivi, vēl arī papildus askorbīnskābi un bioflavonoīdus uzņēmu, bet nekā

17/09/2012
11:37
Agy
Agy
Rīga/Liepāja
Eksperts
Members
Forum Posts: 1781
Member Since:
26/03/2011
Offline

es esmu ieverojusi, ka sogad pieliekot kilometrus aizvien vairak ir saaukstesanas simptomi un pat peksni energijas trukumi! Tapec dazreiz pec trenina uzreiz panemu C vitamina tableti!

17/09/2012
13:11
Valis
Valis
Rīga
Interesents
Members
Forum Posts: 35
Member Since:
24/03/2012
Offline

Edgars86 said

Es pesrsonīgi, skrienot cauru ziemu neslimoju (nebija laika, bija jāskrien : )) tpu, tpu, tpu. Vasarā kā jau minēts labāk ar ogām, dārzeņiem augļiem (ne-veikala labāk) + minerālvielu komplekss, stiprināt imūnsistēmu. Ziemā, kad krājumi izbeigušies labāk kādu multivitamīnu kompleksu + minerālvielas. Vēl runā, ka no dabīgajiem produktiem pietiek ar smiltsērkšķiem un pīlādžiem, lai uzņemtu visus cilvēkam nepieciešamos vitamīnus.

IMO visu slīmību cēlonis ir džankfūds > netiek uzņemtas nepieciešamās uzturvielas > vājinās imūnsistēma > cilvēki slimo.

Jā, par veselīgu ēšanu līdz šim nebiju piedomājis, tā arī ir, ka pārsvarā pārtieku no džankfūda, nekas labošos:)) biju jau mysportā un iegādājos multivitamīnu kompleksu un smilšērkšķi ir pieejami visu gadu, jo pats arī tos audzēju:)

17/09/2012
14:15
Inis
Inis
Dreiliņi
Interesents
Members
Forum Posts: 49
Member Since:
30/07/2012
Offline

Smagu treniņi ir kā ķīmijas terapija, stress nojauc visa veida balansus. Vislielākā nozīme ir ēdienu un dzērienu kvalitātei un to uzņemšanas procesam.