Biedriem

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

2013. gadā „Skrien Latvija” seriālu sola vēl spraigāku

19. martā, „Sportland” veikalā tirdzniecības parkā „Alfa” norisinājās skriešanas seriāla “Skrien Latvija” 2013. gada sezonas atklāšanas preses konference un pirmais koptreniņš. Tajā piedalījās visu posmu organizatori un seriāla nozīmīgākie sponsori un sadarbības partneri.

Video apskats: http://sportacentrs.com/skrien_latvija/20032013-2013_gada_skrien_latvija_serialu_sola_vel
Foto apskats: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.448071365270746.1073741825.313194052091812&type=1

Preses konferenci vadīja atraktīvais olimpietis Jēkabs Nākums, kurš pirmajam vārdu deva „Skrien Latvija” vadītājam un Biķernieku pusmaratona organizatoram Gundaram Upeniekam, kas pasākuma dalībniekus informēja par šī gada jaunumiem. „Šogad Skrien Latvija seriāls sāksies jau 6. aprīlī ar Rēzeknes pusmaratonu, kurš ir iekļāvies kopējā seriāla ieskaitē līdz ar to Skrien Latvija būs aptvērusi visus Latvijas reģionus. Šogad nolikums paredz savādāku kopvērtējuma vērtēšanu – ieskaite notiks gan pusmaratona 21,0975 km, gan arī 10 km Nike skrējienā. Tāpat notiks arī komandu cīņas. Šogad komandas sastāvu var palielināts no 6 dalībniekiem līdz 7 dalībniekiem. Paredzu, ka komandu cīņas šogad būs vēl niknākas, nekā pagājušā gadā. Īpašos T-kreklus saņems visi seriāla dalībnieki, kuri būs finišējuši vismaz piecos pusmaratonos”, informēja Gundars Upenieks. Savukārt jaunumi saistībā ar Biķernieku pusmaratonu: „Šogad ir mainījies pats nosaukums no Rīgas un Biķernieku pusmaratonu. Tā pat lielu atbalstu sniegs Biķernieku kompleksā sporta bāze. Atbrauciet un piedalieties 28. aprīlī Biķernieku pusmaratonā, kas šogad būs Skrien Latvija 2. posms” turpināja Gundars Upenieks.

Pēc tam vārds tika dots Ventam Aperānam, „Sportland” valdes loceklim: „Prieks, ka otro sezonu varam būt kopā ar seriālu Skrien Latvija un sniegt Jums atbalstu sacensību organizēšanā. Prieks, ka dalībnieku skaits sacensībās pieaug un kopīgi mēs varam attīstīt skriešanas kultūru. Mēs palīdzam Jums, Jūs palīdzat mums.”

Nākamajam vārds tika dots VICHY zīmola vadītājam Artim Nīgalam: „Arī Vichy šogad turpinās atbalstīt seriālu Skrien Latvija, nodrošinot kvalitatīvu ūdeni visiem posmu dalībniekiem gan pirms starta, gan pēc finiša.”

Šogad „Skrien Latvija” seriāls sāksies tieši ar Rēzeknes pusmaratonu, par tā jaunumiem dalījās galvenais organizators Edgars Kļaviņš: „Esam priecīgi par to, ka esam Skrien Latvija sastāvdaļa. Dalībniekiem ir jābūt gataviem uz to, ka pirmajā posmā var gadīties arī sniegs, kā arī, ka trase nebūs līdzena. Rēzekne atrodas uz 7 pakalniem līdz ar to kopējais kāpums būs līdz pat 500 metriem.”

Tālāk vārds tika dots Ventspils Piedzīvojumu Parka pusmaratona organizatoram Andrim Valertam: „ Starts notiks 22. jūnijā tieši dienu pirms Līgo svētkiem. Plānojam piesaistīt ļoti spēcīgus skrējējus. Mērķis ir sapulcināt tuvākās apkārtnes labākos skrējējus, kur puiši var izskriet pusmaratonu ar laiku 1st un 3 minūtes, dāmas 1st un 10 minūtes. Tāpat kā pagājušā gadā lielais starts tiks dots plkst. 15:00, pēc finiša būs paredzēta liela izklaides programma.”

Savukārt Reinis Rozītis, Liepājas pusmaratona galvenais organizators informēja: „Arī Liepājas pusmaratons šogad ir paredzēts vēl labāks, vēl interesantāks gan pieredzējušiem sportistiem, gan ģimenēm ar bērniem. Jaunums šogad būs stafetes disciplīna 7 km x 3. Tiekamies 20. jūlijā Liepājā.”

„Skrien Latvija” piektais posms notiks Kuldīgā. Par tās jaunumiem informēja SEB Kuldīgas pusmaratona organizatore Saila Jansone: „Kuldīgas pusmaratons norisināsies jau 8. reizi, kuru skrējēji pazīst kā karstāko pusmaratonu Latvijā, jo tas ik gadu norisinās karstākajā vasaras mēnesī – augustā. Šogad tas notiks 10. augustā un ceram, ka arī šogad laiks būs ļoti karsts.”

Kā nākamajam pasākuma vadītājs J. Nākums vārdu deva Vilnim Priedītim, Valmieras maratona atjaunošanas idejas autoram un organizatoram: „Valmieras maratons ir vienīgais posms, kurā tiek organizēta arī maratona distance. Tāpēc skrējējiem, kas trenējušies un piedalījušies iepriekšējos posmos būs iespēja pārbaudīt savus spēkus arī 42, 195 km distancē. Tas vienlaicīgi būs arī Latvijas čempionāts maratonā.”

Noslēdzošais septītais „Skrien Latvija” posms notiks Siguldā, un vārds tika dots Kasparam Kārkliņam, Siguldas pusmaratona organizatoram: „Statistika rāda, ka tieši Siguldā krīt daudzi personiskie rekordi. Mēs, ceram, kas tas būs arī šogad un visi tiek aicināti baudīt zelta rudeni un skrējienu Siguldā 12. oktobrī.”

Noslēgumā Gundars Upenieks informēja par vēl vienu jaunumu – par skriešanas seriāla „Skrien Latvija” 2013 atbalstītāju ir kļuvusi arī SEB banka, kura iepriekšējos gados jau atbalstīja dažus no „Skrien Latvija” posmiem, piemēram, SEB Kuldīgas pusmaratonu, Liepājas pusmaratonu un Siguldas pusmaratonu. „Skriešana ir guvusi lielu atsaucību ģimeņu vidū, un, skriešanā piedalās arī pavisam mazi dalībnieki, tāpēc ir svarīgi jau laicīgi rūpēties par drošību. Visi bērnu skrējienu dalībnieki vecumā no 4-13 gadiem saņem dāvanā nelaimes gadījumu apdrošināšanu 1000 latu vērtībā no SEB dzīvības apdrošināšanas”, nobeigumā klātesošos informēja „Skrien Latvija” vadītājs Gundars Upenieks

Pēc preses konferences pie tirdzniecības parka „Alfa” galvenās ieejas bija atrodama „Nike” telts, kurā notiks šī gada pirmais „Skrien Latvija” koptreniņš. To vadīja Nike Riga Run treneri Jānis Razgalis un Inese Nagle. Sākumā dalībnieki iesildīsies un veica dažādus vingrinājumus.  Pēc tam treneru pavadībā visi dalībnieki devās skrējienā pa Biķernieku mežu.

Organizatori izsaka pateicību visiem, kas ieradās uz sezonas atklāšanas preses konferenci un pirmo koptreniņu.

9 komentāri rakstam 2013. gadā „Skrien Latvija” seriālu sola vēl spraigāku

  • roberts001

    ir kāds kas var padalīties ar pieredzi no pagājušā gada rēzeknes pusmaratona pasākuma? kādi tie kāpumi bija? nebija dikti nežēlīgi? jo kā jau tekstā minēts ka būšot kāpums 500 m garumā… jo ja ir tādi palieli tad nāksies aizskriet līdz tuvējam mežam pavilkt kalniņos augšā.

  • Geo Geo

    Šogad būs cita trase. Bet par to kāpumu tā īsti nesapratu vai kopā (vai katrā aplī?) būs 500m garš kāpums, vai arī kāpumu summa būs 500m, kas liekas visai daudz. Kāds no Rēzeknes varbūt varētu nokomentēt par jauno trasi?
    Pagājušajā gadā aplī bija aptuveni 1km garš kāpums.

  • Andulis

    Neesmu vietējais.. bet gribas domāt un pieņemu, ka pirmais variants (puskilometru garš kalniņš katrā aplī).

    Pērngada trasē kāpumu summa bija ap 240 m piecos apļos: http://www.noskrien.lv/trase/?trase=31973 (mērot gan “virtuāli”, nezinu, cik tas droši).
    Ja šogad būtu 500 m, tad vajag “divreiz kalnaināku” apli. Tas varbūt ir iespējams? Tad varētu būt abi Geo minētie 500nieki vienā trasē.. ;)

  • Aivars703 Aivars703

    500 augstuma metri nevar būt. Tas ir ekvivalents 6 Siguldas kalniem (no Gaujas tilta līdz pašai augšai pa ceļu). Iznāk ka katrā aplī (kas ir 4.4km garš) jāuzskrien Siguldniekā un vēl jānoskrien lejā un vēl kādā mazā pauguri”nā jāuzskrien. Siguldas ceļš (vidēji 8% slīpums) no tilta līdz augšai ir 1km garš (turp – atpakaļ 2km). Tad jau iznāks kalnu skrējiens.

  • roberts001

    Skaidrs paldies par dažādajām atbildēm. Laikam uz mežu tomēr nāksies aizskriet nebūs tas viss parastais šosejnieka skrējiens.. :)

  • roberts001

    Bet varbūt viņš nav domājis kāpumu tieši 500 m augstumā? varbūt nedaudz pārteicies- varbūt tas ir domāts vienkārši lēzens pakalniņš 500m garumā un to viņš būtu par to kāpumu nosaucis?? :D visdrīzāk šitais variants visticamākais. :)

  • Geo Geo

    Ja var ticēt mērījumiem, tad kopā distancē būs 250m kāpums un katrā aplī būs kāpumi ~1km garumā. Droši vien, ka viens no tiem būs tas 500m garais.

    http://tinyurl.com/cstn78s

  • Kampars

    Svarīgākais, lai trase būtu precīzi izmērīta. Nav lielāka vilšanās tad, ja pēc labi noskrietām sacensībām nākas atskārst, ka organizatori nošmaukuši, un trase nav precīza.

  • Kuks Kuks

    Papētot trasi, sanāk:
    – ka skrienot uz Dārzu ielas galu ripojam lejup, tad pēc apgriešanās tas pats gabals jāskrien atpakaļ kalnā – sanāk ap puskilometru;
    – otrs kritums/kāpums ir pie Rēzeknes upes “senlejas” – atkal sākumā uz leju un tad ap puskilometru pirms finiša (apļu starpfiniša) diezgan stāvi augšup;
    – nu nekas – trase jau visiem vienāda :)

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.