Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

Forums

Please consider registering
guest

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

Topic RSS
Visu laiku salst pēdas
17/11/2017
22:37
Armandez
Interesents
Members
Forum Posts: 32
Member Since:
16/04/2015
Offline

Sveiki.
Problēma, ka salst kājas (precīzāk pēdas) visu laiku, atskaitot siltās vasaras dienās. Problēma pastāv jau gadus 10.
Veiktas dažādas pārbaudes pie ārstiem, kas tik nav izmēģināts (slīdošie krēmi, termozeķes utt.). Neviens neko nevar pateikt, kāpēc tā. Pieņem, ka problēma ir veģetatīvajā nervu sistēmā.
Skrienot vai aktīvi kustoties sasilst, bet ikdienas gaitās visu laiku aukstas.
Tākā izmēģināts ir tik daudz - varbūt kādam te ir kas piebilstams.

Paldies.

18/11/2017
00:33
einmed
einmed
Jaunmārupe
Zinātājs
Members
Forum Posts: 109
Member Since:
27/02/2015
Offline

Varbūt pamēģināt basām iet un skriet, rūdīties. Man vismaz palīdz, pēdām visu laiku silti. Pirms tam sala, gulēju pat zeķēs.

18/11/2017
18:24
ansiso
ansiso
Speciālists
Members
Forum Posts: 776
Member Since:
04/07/2011
Offline

Armandez said
... salst kājas (precīzāk pēdas) ...

Man arī līdzīga problēma, ka ir briesmoti salstošas pēdas. Pie tam izteiktāk salst labā pēda. Siltā laikā tas viss aiziet uz otru pusi: tirpšana. Vaina laikam tajā, ka pēdas slikti apasiņota, kā arī maz gaļas tajā zonā. Cenšos visu laiku pēdas turēt siltumā, izmantoju siltas zeķes, čības, nestaigāju ar basām pa vēsu virsmu. Siltumā arī visi nelielie iekaisumiņi labāk sadzīst man. Esmu mēģinājis iet arī pretējā virzienā, kā te viens komentāros raksta. Pirms 4 gadiem pēc viena tāda basa 5km skrējiena dabūju traumētu papēdi. Briesmīgas sāpes, ka nebija vispār iespējams paskriet. Nācas kādas 2 nedēļas izlaist. Sāpes papēdī vēl aizvien atgriežas, tiklīdz nevasarā nedaudz ar basām pēdām pa grīdu pastaigāju.
Vēl var mēģināt kontrastvannas, lai patrenētu vēnu darbību. Piemēram, 30s pamērcē ledusaukstā ūdenī, tad 1min mērcē otrā baļļā, kur ap 40C.

18/11/2017
19:05
Armandez
Interesents
Members
Forum Posts: 32
Member Since:
16/04/2015
Offline

Labs ieteikums par kontrastvannām, būs jāpamēģina.

18/11/2017
21:20
einmed
einmed
Jaunmārupe
Zinātājs
Members
Forum Posts: 109
Member Since:
27/02/2015
Offline

ansiso said

... pēc viena tāda basa 5km skrējiena dabūju traumētu papēdi...

Nu 5km bez iepriekšējas gatavošanās ir krietni par daudz pirmajai reizei.

Kontrastvannas ir rūdīšanās paveids. Tam vajadzētu darboties, bet jāatceras, ka izmaiņas nenotiek acumirklī.

Ziemas mums dod daudz rūdīšanās iespēju. Skriešana basām pa sniegu - viena no foršākajām.

No tīstīšanas zeķēs un iežmaugšanas apavos gadu laikā kājas zaudē ģenētiski mantoto funkcionalitāti.

18/11/2017
23:37
ansiso
ansiso
Speciālists
Members
Forum Posts: 776
Member Since:
04/07/2011
Offline

einmed said

ansiso said

... pēc viena tāda basa 5km skrējiena dabūju traumētu papēdi...

Nu 5km bez iepriekšējas gatavošanās ir krietni par daudz pirmajai reizei.

Ārā bija +11C. Un biju jau pietiekami daudz trenējies, staigājis ar čībās un basām pa vēsāku segumu, arī nedaudz skrējis. Tagad saprotu, ka tas 5km skrējiens bija viena no dumjākajām lietām, ko es savā skriešanas karjerā esmu darījis.
Te principā būtu vajadzīgs garāks stāsts par manām salstošajām pēdām, bet lai jau nu paliek.

20/03/2018
15:25
Juriks554
Iesācējs
Members
Forum Posts: 1
Member Since:
20/03/2018
Offline

Manuprāt pats galvenais aiziet pie ārsta! Negribās nevienu biedēt , bet ja salsts apakšējas ekstremitātes laiks aizdomāties par sirds un asinsvadu stāvokli un izmeklēties!

20/03/2018
15:39
Dziņa
Dziņa
Aizkraukle
Speciālists
Members
Forum Posts: 961
Member Since:
18/04/2011
Offline

Juriks554 said

Manuprāt pats galvenais aiziet pie ārsta! Negribās nevienu biedēt , bet ja salsts apakšējas ekstremitātes laiks aizdomāties par sirds un asinsvadu stāvokli un izmeklēties!

Kāpēc uzreiz tik pesimistiski, vaina vnk var būt zemā asinsspiedienā, man teiksim arī pēdas lielu daļu laika ir aukstas, efektīvākais un praktiski vienīgais palīgs aktīva kustība skriešanas intensitātē vai tuvu tai. Ir bijis, ka ziemas aukstumā, uzvelku vilnas zeķes, sasmēreju ar sildošu ziedi, piebāžu kājas pie krāsns, bet tās, tāpat nebeidz būt ledainas, tad atliek iet skriet, tad gan viss sāk darboties un pēc pāris km kājiņas siltas.