Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien Facebook profils

22. jūlijs 22:15

4. Jelgavas nakts pusmaratons


Skriešanas seriāls:
Vieta: ,
Notikums: , , , , , , ,
Distance: , , ,

Mājas lapa: 4. Jelgavas nakts pusmaratons
Pieteikšanās lapa: 4. Jelgavas nakts pusmaratons pieteikšanās


Treniņu plāns pusmaratonam:

 

21. jūlijā Pasta salā tiks atklāts pasākuma EXPO un sāksies numuru izsniegšana.
Tā notiks divas dienas – 21. jūlijā EXPO laikā no 12:00-20:00 un pasākuma dienā reģistrācijas teltī no 16:00 līdz 30 min pirms starta.

12:00 – Latvijas čempionāts ūdens motosportā
16:00 – numuru saņemšana
19:00 – mazuļu rāpošanas sacensības
20:00 – bērnu skrējieni
21:00 – putu ballīte sadarbībā ar Sportland
21:05 – uzstājas grupa TirkizBand
22:15 – BTA 5 km skrējiens, Nike 10 km skrējiens, Jelgavas nakts pusmaratons; 5 km nūjošana
23:00 – TirkizBand
00:15 – Miks Galvanovskis
01:00 – uzvarētāju apbalvošana

Pasākuma teritorijā būs pieejamas bez maksas telts vietas visiem skrējiena dalībniekiem.





    
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.

VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
VSK Noskrien biedri kas piedalās
Skrējējs
Ewis piedalās
Juoņs piedalās
Māris piedalās
zvaigzne piedalās
Rainy777 piedalās
Krice piedalās
GačusSkrunda piedalās
Ločmele piedalās
KarlisBumans piedalās
Gīča piedalās
Johny piedalās
topinjs piedalās
DK86 piedalās
leila piedalās
ai-jucis varbūt piedalās
ilvarito piedalās
Viktoriinii piedalās
nonnis piedalās
Inese_R piedalās
Jānis Tiltiņš piedalās
RitvarsM varbūt piedalās
dot piedalās
kominieks piedalās
Raitis piedalās
druupijs piedalās
Diddi piedalās
I_V piedalās
KVerdens varbūt piedalās
IngaV piedalās
Roziiite piedalās
rambler piedalās
Inga_K piedalās
ansiso piedalās
marisxxl piedalās
Linardsss piedalās
des varbūt piedalās
Misters varbūt piedalās
Laaurappeeterzone piedalās
Martanons varbūt piedalās
RaivisR varbūt piedalās
armands l piedalās
archa777 sekoju līdzi
KarlisIelejs piedalās
raraitis piedalās
vnkIndra piedalās
antra varbūt piedalās
Artis_Š piedalās
Andrisss piedalās
Raibacainais Ezītis piedalās
Kļavu Pēteris piedalās
VladimirsT piedalās
Logins piedalās
experc piedalās
ONils piedalās
aivars33 piedalās
Santa.birgele piedalās
Leili piedalās
Stupinss piedalās
p.sintija piedalās
Ginc piedalās
Ainīc piedalās
niklacis varbūt piedalās
coffee piedalās
Olevs piedalās
Laur26 ļoti skauž
krauklis piedalās
WhatsNew piedalās
linda023 piedalās
tomick piedalās
Dziņa piedalās
L.Gorina piedalās
pūcīte varbūt piedalās
runner-arrnis varbūt piedalās
bredato piedalās
IlzeP piedalās
kerija piedalās
mozgovoj ribak piedalās
Renda piedalās
Chuncha piedalās
SelfijuPavēlniece piedalās
DaceŠ piedalās
mriden piedalās
MartinsF piedalās
fisher piedalās
Ilze_j piedalās
muskulītis piedalās
Čipsinieks piedalās
Trakais piedalās
Krī piedalās
Rainers piedalās
JK piedalās
ciks piedalās
gskunstins piedalās
piedalās
Highlanders piedalās
LEICHA piedalās
arturs.locmelis piedalās
vl80 piedalās
VilnisV piedalās
noris piedalās
Ģirtiņš piedalās
voļda varbūt piedalās
eeriksd piedalās
MAKRO piedalās
L. piedalās
NITRO piedalās
StonkaD piedalās
Jurgis_Klav piedalās
drafts piedalās
Vīlīte piedalās
Inis piedalās
VējaMorts ļoti skauž
Didzo piedalās
EK1983 piedalās
thunder man piedalās
Raitis58 piedalās
lielaa saule piedalās
mihails.basmanovs piedalās
Janis_O piedalās
IlgaisC piedalās
Rozens piedalās
jaaniite piedalās
Lielkuilis piedalās
spruuds piedalās
Viecca2 piedalās
aicis piedalās
Dzintars piedalās
OreMan piedalās
imy piedalās
ineshezers varbūt piedalās
JERO piedalās
Elīna K piedalās
Mia_ piedalās
Naurītis piedalās
Meda piedalās
raitisbe piedalās
Rasmiks piedalās
Ønske piedalās
rmamedov piedalās
vaicis piedalās
mimite piedalās
Ita piedalās
edžus11 piedalās
prodigy27 piedalās
PriekaPuļķis piedalās
therival1988 piedalās
ildziite piedalās
DC piedalās
Alvis D piedalās
SITYZOR1 piedalās
Aļona piedalās
Sinta1 piedalās

Piedalās - 136

Varbūt piedalās - 13

Seko līdzi - 1

Ļoti skauž - 2

181 komentāri rakstam 4. Jelgavas nakts pusmaratons

  • Andulis

    Atnāca īsziņa: “Vēl tikai šodien reģistrējies izdevīgāk Jelgavas nakts pusmaratonam!”

    Nolikumā gan rakstīts, ka vakar bijusi pēdējā diena ar izdevīgo cenu, taču sportlat.lv pieteikšanās lapa apstiprina – vēl arī 24. maijā!

  • Bonis

    Jautājums dalībniekiem ar pieredzi.

    Tā kā visiem starts šeit ir vienlaicīgi vai uz pb 5.27km distancē iet ir bezjēdzīgi?

    Kurā distancē vispār iesakiet registrēties lai patiešām izbaudītu pasākumu un arī nekaunētos par rezultātu???

  • Lielkuilis

    Viennozīmīgi, pusmaratons jāskrien. Tad uz beigām vismaz tumsa atnāk.
    Kāds tumsā vēl kauns par rezultātu?

  • ansiso ansiso

    Iet uz PB 5.27km distancē patiešām ir bezjēdzīgi, jo tādas distances gluži vienkārši Jelgavā nebūs. Pēc kartes redzams, ka piečuks pieskaņots 10km distancei, tā ka būs tāpat, kā iepriekšejos 2 gadus, kad nebija zināms distances garums.

  • Andulis

    Ja arī būtu precīzi 1/8-maratons jeb 1/4-pusmaratons, jeb 5274 metri un 37,5 centimetri :) – tik un tā nav īpašas jēgas spiest uz rezultātu tieši šajā nestandarta distancē…
    (Izglītojiet, ja maldos.)

    Tad jau drīzāk 10 kilometros var mēģināt ko uzlabot. Tos sola precīzus šogad.

  • DK86 DK86

    Es tā arī nesaprotu – kā viens aplis var būt PRECĪZI 10 km, bet divi tādi paši apļi – 21,1 km? :) OK, piečukiem būs sava trase.
    Par to PB… Nu, jāskrien pusmaratons, jo katrā Skrien Latvija posmā ir savi “jaukumi”… Liepājā 11 km, Ventspilī 10,55 (vēja dēļ neizpildīju sezonas mērķi – noskriet kādu Skrien Latvija posmu 10-12 km ātrāk nekā 45 minūtēs, padsmit sekundes pietrūka), Jelgavā sola precīzi 10… Droši var skriet 10 km. Vēl jo vairāk, ka ap plkst. 11 (laiks, kad finišē vidusmēra “desmitnieki” jau ir pietiekami tumši.

  • DK86 DK86

    Vispār, ja gribi PB (īpaši 5 km, kur dots maz laika pielabot lēno pirmo kilometru), labā vietā jāstartē. Ventspilī pielīdu elitei pietiekami tuvu, bet ar visu to man priekšā (kur būtu jāstartē 35-40 minūšu skrējējiem!) bija i seniori, i apaļīgas meitenes, kas nesteidzoties tipināja, riktējos savus gadžetus… Ja 10 km paredzēts finišēt pēc stundas un 10 minūtēm (vai 5 km pēc 40 minūtēm), vai nav vienalga, kādā atmosfērā tu startē? Nekad nesapratīšu… Es pirmo kilometru, kamēr apdzinu lēnīšus, noskrēju 4.26 minūtēs… :(

    Jelgavā līdīšu jo tuvāk elitei, jo labāk.

  • ansiso ansiso

    “Kā viens aplis var būt PRECĪZI 10 km, bet divi tādi paši apļi – 21,1 km?”
    Tā nevar būt, jo 2×10=20<21.097. Bet Jelgavā nebūs divi vienādi apļi, bet gan divi būtiski atšķirīgi apļi.

  • Pirmo kilometru 4.26 minūtēs? Tas ir kā? Četrās minūtēs un 15.6 sekundēs? Tad jau tas iznāk precīzi tik, cik Tev Ventspilī bija vidējais temps visā distancē – 4:16 min/km..

  • DK86 DK86

    Nē, gribēju teikt, pirmo kilometru 4 minūtēs un 26 sekundēs. :) Un pēdējais dēļ stiprā pretvēja arī 4 minūtes 26 sekundes.
    ansiso, man jau arī ienāca prātā, ka otrais aplis varētu būt savādāks… Ceru, brīvprātīgie izkontrolēs, kur ir “desmitnieki”, kur – lēnie pusmaratonisti, neaizsūtīs tautu “ne tur”. Labu laiku neesmu dzimtajā Jelgavā bijis, kādā no tuvākajām dienām jāizskrien nākamā (vismaz aptuvenā!) trase…

  • ansiso ansiso

    Trase tā uztaisīta, ka paši lēnākie jau sen būs to tuvāko 180 grādu pagriezieno veikuši, un tur jau 2. aplī visiem būs viss norobežots.

  • Franc

    Odi nekodīs?

  • Andulis

    Ja skries lēnāk nekā odi lido, tad kodīs.

  • Andulis

    Izrādās, vairs tikai nepilnas 3 stundas, lai reģistrētos par gandrīz saprātīgu (pusmaratona distancei) cenu…

  • Sidnas

    Ja kādam ir interese, par 10 EUR atdodu savu reģistrāciju uz 21km distanci :) (rīt maksās 25 EUR) Neesmu gan vēl noskaidrojis vai var tik vienkārši veikt vārda maiņu.

  • Franc

    Domāju, ka starte koridorā pietiekami daudzus sakodīs tie odi, it seviškji tos, kas 30min pirms starta tur stāvēs burzmā.

  • Andulis

    :) Iepriekšējos gados tomēr visi sakostie palika dzīvi.

  • Lauma Lauma

    Jelgavas pusmaratona organizatori piedāvā VSK Noskrien biedriem piedalīties šajā skrējienā par īpašām cenām:
    21km – 10 euro
    10km – 8 euro
    5km – 6 euro
    Nūjošana – 6 euro
    Bērnu skrējieni – 3 euro

    Lai saprastu vai ir interese lūdzu līdz 16.07 (ieskaitot) aizpildīt šo anketu. Ja būs pietiekams interesentu skaits, tad Jūs tiksiet informēti par apmaksas kārtību un termiņiem.

    Anketa – http://ej.uz/Jelgavaspusmaratons

  • Ir pieejams 3 brīvas vietas Rīga-Jelgava-Rīga, ja ir interese, tad PM :)

  • Vīlīte Vīlīte

    Varbūt nemaku meklēt, vai telefons visu nerāda, bet kur ir redzama jaunā trase? Un vai 10km viens aplis vai divi mazie kā pērn?

  • 10km būs 1 aplis, trase ir redzama http://bigbankskrienlatvija.lv/jelgavas-pusmaratons/ gandrīz pašā apakšā

  • Vīlīte Vīlīte

    Paldies Mārtiņ, forši, ka būs viens aplis un gaidam no Laumas ziņu :)

  • Lauma Lauma

    Šorīt/šodien visiem, kas bija norādījuši e-pastus tika izsūtīta ziņa par maksāšanas kartību.

  • Raitis

    Labs rīts!
    Vēlētos pievienoties kādai ekipāžai braucienā uz Jelgavas pusīti (un svarīgāk- atpakaļceļā uz Rīgu). :)

  • Aikeris

    Kāds negrib manā vietā 6dien noskriet pusmaratonu?

  • Sveiki!
    Sakiet lūdzu, kādi būs TT laiki šajā pusmaratonā?

  • Andulis

    Pēdējā laikā tradicionālie 1:30, 1:40, 1:50, 2:00 – tā ziņots FB.

  • Logins Logins

    Ir viena brīva vieta auto uz Jelgavu, Salaspils- Rīga – Jelgava un atpakaļ. Rīgā savākšana ap 20:20. Rakstīt privāti.

  • Paldies, Anduli! Tad uz tikšanos un Svētīgu Saskriešanos Jelgavas Pusmaratona Trasē!!! :)

    Vēlu Visiem Skrējējiem un Atbalstītājiem Sirds Prieku un Dievišķu iedvesmu šim skrējienam!!!

  • Mans auto pilns :)

  • Inese_R Inese_R

    Sveiki! Kādā auto ir vel 1 brīva vieta Rīga – Jelgava – Rīga?

  • Norch! Norch!

    Aikeri – grib! Vai to vēl varam sarunāt?

  • Norch! Norch!

    P.s. ja izdomā, ka neskriesi – mans nr. 29560500

  • aicis aicis

    SVEIKI.Ir viena vieta brīva Aizkraukle -jelgava -Aizkraukle mob,29184933

  • Bonis

    Nahren man uz numura ko vakar dabūju expo ir rakstīts 5.3km nevis kā man te teica ka būs precīzi 5km???

    Tad kā tur ir ar to īso distanci – 5km, 5,27km vai 5.3km?????

  • Dziņa Dziņa

    Shausmas, tas tieshaam ir briesmiigi un necilveeciigi, juutu liidzi.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Boni, izsaku līdzjūtību. Tā tiešām ir traģēdija.
    Pie tam, nekur oficiālajās preses relīzēs neredzēju info, ka 5km būs precīzi 5km. Tika pieminēts, ka 10km un pusmaratonas distance būs precīza.

  • Ansis

    Boni, kapec neizlasiji manu komentaru par 5km distances garumu? Es tak skaidri visu uzrakstiju. Un diaz vai bus precizi ari tie 5.3km. Gan jau orgi vnk kaut ko uz dullo uzrakstija.

  • Andulis

    * Laikam labāk būtu bijis uz numura rakstīt 5+ km. Vai pat ~5 km :)

    * Paļauties uz “kā man te teica” ir riskanti…

  • Andulis

    Dalībnieku skaita rekords varbūt tiks nedaudz pārspēts.

    Pērn ap šādu laiku (sestdienas pēcpusdienā ~17:00) internetā pieteikušies bija 3932 cilvēki, tai skaitā 833 – pusmaratona distancei.
    Šogad jau, attiecīgi, 4223 un 919.

  • in

    Jā, pirms starta teica, ka pārspēts. Jauki – visvairāk dalībnieku visšaurākajā starta koridorā (hmm, nu labi, varbūt Liepājā un Rēzeknē apmēram tāds pats platums), visiem reizē starts. (Ja pēc Ventspils man šķita, ka tas absolūts favorīts uz sliktākā posma statusu, tad šonakt Jelgava sastādīja nopietnu konkurenci…)
    No labā – vairs nav to dūmu startā!
    Un man pirmo reizi veicās loterijā :)

  • Didzis Didzis

    Nu startu gan vajadzētu sakārtot,bet tādu sliktāko posmu mums NAV.Visi tak cenšamies cik spējam un cik rosības.

  • Logins Logins

    Neredzēju nekādu problēmu ar šauro koridoru, protams ka bija jāgaida, bet tas laiks nebija traģiski garš. Ja nemaldos tad Parīzes Maratonā bija 1.5 stunda jāgaida līdz starta pārkāpšanai tiem kas pašā aizmugurē bija.

    Ja grib redzēt slikti organizētu pasākumu tad jādodas uz Nike Riga Run, pagāšgad daudz kas krita acīs. Šogad tur neskriešu, un aicinu citus tur nepiedalīties.

  • Edijs

    Šogad riga run būs krastmalā, starta koridoris attiecīgi plašāks.1.5 stunda izsausās kosmiski

  • in

    O, paldies! Negribas neko sliktu redzēt :)
    Nesatrauc gaidīšana, bet tā nežēlīgā drūzma, visi cieši saspiedušies. ( kā bērnībā jūrmalas virziena vilcienos)
    Parīzes koridori ir salīdzinoši brīvi, paceļot roku, lai paskatītos pulkstenī, nevienam neviens neiebelž. (man gan apkārt bija forši cilvēki, bet tas vienalga nav komfortabli)

  • Vīlīte Vīlīte

    Man ar starta koridoris nelikās nekas traģisks, vienīgi nūjotāju rinda bija ļoti tuvu starta līnijai, kas nav laikam īsti pareizi. Bet nu citādi viss forši, tik skaisti spēlēja tālākajā galā pie ZOC grupa, ka gribējās uzkavēties :) .

  • DK86 DK86

    Es arī piekrītu, KO nūjotāji lien tik tuvu elitei?! Krieviski lamāties gribās tādos brīžos… Nepietiek ar to, ka nesportiski tusnīši pielien tur, kur jābūt 38 – 40 min. skrējējiem, tak vēl arī nūjotāji…
    Baidās startēt no vidus? Tak sēdi mājās, nūjo viens parkā savam priekam!
    Viss cits patika, tikai finišā gandrīz nonesu vienu leno 5 km skrējēju, kas neadekvāti strauji samazināja ātrumu 10 metrus pirms finiša līnijas.

  • Lielkuilis

    Nevajag murgot par Parīzes startu, kur pusotra stunda jāvelkas līdz starta līnijai. Parīze ir starts 8 viļņos – 8. vilnis startē stundu 20 minūtes pēc elites un pulcēties koridorā rekomendēts 50 minūtes pēc elites starta.

  • DB

    Tā kā startēju no pašām beigām varu pačukstēt ka starta koridorā zaudēju apmēram 2:25min.

  • in

    Zaudētais laiks starta koridorā, pirmajā km man ir “sāpējis” tikai pirms 2 gadiem Rīgas maratona 10 km distancē, kad, neņemot vērā norādīto prognozēto finiša laiku, man iedeva tik tālu starta koridoru, ka pazaudētais laiks izrādījās pārāk liels, lai spētu finišēt prognozētājā laikā.

  • Hiēna Hiēna

    Ojā, starta koridors, startējot vairāk no aizmugures, bija jautrs :D Cerēju, ka rezultātos vismaz būs aile ar čipa laiku, bet nav :( Žēl.
    Kad tika garām pirmajam līkumam, tad gan trase ļoti patika. Ienāca prātā, ka startu tak varēja rīkot tajā lielajā ielā ar vairākām braukšanas joslām katrā pusē, lai var sakarīgāk izretoties!
    Arī finišā bija bardaks. Skrienot savu piecīti, finišēju laikā, kad tika gaidīti 10km līderi. Kamēr komentētājs brīnās, kā nu, nez, novilks to finiša banti, jo neko nevar saprast, tikmēr pirmie divi jau finišā ūdeni dzer. Foršs tas Jelgavas skrējiens, bet kaut kas līdz galam tomēr nav izdomāts.

  • Inga_K Inga_K

    Varbūt vēlāk parādīsies info ar čipa laiku, bet jā, nu kaut kā prasās saregulēt starta koridoru. Vai vismaz nelaist visus vienlaicīgi, nedomāju ka būtu liela aizkavēšanās, ja laistu 10 un 5 km startu ar 15 minūšu intervālu.

  • Dziņa Dziņa

    Man liekas, ka shogad nevienaa posmaa nav chipa laikinuzraadiiti.
    Njaa ar to starta sadaliishanu vajadzeetu prasties, jo tas ir traki ar to burzmu, nu no vienas puses gan man tas parasti liek no saakuma neslinkot, jo ir veelme peec iespeejas aatraak noskriet pirmos 5 un 10km, lai aatraak tiktu valjaa no puulja.

  • in

    Pirms finiša tāda jancīga sajūta, kad skrien pa savu joslu un abās pusēs skrien pretējā virzienā. Neierasti. Nekur citur tā neesmu manījusi.

  • ansiso ansiso

    No šī gada SL posmiem šis man patika vislabāk. Taisnības labad gan jāsaka, ka nevienā citā neesmu skrējis. Sertificēta 10km trase. Tikai viena pi radiānu apgriešānās vieta uz 10km. Civilizēts starta laiks. Nebija jāsatraucas, ka saule varētu cepināt un ka atkal pirms starta neizdosies laicīgi aizmigt. Un pie LV klimatiskajiem apstākļiem ļoti reti kad ir vairāk par 70 Fārenheitiem pēc 22:15. Tikai viens neliels bruģēts posms pie pils. Pārējais segums ar nelieliem izņēmumiem izcils. Kilometru atzīmes līdz 5km bija pareizi saliktas. Varēja gan turpinat iesākto arī nākamajos km.
    Vienīgais lielais mīnuss, ka starts dīvainā vietā. Nesaprotu, kāpēc orgi netaisīja Rīgas ielā, kur 4 joslas. Par laimi izdevās noskriet 16s lēnāk par PB. Būtu dažas sekundes ātrāk, tad gan tā mīcīšanās startā būtu bijusi daudz sāpīgāka.

  • ansiso ansiso

    P.S. Apbalvošanā drusku pasmaidīju par in. Kad bija jāiet uz savu apbalvošanu, tad gāja ļoti lēnām un mierīgi. Kad bija jāiet pakaļ izlozētajai balvai, tad gan skrēja žiperīgi uz skatuvi :D

  • in

    Civilizēts starta laiks? Normāli tajā laikā mans organisms dziļajā miega fāzē tajā laikā ir.
    Mājās ierados 18 min pirms ierastā pamošanās laika. Un nolēmu iet gulēt nevis uzsākt jaunu dienu nedaudz agrāk nekā parasti.

  • Šaurā starta koridorī pietiek ar šauru starta arku, un arī laika kontroles paklāji var būt īsāki. Man šoreiz patika, ka pilsētas saimnieks nebija irāvis un nerunāja blēņas, patika starta salūts, patika, ka pietika medāļi un finiša maisiņi, patika, ka visiem brīvprātīgajiem dzirdinātājiem bija cimdi. Nepatika, ka dažās vietās bija tik tumšs, ka neredz, kur kāju likt. Bet kopumā šī trase man patika labāk, nekā agrākās. Man patika aktīvie līdzjutēji tautu tērpos, arī dažas citas aktīvas grupiņas bija.
    Tas, ka sportlatā nav rezultāti čipsa laikam, izraisa startā spiešanos un līšanu tuvāk starta līnijai, jo visiem gribās, lai viņa rezultāts būtu tuvāsk faktiskajam laikam. Mēs jau katrs sevi kritiski nevērtējam, bet no vienas puses lamājam nūjotājus, kas lien pie elites, no otras puses paši tā darām.

  • in

    Man tieši šķita, ka šogad labāka redzamība. Pērn, aizpērn man nepatika, izskrienot no pils, kaut cik gaismu nomainīja tumsa, kurā gana ass pagrieziens ar metāla sētu, no kuras jāpagūst izvairīties. šogad nekā tāda nebija.
    Salūts, jā, līdzjutējiem forši. Un tumsā skaistāk un skatāmāk nekā Ventspilī spožā saulē :)
    Līdzjutēju gan trasē šogad bija salīdzinoši maz.

  • Ønske Ønske

    Līdzjutēji bija dalībnieku rindās, tapēc mazāk.

  • experc experc

    Skrienot gar ZOC skatuvi, man skanēja Prāta Vētras dziesmas “Viss ir tieši tā kā tu vēlies” fragments:

    Var izklausīties mazliet jocīgi vai nepatiesi,
    bet skrienot, skrienot un skrienot tu visu tāpat nesasniegsi

    Labi, ka PV ir man mīļa grupa un dziesma nezaudēja savu motivējošo nodomu!

  • Dziņa Dziņa

    Jaa, shogad pavisam tumshaas vietas bija diezgan droshas, pirmajaa aplii kameer veel bija gaishaaks speciaali noveerteeju, ka bedru tur nav. Pagaajushajaa gadaa gan taa vieta aiz pils nebij laba, straujsh pagrieziens, tas zjogs un arii kaut, kas bedreem liidziigs.

  • Rainers Rainers

    Platajā ielā startu nevar ielikt droši vien tāpēc,ka tad tā būtu jāklapē ciet stipri vien ātrāk…bet tur tak kādam jābrauc :). Es atradu nelielu spraugu žogā …tiku diezgan tuvu arkai…aptuveni atbilstoši biju arī finišā :)Man patika. Mājas braucot dabūju taisīt pitstopu lai neiebrauktu grāvī…miegs :)

  • Andulis

    Izskatās, ka pēc sportlat.lv pārkārtošanas sezonas sākumā – čipa/neto/tīrais laiks ir rezultātos likvidēts vispār, kā šķira :(
    Excel variantos vēl saglabājusies tukša kolonna “Tīrais rez.”…

    Izglītojiet, ja neesmu kaut ko pamanījis?

  • ansiso ansiso

    22:15. Šai laikā dažreiz var iet gulēt. Dažreiz var arī izklaidēties. Ar abām šīm lietām var nodarboties pamīšus. Es domāju, ka daudzie PB dažādās distancēs tikai apstiprina to, ka starta laiks bija civilizēts un ļoti labi piemērots kvalitatīvai skriešanai. Cik PB būs pēc dažām nedēļām kuldīgā, ja atkal cepiens uznāks?

  • drafts drafts

    Mīnusiņš sacensībām, ka visai padaudz cilvēki pirmajā aplī izlaida pils cilpu, jo bija skrējuši un prasījuši vienai no organizatoru meitenēm kur skriet un bija atbildēts ka taisni. Situāciju bija saputrojis arī tas teksts, ko teica pirms starta, kur kurai distancei tajā vietā pareizi jāskrien.
    Man pašam nesanāca tāds misēklis, bet ja būtu tā gadījies, būtu dusmīgs.
    p.s. Pils cilpā čipa kontroles nebija, līdz ar to uz tā rēķina cilvēkiem it kā rezultāts ir labs, bet realitātē jau 1km iznāk mīnusā. Par šo gan organizatoriem vajadzēja vairāk padomāt un pasekot līdz.

  • in

    Ā, tas izskaidro pārsteigumu, skrienot garām krietni lēnākiem skrējējiem. Kas parasti neskrien startā tik ātri, lai pēc vairāk nekā 5 km būtu man priekšā.

  • DK86 DK86

    No vienas puses, Ventspilī bija labs risinājums – aiz elites bija zīmītes “35-45 minūtes 10 km”, “45-60 min. 10 km” u.t.t. Ja esi lēnītis, kurš skries 10 km 56 minūtēs, vai vispār nūjotājs, kakogo hrena lien priekšā? Manuprāt, šito bardaku ar startiem ir jārisina. Galvenais, ka lēnīši nāk laicīgi, lai ieņemtu vietas aiz elites. Pirmo kilometru noskrēju 4 min. 32 sek., šī kilometra laikā apdzinu, nepārspīlēju, apmēram 50 cilvēkus. Ko lienam priekšā, a?

  • Raibacainais Ezītis Raibacainais Ezītis

    DK86.
    Tavs satraukums saprotams.
    Bet…
    Vienmēr bija un būs “lēnīši”, kuri līdīs uz priekšu!
    Neatkarīgi no tā – ir vai nav tās “aiz elites zīmītes”…

  • IlzeP IlzeP

    Manuprāt, viens iespējamais iemesls, kāpēc vairums cenšas nostāties pēc iespējas priekšā, ir čipa laiku neesamība rezultātos. Otrs – vienkārši cilvēks ir laicīgi atnācis, kā viņam stāvēt vienam pašam kaut kur tālu beigās tukšā vietā, kur nevar zināt, kur tās beigas būs.

  • pulvermuca pulvermuca

    Mazliet pēc 23 ielīdu migā. Dzīves rīts tāds, tāpēc atbalstīt trasē nebijām.
    Tiesa, pirmo reizi piedalījos sacensībās kā mamma, dēlam pirmā medaļa par drosmi, bet tālāk par starta līniju šoreiz netikām ;)

  • DK86, piedod man par oponēšanu tavam tekstam, bet es noskrēju pirmo km ap 5min ja nemaldos, ar visu to ka esmu lēnais skrējējs, katru reizi eju tuvāk elites skrējējiem, tikai intereses pēc. Man ir galvanais ka finišēju maksimāli ātri kā vien varu, neskaitu sekundes, minūtes un pat stundas, nekas vairāk neinteresē, manis pēc ja ātrais nevar paskriet man garām(nezin kā apdzīt) tad tā ir viņa problēma. Es tad vienmēr tev pa priekšu maisīšos, lai Tev sliktāks rezultāts, beigu beigās varbūt pat tevi vinnēšu, jo tu garām nemāki paskriet. Sorry, būšu tas riebīgais kas parunā pretī.

  • Kuks Kuks

    Piedod, Martin, bet Tu neesi riebīgais. Latviešu valodā tādus ļaudis ar citiem vārdiem raksturo.

  • Raitis

    Nu tad atļaušos oponēt un teikt, ka nebrīnies, ja dabūsi grūdienu mugurā ar tekstu “nemaisies pa kājām”. Ja kaut kas nepatiks, pamēģini noķert skrienot savā lēnajā tempā. :)

    Nu nav īsti pareizi, ka nūjotāji un “ekskursanti” nostājas gandrīz vai uzreiz aiz elites. Ja Tevi apdzen citi skrējēji (daudz skrējēji), Tu esi pārāk tuvu priekšai.

    Prieks par trasi, jo aiz pirmā pagrieziena iela bija plata, līdz ar to visi varēja smuki izretoties. Mazliet nepatika daži tumšie posmi, kur tiešām bija jāskrien “uz aklo” ar cerību, ka nebūs bedres vai kādi citi “pārsteigumi”.
    Protams, šeit sūdzēties būtu mazāka jēga, bet likās neforši, ka otrajā aplī “laistītājs” (mazliet pirms 4km atzīmes) vairs nelaistīja. Tieši tad tas “brīnums” būtu noderējis vairāk kā pirmajā aplī.

  • Kuks, nu kādiem tad?
    Raitis, jā piekritīšu, es laikam 3 nūjotājus apdzinu pie starta, un es jau biju diezgan tuvu elites skrējējiem, laikam kādus 100metrus no viņiem, pēc endomondo sanāk ka 1.94m, bet tam nevienmēr var ticēt. bet ja jau skrienu, tad kaut vai no pašas priekšas, man laba motivācija ir tā ka mani apdzen, tas mani velk uz priekšu ātrāk

  • Imants Klavins

    MartinsF -> tādus kā tu latviešu valodā dēvē vienkārši – “maisīklis”, jo ātrāk to sapratīsi, jo labāk. Spriežot pēc taviem rezultātiem tev nevienā sacensībā nav darīšana līst nekur tuvāk par vidu. Piedod, bet skarbi fakti.

    Šeit ir arī runa par tīru respektu un cienjas izrādīšanu. Ja tu skaidri zini ka esi ielīdis tur kur 95% par tevīm ātrāk skrien, laiks pārdomāt dzīvi un saprast ka tu vairāk citiem pa kājāmaisīsies nekā reāli kaut ko iegūsi. Varbūt pamēgjini kādeeiz no beigām sākt, tad arī būs labāka ideja kāds ir tavs līmenis un sapratīsi kā tas ir apdzīt lēnīšus kas ielīda priekšā?! :)

  • Hiēna Hiēna

    Mārtiņ, tādus sauc nepieklājīgos vārdos! Ārprāts, es jūtos vainīga, ja netīšām kādam esmu patraucējusi, bet izrādās, ka ir cilvēki, kas ar to vēl lepojas! :D Nu jā, šeit nelīdzēs nekādas norādes ar to, kurā koridorā katram jāstājas.
    Vīrs skrēja ārzemēs brīnumainā 5km skrējienā, kur koridori bija sadalīti ļoti smalki, tur bija pēc alfabēta līdz pat “N”, ja pareizi atceros. Piesakoties skrējienam, bija jānorāda, cik ātri skries. Šķiet, visi bija godīgi norādījuši, jo kā startā visi sāka skriet, tā arī aizskrēja. Nekādas liekas grūstīšanās!

  • Raibacainais Ezītis Raibacainais Ezītis

    …un panesās kāju/roki vicināšana! Cerams, ka starp skrējējiem nebūs tuvcīņu meistaru… Viuspār nabaga sekunžu … p*sēji! Apdzīšanas manevros zaudētais laiks TIK daudz ko viņiem nozīmē!!!

  • tomick tomick

    Pie dalībnieku skaita rekorda, tomēr vajadzētu sadalīt starta laikus distancēm, kaut vai ar 5 min intervālu. Protams ir smuki ka viss bars reizē izskrien. Startā biju kādā sestajā, septītajā rindā un priekšā pa vidu bija pēc skata ap desmit gadiem veci bērni. Īpaši negribās iedomāties, kas notiek ja kāds no tādiem skrējējiem paklūp, vai tiek pagrūsts un nenoturās kājās.

    Bet tā skrējiens ok, patika muzikālie punkti un deju kolektīva līdzi jušana :)

  • Vienmēr uz sacensībām eju ar domu ka šoreiz jāskrien ātrāk(dažreiz sanāk), bet ne vienmēr beigās pietiek spēka. Šoreiz gan nesaprotu lielo kņadu par apdzīšanu, es tā jau pa maliņu skrienu, lai netraucētu, ceļš bij pietiekami plats priekš visiem. OK, savu viedokli pēdējo reiz šeit izsaku. Kā kaut ko pasaku, tā nepareizi.. drīz jau teiks ka nav vērts arī vispār sacensībās skriet(nevajag tak traucēt ātros skrējējus), lai skrienu apkārt savai mājai un ārā nerādos

  • Ønske Ønske

    Katram dalībniekam ir tiesības startā stāvēt tik tuvu starta līnijai cik nu viņam ir paveicies…. Ja tiktu ieviesta reitingu sistēma, numurus dotu pēc vietām reitingā, startā būtu 1,2,3,4 vai 5 starta koridori kuros būtu jāstāv atbilstoši numuram… tas organizatoriem radītu papildus neērtības, jo būtu jācīnas par kārtības organizēšanu startā, jo pieprasījums pēc labākas starta vietas vienmēr būs aktuāls.

  • Inga_K Inga_K

    MartinsF, Tev tiešām liekas, ka skrienot ar tempu 6min/km jāstājas aiz elites koridora? Un faktiski, ja visi tā domā, tad visi nevar stāvēt maliņā. Un tad tā arī sanāk, ka, ja es nostājos ar aprēķinu, ka man priekšā stāv tie, kas skrien par mani ātrāk, bet izrādās, ka tur ir vesels lērums, kas nūjo vai skrien krietni lēnāk, tad man nākas čakarēt savu plānoto tempu, jo priekšā vienkārši ir pārāk daudz tādu lēnīšu. Ja būtu tikai 1 vai 2, tad varētu teikt, ka tā ir mana problēma, ka neprotu/nevaru apdzīt, bet ja gandrīz visi tādi ir priekšā, nu sorry, kaut kas tomēr nav tā, kā vajadzētu būt. Un nav jāapvainojas un jāieņem cietēja poza, ja Tev kāds aizrāda, ka rīkojies nepareizi. Pārdomā savu rīcību un nākamreiz rīkojies gudrāk!

  • Andulis

    MartinsF, izmēģini kādreiz vienu atšķirīgu labas motivācijas veidu. Nevis, ka tevi “apdzen un velk uz priekšu ātrāk”, bet – ka tu pats apdzen citus ;)
    Varētu būt patīkamāk, un pārējiem nebūs iemesla protestēt.

    Pats jau saproti, kur jānostājas startā, lai tā izdotos…

  • Varbūt, lai būtu interesantāk, ir pilnībā jāmaina startēšanas sistēma. Tagad iznāk – tie, kas jau tā ir ātrāki, vēl dabūn stāvēt priekšā, līdz ar ko tiem vēl jo vairāk tiek dots handikaps skrējienā – nekādas loģikas. Varētu sastāties tā, lai visi finišētu aptuveni vienlaikus! Pašā priekšā nūjotāji un tie, kas skries ar 10 min/km, pēc tam arvien ātrāki un ātrāki, un tad dažus kilometrus pirms starta līnijas Renārs Roze un pārējie lidoņi. Lūk, tad sacensības kļūtu vienlīdzīgākas pret visiem!

  • Tagad jau es tas vienīgais sliktais, nu nez laikam uz nākamajām sacensībām jāpasūta krekliņš ar attiecīgu uzrakstu, lai visi zin? Kā jau teicu, šeit savu viedokli izteikt nebija tā labākā doma.

  • OreMan-> tu traks kaut ko tādu teikt, tūlīt tevi nolīdzinās ar zemi

  • Andulis

    OreMan nenolīdzinās. Uzmini nu, kāpēc… ;)

  • Dziņa Dziņa

    Ønske said: “Katram dalībniekam ir tiesības startā stāvēt tik tuvu starta līnijai cik nu viņam ir paveicies…”

    Tiesības ta tiesība, bet ir jau arī nerakstīti pieklājības likumi.

    OreMan, gluži vienlīdzīgi gan tas nesanāktu, visvienlīdzīgāk šķiet būtu intervālu starts, kad dalībnieki startē pa vienam ar pāris sekunžu intervālu, tikai, tad pasākumam šķiet būtu jāieplānokādas divas dienas. :D

  • trololo trololo

    MartinsF, neesi vienīgais sliktais, esi vienīgais, kas atzinies :D
    Pa lielam besīgi ir tie, kas pēc kilometra sāk iet, jo pēkšņi pūlis pašķiras ar tur viens tūtiņdreijers sevi jau izlicis velkas, tad sanāk lekt uz malu, cerībā, ka tur neviena nav…
    Īsti nesaprotu, ko te “ātrie” cepas. Ātrie stāv elites koridorā, ja neesi elites koridorā, tātad neesi ātrs…
    No starta šāviena līdz skriešanai paredzētajā tempā esmu ~25s pakāsis, līdz masas iekustējušās. Lielu atšķirību, vai es finišēju 269 vai 265 neredzu. Tiesa, biju caur žogu ielīdis pie 1:50 baloniem, finišēju 1:41. ± saprotu uz kādu rezultātu eju, tad arī lienu attiecīgi iekšā.

  • DK86 DK86

    Ceļu satiksmē ir vnk AIZLIEGTS bez vajadzības braukt ar pārāk mazu ātrumu. Ja tomēr esi spiests – ir jāmeklē risinājumi – ja plats asfalta ceļš, jābrauc pa nomali, laiku pa laikam jāapstājas un jāpalaiž ātrākie braucēji, ja brauc ar kaut kādu tur kombainu.
    Jā, katram ir tiesības (?) šādos te maratonos stāvēt tur, kur grib. Bet nu jābūt tomēr kaut kādiem pieklājības likumiem, nevis kā tai tantei-nūjotājai man sestdien – pati nesteidzos un nevienu nelaidīšu.
    Jā, liels “fuj!” par čipa laika neesamību. Cilvēki uzreiz streso, grūstās, negrib taču čakarēt sev (potenciālo) PB.
    Teorētiski pat būtu interesanti tā kā OreMan raksta – lai visi finišētu aptuveni vienlaikus! Pašā priekšā nūjotāji un tie, kas skries ar 10 min/km, pēc tam arvien ātrāki un ātrāki… bet ko tas pierādītu? Tolks trenēties un sasniegt nu, ne Rozes, bet vienalga pieklājīgu (ap 36 min. uz 10 km.) līmeni un prasmi skriet katru kilometru trīsarpus minūtēs, ja šo prasmi pat nav, kur nodemonstrēt un tavu treniņu rezultātu grib “nonivelēt” uz lēnīšu rēķina?
    Pērn, kad man Jelgavā 10 km distancē bija mērķis vnk finišēt (bet ja ātrāk par stundu, tad vispār svētlaime!), ielīdu vidū, pat tuvāk aizmugurei. I nekas, dzīvs paliku, pat 56 minūtēs noskrēju! Lieki piebilst, ka pat ar to sagatavotību, kas man bija toreiz, noskrēju daudzus nūjotājus (kam, IMHO, vispār jāstāv pašā aizmugurē bez vārda runas).

  • MartinsF, neklausies šitajos zākātājos. Ne jau tevi viņi zākā, bet gan savu nespēju satrenēties tā, lai tiktu elites koridorā.

  • ansiso ansiso

    Es tomēr nespēju saprast, kāpēc nevar startu taisīt Rīgas ielā, kur 3 reizes platāks starts. Satiksme tak šā vai tā nebūtu īpaši ātrāk jātaisa ciet, jo pulcēšanos starta koridorī var palaist, piemēram, 20min iepriekš. Ja nu vienīgi orgiem 3 reizes platāka starta arka un tā čipa fiksēšanas iekārta jāuzliek. Un autovadītājiem jāizbrauc “gulošais ceļa policists”.

  • in

    Kā var skriet apkārt mājai, nerādoties ārā? :o

    Baigi pārmest tiem, kas priekšā, bet lēnāki, tomēr nevajag. Man jau arī nebija plānots tik lēni skriet, bet dzīve ieviesa korekcijas.
    Un jā, es īsti nesapratu, kādēļ tie 3(?) džeki, kas otrā apļa sākumā platā tukšā trases vietā skaļi bļāva “malā!malā!” vietas tur bija liku likām. Un paši jau arī necik ātri vis nebija. Jā, neuzskatu, ka spēkpilniem džekiem pa +-1h25min pusmaratons būtu diži ātri.

  • “…visvienlīdzīgāk šķiet būtu intervālu starts, kad dalībnieki startē pa vienam ar pāris sekunžu intervālu…”

    Cits variants: pirmais startē iepriekšējo sacensību pēdējo vietu ieguvušais, un katrs nākamais startē tik sekundes vēlāk, par cik sekundēm iepriekšējās sacensībās bijis ātrāks. Pēdējais attiecīgi startē iepriekšējo sacensību uzvarētājs.
    Tad būtu reālas sacensības visiem, nevis tikai ātrākajiem. Finiša koridors gan būtu jāveido plats, toties starta koridors varētu būt šaurs.

  • ansiso ansiso

    P.S. Ko visi te ieciklējušies uz vienu indivīdu? Nogāzīs kādreiz kāds ātrāks no muguras, kurš savādāk nevar tikt garām, pašam arī pieleks, ka nav jālien tur, kur simtiem skrējēju skrien garām.

  • DK86 DK86

    Nespēja tikt elites koridorā… Bet kāpēc nevar Ventspils variantu (aiz elites uzreiz 35-45 minūtes/ 10 km, pēc tam 45-55 min., u.t.t.)? Un ne tikai orgiem tā uztaisīt, bet arī dalībniekiem ievērot? Atkal jau velku paralēles ar ceļa satiksmi – ja visi noteikumus patiešām ievērotu, lai cik tie tizli neliktos, problēmu būtu daudz mazāk.
    Ne visi var tikt līdz elites līmenim, bet man liekas, ka vieglāk ir satrenēties līdz elites līmenim nekā saprast tās nesportiskās, resnas meitenes un nūjotājus, kas uzreiz aiz tā elites koridora lien. Tas laikam tikai mums – latviešiem un krieviem – raksturīgi pastrādāt par suni uz siena kaudzes. :)

  • in-> tas ārā bij domāts par sacensībām kā tādām, vnk nepareizi uzrakstiju, diemžēl šeit joprojām nav iespēja rediģēt savus komentārus

  • in

    OreMan ieteikums gan varētu būt interesants, bet praktiski arī diezgan čābīgi, ja finišā nav kur skriet. Gribas uzkāpināt, bet priekšā drūzma.
    Pērn es šitā gandrīz pirmo vietu pazaudēju. Salaspils botāniskajā dārzā – katrai distancei savs starta laiks. Un, kad mēs finišējām, tad arī 5 km finišēja. Un varbūt arī kāds no 10. Finiša spurti dažādi. Beigās 1. un 2.vietu kaut kādas dažas sekundes simtdaļas tik šķīra. (ir jāmāk finišēt ar čipa kāju!) bet jā, vismaz bija interesanti gaidīt rezultātus :)

  • Agy Agy

    LV ir tāda lieta, ka skrējējus māca skriet, ēst un tērēt naudu jaunākajai Nike kolekcijai, bet neviens nemāca par uzvedību sacensību laikā. Kaut tik daudz kā padomāt par citiem. Tas attiecas ne tikai uz startu, bet arī uz sacensībām.

  • Ønske Ønske

    Ja esi samaksājis tādu pašu dalības naudu, tev ir tādas pašas tiesības kā citiem atrasties uz starta līnijas. Ja esi lēnāks vai tapēc esi sliktāks? Pieklājība ir ļaundabīgs audzējs, kas ļauj nekaunīgiem iegūt priekšroku.

  • JERO JanJ

    Pie tā, ka ne tik ātrie skrējēji stāv priekšā, daļēji vainīgi arī tempa turētāji (protams, visu cieņu, par precizitāti un attieksmi). Teiksim, ja es gribētu noskriet 1:50 pusīti—>jāstāv priekšā kopā ar tempa turētajiem, citādi, lai vēlāk tos panāktu, nāktos skriet tuvu max pulsam un loģiski, ka tad jau… sekas katram zināmas.
    Es saprotu, ka viņi skrien katru km ar precīzu aprēķinu, bet, manuprāt, kaut kas jāpamaina.
    Tas pats ar 1:30. Lai tos panāktu tāds, kurš ,teiksim, iepriekš skrējis 1:33, un vēlas PB 1:30, visdrīzāk starts jāpārķer vai jāstāv PAŠĀ priekšā.
    Varbūt kļūdos, bet man tā šķiet.

    Pirmā komentāra beigas. :D

  • Inga_K Inga_K

    JanJ, nestāsti nu blēņas, tempa turētāji nestāv priekšā. pati stāvēju ar 1:40 tempa turētājiem, un tas bija labu gabalu no starta. TT uz 1:50 un 2:00 attiecīgi stāvēja vēl gabalu aiz mums. Un tā tas ir visās sacensībās, arī LRM TT iet tajos koridorus, kuros attiecīgais temps ir norādīts.

  • in

    Nu jā. 1:30 stāv priekšā. Ne gluži pašā priekšā, bet pirmajā koridorā aiz elites koridora. Un ja tu skrien 1:30-1:33, tad, protams, vari ieņemt vietu tajā koridorā.
    Nevajag tiem, kas grib iekļauties 2h, ielīst pirmajā koridorā, vilkties pa trasi, sagaidīt, kad viņus noķer 2h TT un censties neatpalikt.

  • Andulis

    Ja esi samaksājis tādu pašu dalības naudu, tev ir tādas pašas tiesības kā citiem atrasties uz starta līnijas.

    Ceru, netiek nopietni domāts, ka 4000 skrējējiem vienlaicīgi jāizmanto šīs savas “tiesības” ;)

    Derētu mazliet papildināt: “Ja esi samaksājis … un skrien tikpat ātri kā elite …”

  • Ønske Ønske

    Es domāju, ka katrs skrējējs izmanto iespēju nokļūt pēc iespējas tuvāk starta līnijai. Varbūt es kādu smuku meiteni palaistu priekšā, lai skrienot smukāks skats. Elite tāpat tiek nolikta priekšā un domāju, ka starts viņiem nosponsorēts. Pārējie mirstīgie cīnās par vietu zem saules.

  • Geo Geo

    Lai nedaudz mazinātu atšķirīgos tempus pēc starta, kopvērtējumu vajadzētu rēķināt no čipa laika. Ir daļa, kas mēģina tikt pēc iespējas tuvāk startam dēļ kopvērtējuma, pat tad, ja ne tuvu nepretendē uz augstām vietām.
    Nūjotājiem vispār vajadzētu noteikt starta laiku 3 min pēc skrējējiem vai vismaz nemērīt laiku ar čipiem.
    Piekrītu par to, ka ir gadījumi, ka TT ir ļoti tuvu starta līnijai. Skaidrs ka viņiem ir jāfinišē precīzi pēc bruto laika, bet, manuprāt, labāk ir trasē skriet kādu sekundi ātrāk, nekā, ka skrējēji koridorā vispār netiek klāt saviem vēlamajiem TT.
    Vēl ir tāds paradokss, ka, jo lēnāk skrien, jo mazāk parasti iesildās un attiecīgi var ieiet starta koridorā krietni ātrāk un tikt tuvāk startam. Tur laikam vienīgi starta koridori pēc numuriem var līdzēt.

  • Hiēna Hiēna

    Viens ir tiesības un sekundes, bet pavisam kas cits – drošība skrējiena laikā. Ja visi sastājas daudzmaz pēc tempiem, tad var civilizēti skriet, nedomājot par to, ka var nākties izsmērēties pa asfaltu, jo kāds priekšā pēkšņi ir piekusis un pāriet soļos. Esmu kritusi gan no tā, ka mani apdzen, gan arī mainītās pozīcijās. Ticiet man – rētas paliek ilgi, bet drēbes ir cauras mūžīgi, un atgādina, ka negadījumi notiek. Un to skaitu var samazināt, ievērojot skriešanas kultūru. Jā, vajag laiku, lai iesācējs iemācītos skriet ar cieņu pret sevi un citiem, bet ir muļķīgi turēties pie pārliecības, ka visi pārējie paši vainīgi, bet es vienīgais tas čempions.

  • laacis1981 laacis1981

    Nu visiem vienmēr pa prātam neizdabāsi,man piemēram bija svarīgi,-lai mana mazā meitińa-peciņa starta drūzmā netiktu sabradāta,utt tāpēc ar sievu un meitu nostājamies pie 1:50:00 tempa turētājiem,pašam bija mērķis beidzot noskriet zem 1:30:00 -paldies Dainim un Kristapam noskrēju kaut gan pirmos trīs km bija ,ko iespringt kamēr vińus noķēru !!! Sieva un meita sākot startēt no vidus izskrēja PB 1:38:44 mazā meita (9 gadi) izskrēja PB 5km distancē vidējais ātrums 4:31 paldies min/km paldies Ingai K par uzmundrinājumiem un atbalstu no meitas-nav svarīgi kur tu stāvi ,ja neesi spējīgs skriet.

  • Andulis

    Ønske – “katrs” neizmanto, iztiksim bez vispārinājumiem.

  • in

    Anduli! Domāt taču drīkst visādas domas! Ønske neapgalvo, ka tā ir, tikai pasaka, ka viņš tā domā.

  • in

    laacis1981 gan, manuprāt, iestājies par tālu bija. Bet ja tur ir brīvāka stāvēšana, nevienam nenobradā kājas, neaizsit elpu, iebakstot elkoni ribās, tad it kā – kāpēc ne? Bet no otras puses, būtu uzreiz stājušies visi pie 1:40 TT, būtu līdzenāks skrējiens un varbūt labāks rezultāts.

  • Andulis

    Labi, tad tikai iesaku, ko viņam (ne)būs domāt ;)
    Ir taču tiesības tā darīt :)

  • trololo trololo

    Nostāšanās starta koridorā liecina arī par skrējēja briedumu…
    Skrējējs zina savas varēšanas robežas un nostājas attiecīgi.
    Nūbs lien cik vien var uz priekšu, ar domu, ja nu pēkšņi es varu noskriet 1:30 balonus, bet pēc pirmajiem 200m saprot, ka tādā tempā neizturēs izturēt un sāk pacelt pulsu ātrākajiem vājo nervu īpašniekiem :D

  • laacis1981 laacis1981

    Nu mazliet kauns tik tuvu ELITEI līst-neesam tak elites sportisi es celtnieks ,sieviņa biroja”žurciņa” bet meitińa otrās klases skolniecīte…:)

  • in

    Nu labi, labi, algotais darbs taču nenosaka koridoru!

  • Ønske Ønske

    Es atcerējos 1986. gadu kad pats domāju ko tie vecie kraķi nāk un maisās pa kājām, ja nevari 15 km pa stundu tad sēdi mājas pie televizora….

  • DK86 DK86

    Ønske, nu redz, saproti tomēr kā tas ir, kad lēnīši ielien ne savā vietā. Oponenti var strīdēties, cik grib, bet sistēma pēc koridora ar laika robežām (kā Ventspilī) ir laba lieta.
    Un kā tad tikt līdz elites līmenim, ja pirmais kilometrs dēļ lēnīšiem izčakarēts (ap 4 min. 20 sekundes)? Sanāk, atlikušie 9 kilometri jābizo kā kenijietim zem 3 min./km. :)

    Pērno gadu rezultāti arī nav risinājums – ja nu cilvēks ir tikai trenējies, oficiāli nav skrējis, negrib iesākt karjeru ar viduvējiem rezultātiem, bet tagad, kā Edvīns Līdumnieks no Viļa Lāča darba, nu grib pārsteigt? :)
    IMHO – būtu lieliski salikt pa tempiem, bet dalībnieku pienākums – klausīt ne tikai norādēm, bet arī savai sirdsapziņai. Ja tāda ir…

  • Starp citu, ja reiz tik tālu aizrunājāties – varbūt kāds var un grib aizdod to `Pūļa elku` izlasīšanai?

  • Krustnagliņa Krustnagliņa

    Agy, tas attiecas ne tikai uz startu, ne tikai arī uz sacensībām, bet uz kultūras līmeni šeit kā tādu.

  • Lielkuilis

    JanJ, rokas nost no tempa turētājiem!
    Padomā vēlreiz, kāpēc mēs, tie ar baloniem, tomēr necenšamies nostāties pēdējās rindās. Mēs tomēr apsveram, ka kāds bariņš skrējēju varētu būt ātrāki par mūsu ieplānoto tempu un tāpēc visiem priekšā nelaužamies. (Varētu taču būt vispieklājīgākie tempa turētāji un kopā bariņā startēt no pašām beigām un kādu stundu nodarboties tikai ar sava paredzētā grafika iedzīšanu. Tad no mūsu darba nebūtu nekādas jēgas. Tie, kam mūsu pakalpojumi būtu visvairāk noderējuši, būtu priekšā pārķēruši startu un sen noplīsuši…)
    Varbūt, sarunājam tā – redzot kā sastājušies vai nāk un iekārtojas tempa turētāji, katrs, ja skriesim lēnāk, padomāsim, vai nevajadzētu pakāpties atpakaļ, lai netraucētu tiem, kas plāno skriet attiecīgo balonu tempa tuvumā… un pavaicāt arī citiem, kas arī varētu izskatīties nepamantotā vietā nostājušies, kā viņiem ar sirdsapziņu.

  • Ja ātrākie TT stāv uzreiz aiz elites, tad sanāk kādiem 150-200 cilvēkiem ir jāskrien viņiem garām, tā kā loģiskāk būtu arī TT stāvēt tālāk no starta.
    Vispār jau sacensībās visi skrien pēc rezultāta, tamdēļ arī visi grib priekšā. Kuram gan gribas pakāst minūti ejot līdz startam?! Piecītī to minūti atvinnēt nemaz neiespēt. Čipu laiki vien parādītu to lielo atšķirību – “re, viņš jau startēja no priekšas, ne kā es, no vidus, nākamreiz arī līdīšu priekšā!”
    Tas, ka kārtības un drošības nolūkos derētu kāda koridoru sistēma, tas ir fakts.
    Gan jāsaka, ka, ja necīnies par top vietām grupā, interesantāk ir startēt no vidus, sākt mierīgi un tad ķert rokā vienu pēc otra. Ja sāc no priekšas, bet nevelc, tad ir gana liels skaits, kas tev skrien garām un tas var iedragāt pašapziņu.

  • Aicis

    Kur latvijā vispār fiksē tīro laiku kad pārkāp pāri starta līninai? Man lielas ka rikai Lattelecom riga marathon un iiszinja atnaak uzreiz finishaa…palavojiet ja kljuudos?!

  • Inga_K Inga_K

    Iepriekšējos gados bija arī Skrien Latvija rezultātos pieejams čipa laiks.

  • Trakais Trakais

    Diskusijas ir laba lieta, bet diez vai SL organizatori šo lasa – tad jau jēdzīgāk viņiem soc. tīklos vai uz e-pastu rakstīt. Apdzīšana ir sacensību elements, tāpēc to vajag trenēt. Neviens normāls cilvēks bērnam virsū neskries un negrūdīs. Par TT labāk uzmanīgi komentējiet – viņiem ir laba atmiņa.

  • in

    Un tā kā viņi neskrien uz pilnu klapi, tad viņi var atļauties ievērot visus, kas mēģina viņiem sekot un izmantot viņu pakalpojumus. (Gandrīz vai negribas iedomāties, ko viņi varētu ar nevēlamiem sekotājiem pasākt. (Nevēlamiem, jo slikti izteikušies.))

  • Lielkuilis -> Nu nez, es stāvēju gabaliņu aiz visiem TT, pat 2:00 un mani jau te noķengāja ka stāvu pārāk tuvu elites skrējējiem. Šādas sarunas rosina pārtraukt skriet un iet skatīties sportu televizorā, jo mēs redz traucējam elitei. Nez ko tā elite darīs ja nebūs pārējie kuri arī maksā, lai šie elites skrējēji saņemtu savas balvas un pasākums kā tāds vispār notiktu?

  • Lasma3 Lasma3

    Mārtiņ, izbeidz cepties. Tu izteici atšķirīgu viedokli. Tādēļ tevi centās pārliecināt, ka nav labi stāvēt tuvu startam. Bet kopumā man ar nav skaidrs, kāpēc aiz elites koridora startējošiem ātrākiem skrējējiem ir tiesības uz gandarījumu par finišā sasniegto rezultātu, bet lēnākajiem ne. Viņiem jāstartē no beigām un jāsamierinās ar + 2 minūtēm pie sava rezultāta.

  • DK86 DK86

    Mārtiņ, nevajag galējībās. Tas, ka tu stāvēji aiz 2h TT, tas jau nav tuvu elitei, neklausies. Es stāvēju uzreiz aiz 1.30 TT (man bija mērķis 10 km pēc iespējas tuvāk 40 minūtēm), bet pēc starta secināju, ka man (un 1:30 TT!) priekšā tritonē ne tikai kādas 5 apaļīgas, nesportiskas meitenes, bet arī pāris nūjotāji! Lūk, tas ir tuvu startam…

  • JERO JanJ

    Interesanti, ka distance pusmaratonam Jelgavā dažiem 21,1, bet citiem 21,3 km. :D

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Man bija 21.3 km, kas ir daudz maz ok pie trasēm, kur ir 180 grādu apgriezieni.

  • Lielkuilis

    Man arī samērīja vairāk – 21.33km (ja atņem nost starpību līdz starta līnijai). Dikti nepatika, ka bija kilometru atzīmes tikai pirmos 5. km (Es pieņemu, ka visas 5 bija – vienu, otru cauri pūlim nepamanīju, jo zem kājām arī bija jāskatās un otrā aplī jau vairs nebija aktuāli). Ja tik švaki ar tiem dēļiem, tad varēja tos piecus, kaut vai ik pa katriem četriem kilometriem izvietot. Laikam, piecītis ir galvenā distance. Nācās tempu turot pēdējos 16 km cerēt, ka mūsu pulksteņi samērīs kilometrus tuvu tam, kā organizatoriem sanācis. Sanāca vilšanās – finišs laikā bija tikai redzams, jo pēc sajūtām tuvojoties Pasta salai pāris bremzes bija par daudz.

  • trololo trololo

    @MartinsF 1. komentsar visu to ka esmu lēnais skrējējs, katru reizi eju tuvāk elites skrējējiem, tikai intereses pēc., bet beigāses stāvēju gabaliņu aiz visiem TT, pat 2:00 :D Sanāk – pats apsaukājos, pats apvainojos? :D

  • Inga_K Inga_K

    MartinsF varētu izdomāt, kur tad viņš stāvēja, maliņā, aiz elites vai tomēr aiz 2:00 TT. Ja otrais variants – tad jau pavisam atbilstoši savām spējām.
    Par Lāsmas teikto – kāpēc aiz elites koridora startējošiem ātrākiem skrējējiem ir tiesības uz gandarījumu par finišā sasniegto rezultātu, bet lēnākajiem ne – pilnīgi noteikti ir visiem vienādas tiesības, bet ir jāsaprot, ka tieši lienot tuvāk elitei šis gandarījums samazinās tiem, kas godprātīgi stāv atbilstoši savām spējām, jo lēno skrējēju priekšā dēļ arī izveidojas stāvoša burzma, savukārt, ja stātos pa tempiem, tie ātrie fiksi aizskrietu, un viss tas pasākums virzītos ātrāk. Nebūtu jādrūzmējas, domājot kā apdzīt nūjotājus, kas iet pa priekšu tiem, kuru temps ir 2x ātrāks.

  • trololo trololo

    @Lasma3 – pieņemot, ka visi sastātos pēc sava iespējamā tempa, tad tu uzreiz pēc starta šāviena skrien savā tempā. Lai dabūtu +2min, tad tev būtu jāstāv 300m no starta līnijas. Tagad tās +2 minūtes rodas dēļ nūjotājiem, kilometra sprinteriem un “lēnajiem skrējējiem” elites rindās, kas tad arī rada to burzmu, kur cieš visi PB kārotāji.

  • in

    Nu vispār, ja sākumā stājās tālu aiz 2:00 (vai nav tā, ka ir bijuši arī 2:30 kādreiz?), tad tagad jau nedaudz aiz 2:00 – sanāk tuvāk. (Un nav arī nenormāli tālu aiz elites, jo īpaši, ja salīdzina ar kaut kādiem lieliem citzemju pasākumiem.)

  • laacis1981 laacis1981

    ELITE,ELITE,ELITE!!!Varbūt vajag sākt ar to,paskaidrot mums mirstīgiem,kas tas ir.

  • in

    Jau pieminētajā Parīzes maratonā ikurāt bija tā, ka pēc starta šāviena varēja brīvi skriet. Koridori iedalīti pēc plānotā finiša laika, 6 joslas. Finišā vēlamo trajektoriju dabūt gan bija drusku grūtāk, finišs laikam šaurāks.

  • in

    “ELITE,ELITE,ELITE!!!Varbūt vajag sākt ar to,paskaidrot mums mirstīgiem,kas tas ir.”
    Pirms gada Ventspilī pirms starta stāstīja – tie, kuriem uz numura ir vārds. (Jelgavā lielākā daļa pusmaratonistu ;) )

  • Andulis

    Katrā ziņā, pusmaratonistiem elite nav ne 2:00, ne 1:30. Tik daudz liekas skaidrs :)

  • Es arī būtu par to, lai tik masveidīgos pasākumos kaut kā sadala cilvēkus pa koridoriem pēc ieprieksheejiem PB vai kā citādi.
    Es pats, piemeeram, juutos kā noziedznieks, meegjinottikt peedeejo 10-15 minuushu laikaa pirms starta tikt pirmajos koridoros.. Ne man patiik, ka organizatori aizraada, ka lienu paari seetai ne dusmiigaas sejas no to skreejeeju puses, kas tur staav jau 20 minuutes..

  • laacis1981 laacis1981

    Nu Anduli,ja pēc tavas loģikas ,ja 1:30:00 sievietēm Latvijā nav elite-tad pirmajos 30-40 metros būtu jābūt apmēram 5-7 smukâm meitenēm.

  • trololo trololo

    Gribētos teikt, ka elite ir tie, kas skrien meistara kandidāta līmenī. Tātad 4 cilvēki, divas sievietes un 2 vīrieši pusmaratonam :)
    Pārējās distances nekvalificējas pēc Jelgavas rezultātiem…
    Pārējie stājas aiz viņiem :P

  • Andulis

    laacis1981, vai tad nebija gana smukas? :)
    (Jelgavā neskrēju, nezinu.)

    Ja nopietni, tad drīzāk in var pakomentēt, kā tur ar elites/ātrāko sieviešu iedalījumu un startēšanu.

  • druupijs

    Vai shii diskusija ir par to kaa atdaliit eliti, vai tomeer par to,kaa panaakt, lai cilveeki starta koridoraa staatos atbilstoshi savaam speejaam? :)

  • Andulis

    Redzam gan, ka šie jautājumi izrādās drusku saistīti.
    Vismaz noskaidrot, kas NAV elite – arī solis uz priekšu :)

  • laacis1981 laacis1981

    Super!!! Ja ņemam pa piemēru Jelgavu un ,lai būtu godīgi pret puišiem un meitenēm -pirmajās divās rindās atļaujam LEGĀLI stāvēt TOP 20 meitenēm un puišiem -tā ir Elite vai nav ,jo 20 meitene skrēja apmēram 1:40:00.

  • ansiso ansiso

    Elites skrējēju skaits atkarīgs no katra posma elites koridora ietilpības. Nekāda sakar ar sporta klasēm vai kaut kādiem mistiskiem laikiem. 1. rinda atvēlēta tiem, kas cīnās par uzvaru. LV maza, visus labākos pēc purniem atpazīst. Tad noteikti jābūt tiem, kas reāli cīnās par TOP3. Ja ietilpība atļauj, tad seko pārējie, kas reāli cīnās par tikšanu uz apbalvošanu posma kopvērtējumā. Tad vēl tie, kas pie apstākļu sakritības var tikt uz skatuves par kopvērtējumu. Un, ja ietilpība atļauj, tad var vēl sabāzt ātrākos no pārējiem. Te jau var sākt patiešām skatīties pēc rezultāta.

  • ansiso ansiso

    Jebkurā gadījumā meitenēm būtu jābūt mazāk nekā puišiem, jo viņām līmeņu atšķirība lielāka, izkliede rezultātos daudz lielāka. Starp citu. Pirms 6 gadiem, kad es 10km skrēju tikai ap 37:20, Beļinskis atteicās mani ielaist Nike Riga Run uz 10km elites koridori. Biju kaut kur ap 35.v. pat ar PB, tā ka pelnīti es tiku atšūts.

  • trololo trololo

    Nu, lūk, tā tie “lēnie” lien priekšā ātrajiem :D

  • Inga_K Inga_K

    Intereses pēc paskatījos, pēc cik ilga laika izdevās sākt normāli skriet – 1 minūte un 36 sekundes, no kurām pirmās 26 sekundes ir vispār stāvēts uz vietas, un pēc tam temps ir bijis virs 6min/km neilgu brīdi, un tad pamazām pieaug, lai atkal nokristu, un tikai pēcāk pieaugtu un varētu skriet plānotajā tempā.

  • DK86 DK86

    Minskas pusmaratonā džekiem 10 km jāskrien ātrāk par 30 minūtēm, ja gribi stāvēt elites koridorā. Tātad – sporta meistara kandidāti. Mums cik tādi? :)

  • DK86 DK86

    druupij, protams, ka tad tu tiksi tajā LPL (Labākais pēc Labākajiem), ja tur jau paresni nūjotāji priekšā? :)
    I ieskaidro tādiem, ka te nedarbojas princips “Kas pirmais nāk, tas pirmais maļ!”, jo daudzmaz ātriem skrējējiem ir jāiesildās un nedrīkst atdzist, un tie nevar atļauties 25 minūtes vnk auksti stāvēt uz vietas un vaktēt savu vietu uzreiz aiz elites.

  • pulvermuca pulvermuca

    Skrien Latvija jau ir izaudzis par tādu pasākumu, kur starta koridori ir nepieciešami, kā arī būtu jāpadomā par iespēju atsevišķi startēt dažādām disciplīnām.
    Ja pareizi atceros, tad Vienības velobraucienā tautas klasē numuri tiek piešķirti pēc tā, kā startēji pagājušajā gadā, varbūt te arī tā vajadzētu, par piemēru ņemot labāko sniegumu pēdējā gada laikā kādā no Skrien Latvija posmiem.

  • Ønske Ønske

    Tajā Jelgavā, ja viņi grib nākošgad 7000 dalībniekus, vajadzētu padomāt, ka 100 metrus blakus ir Akadēmijas iela ( šķiet ) kur var taisīt paralēlu startu tiem kuri neskrien 21km ( vai 42km ). Ir kas Jelgavā sasapņojušies par pusnakts maratonu….

  • Lielkuilis

    Varbūt, lēnie lien priekšā, jo vēlas lai viņus pagrūž no aizmugures, cerībā uz PB?
    Derētu koridorā uzdot tādu jautājumu…

  • in

    Valensijas maratonā ir tajā pašā laikā starts laikam 10 km distancei. Gandrīz tajā pašā vietā. Distances brīžam tuvu viena otrai, bet satiekas, šķiet, tikai finišā.

  • Vispār, ja visi godīgi sastātos starta koridorā pēc savām spējām, tad atkristu milzu klapata – pati skriešana! Varētu no augšas uztaisīt foto un tad jau arī sastāšanās secībā piešķirt iegūtās vietas. Tikai tad tiešām visiem pēc spējām jāsastājas pareizi! Šis gan būtu forši!

  • Andulis

    OreMan priekšlikums ļoti kārdinošs, tomēr neatrisina jautājumu par debitantiem – topošajiem Edvīniem Līdumniekiem :)

    Arī ārzemnieki varētu nesaprast…
    [Skatos, varen daudz spāņi skrējuši Jelgavā, gan zem LV karodziņa pabāzti.) Update: šodien vairs nav, noņemts viņiem latviskums :) ]

  • Debitanti taču arī ir skrējuši treniņus un spēj novērtēt savas spējas. Nu jā, varbūt ne visi..

  • Ønske Ønske

    Debitanti vienmēr pareizi novērtē savas spējas, bet tie citi patraucēja dabūt pirmo vietu.

  • Rasels Rasels

    OreMan, varu iedot palasīt V.Lāča 5.sējumu par to, kā censonis noskrējās līdz kliņķim.

  • Andulis

    http://niakids.id/book/22022990/p%C5%AB%C4%BCa-elks.html

    Ir arī lejuplādējams… taču vajagot reģistrēties, lai to izdarītu. Man bija bail ;)

  • Atliek nedaudz izairēt no valsts,lai pēcāk lasītu sakarsušus komantārus :)
    Saprotu, ka problēmas ir vairākas: 1) kā 5k bariņā ātrīšiem nostāties uzreiz aiz elites koridora. 2) Kā tumsas aizsegā novērst apdzīšanu (sportu padara mazvērtīgāku)? 3) Kas ir elite? 4) Kā lēnīšiem, kas starta koridorā ierodas ātrāk, saprast, cik tālu no starta arkas nostāties?

    Jautājumi vietā, tik nesaprotu, kamdēļ diskusijā vēl nav iesaistījies und, jo viņš vislabāk zina, kas ir elites skrējēji un soctīklos publicē karikatūras par tiem, kas maratonus nevar noskriet 4 stundās.

    Neesmu bijis nevienā Seb velo braucienā, kur vietu starta koridorā nosaka iepriekšējo sezonu sniegumi. Tur orgi sen lūdzas tautai, lai pārceļas uz sporta klasi, taču turpina pasniegt balvas tautas klasē, tā nemazinot popularitāti un drūzmu. Varbūt kādreiz arī Jelgavā sagaidīsim atsevišķus startus distancēm.

    Sāpe bija arī par nūjotājiem. Visticamāk, ka tajā dienā Ventspilī notikušajā nūjošanas festivālā bija pārāk īsas distances un daži paspēja aizbraukt līdz vienīgajam nakts pusmaratonam.

    Bet visādi citādi, mans komentārs nav par starta paklāju iztrūkumu, bet apsveikums Džokera kungam ar lielisko rezultātu!

  • in

    Pie laba ātri pierod :) citos posmos bija pusmaratonam, maratonam starts vienā laikā, 10-12 km un 5-6 km distancēm citā laikā. Ne sevišķi skaļās atsauksmes bija pozitīvas.

  • Redz, ja būtu saullēkta pusmaratons, tad arī visām distancēm jātaisa kopīgs starts, jo gaisma uzaust tikai vienā, konkrētā laikā. Pēdējās nakts 12h skrējienam Meremoisā arī starts iespējams tikai vienā laikā. Protams, var katru masiņu laist dažādos virzienos, Mītava paliela pilsēta

  • Andulis

    Ja būtu, tad domātu… Jelgavā gan nav ne saulrieta, ne saullēkta pasākums. Parasts nakts pusmaratons:), kam starta laiks nav nekur stingri (precīzi) piesiets.

  • DK86 DK86

    … Piečukus mierīgi var palaist 20 minūtes pirms lielās grupas. Piečukus desmitos, pārējos plkst. 22.20. Nūjotāji pēdējie! Pa 20 minūtēm ātrie 5 km skrējēji jau finišēs, vidējie jau tuvosies finišam, nu, dažus lēnos 10 km elitnieki varbūt arī noķers.
    Bet nu, cilvēku, tik viedokļu. Bet tad jātiek skaidrībā, ko īsti gribam – vai lepoties ar to, ka vienlaicīgi masveidā startē 5000 cilvēku, vai arī tomēr sistēmu kaut kādu startā un pirmajā kilometrā. Kā jau visās dzīves jomās, kur audzējam kvantitāti, tur neizbēgami cieš kvalitāte.

  • ansiso ansiso

    Gribētu palabot, ka masveidā startēja nevis 5000, bet gan aptuveni 750+840+1150+65=2805 cilvēku (ieskaitīju arī tos, kuriem DNF). Nav ne jausmas, kāpēc orgi preses relīzē raksta absolūti aplamu tekstu:
    “Trīs dažāda garuma distancēs – piecu, desmit un divdesmit viena kilometra trasēs – spēkus pārbaudīja vairāk kā pieci tūkstoši skrējēju,…”.

  • Dziņa Dziņa

    Droši vien ieskaitīti arī bērni, rāpotāji un ripinātāji, tikai pie distanču uzskaitījuma tas nav pieminēts.

  • Geo Geo

    Vēl runājot par kopējo startu – es dzirdēju, ka līderu pusmaratona fnišā, kur Višķers ar Serjoginu cīnījās pēdējos metros, kādam no viņiem patraucēja 10km skrējēja, kas pēkšņi mainīja savu trajektoriju. Par šo gadījumu kāds kaut ko zin sīkāk?

  • ansiso ansiso

    Kādus 100m pirms finiša
    https://www.facebook.com/Sportland.lv/videos/1549403738415100
    Nelaimīga apstākļu sakritība, jo atpalicēju bija ļoti maz

  • Dziņa Dziņa

    Ik pa laikam kaut kādas lietas notiek pirmo reizi, šoreiz bija pirmā reize, kad sacensību laikā kāds trases malā piedāvā šņabi un kāds cits iedzēris citā trases vietā sāk skriet man pakaļ, treniņos tā gadās ik pa laikam, bet sacensībās tā vēl nebija gadījies.

  • Trakais Trakais

    Tas noteikti bija kaut kāds sporta šņabis.

  • trololo trololo

    @viktoriinii Viens TT atkrīt no baumu ēnas :D

  • Hiēna Hiēna

    Man gan ir vairākkārt piedāvāts šņabis sacensību laikā :D Tai pašā Jelgavas pusītē tai gadā, kad viņa sākās, trase vijās caur kaut kādiem apšaubāmiem mikrorajoniem, un tur tikai retais laikam netika uzaicināts cienāties :D

  • Andulis

    Varētu uztaisīt par Jelgavas pusītes tradīciju un firmas zīmi – speciālais atspirdzinājumu punkts ar sporta šņabi :D

  • Čipsinieks Jaudinieks

    Jautājums ar bārzdu, bet kur būtu pieejamas bildes no šī pasākuma?

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.