Biedriem

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils

Polar M400 HR
Ūdensizturīgs GPS pulsometrs ikdienas treniņiem un sportiskiem sasniegumiem.
EUR 189.00


Komandas biedrs #4

Katrās sacensībās mūsējo piedalās vairāki desmiti un nu jau kopējā bildēšanās nedod iespēju visiem ar visiem iepazīties. Tāpēc, mačos piespraud nozīmīti un uzsmaidi fotogrāfam, lai mēs varam ar tevi iepazīstināt pārējos un neaizmirsti savējiem uzsaukt: “Noskrien!”

Šoreiz Komandas biedriem express intervija, atbildot uz trīs īsiem jautājumiem:

1. Kāds ir tavs padoms tiem, kuri uzsāk skriešanas gaitas?

2. Pastāsti par savām pirmajām skriešanas sacensībām..

3. Iecienītākā fiziskā aktivitāte papildus skriešanai..?

Ozo

Ozo
  • Ozo xorix
  • sāka skriet - 17/05/2009
  • noskrieti - 8048 km, laiks - 854:22:16 h
  • labākais maratons - 4:01:31 (2013)
  • 2017. gadā noskrieti 291 km
  • vidēji šogad 10.8 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 7.3 km
Renča skaitlis šogad - 9 (RS 10 vajag 2x vismaz 10km) RS90 - 7 (RS90 8 vajag 3x vismaz 8km)
Facebook Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Lielāka varbūtība, ka skriešana tevi patiešām aizraus ir tad, ja sākumā skriesi tikai tik cik gribi un tādā ātrumā, kādā vari. Atrodi savu ritmu, savu maršrutu, piemērotāko diennakts stundu. Tas ir lielisks laiks, kuru pavadīt kopā ar sevi.

2. Pirmās sacensības bija Nordea Rīgas maratona pusmaratons 2009. gada maijā. Man nebija nekādas nojausmas par iespējamo laiku, kurā varētu finišēt. Nez kāpēc par pašu faktu, ka finišēšu, šaubu nebija. Biju skrējusi kādus 4 mēnešus, bez jebkāda mērķa piedalīties jel kādās sacensībās, vienkārši regulāri skrēju, bija nepieciešamība izvēdināt galvu. Sākumā 3 km, tad jau 8-10 km, bet garākais skrējiens bija 14 km. Pirms starta domāju, ka liela ir varbūtība, ka maratona uzvarētājs paskries man garām. Bet nepaskrēja! Tā bija mana pirmā uzvara.

3. Ja par fizisku aktivitāti var nosaukt dejas līdz rītam, tad tā būtu #1. Ritenis, kalnu slēpes un snovs arī man ir. Nevienā no šīm jomām neesmu meistars, bet visu ko daru, daru ar prieku un priekš sevis. To arī novēlu citiem.


maziinais_2

maziinais
  • maziinais
  • sāka skriet - 15/09/2011
  • noskrieti - 11161 km, laiks - 1129:36:19 h
  • labākais maratons - 4:00:18 (Lattelecom Rīgas maratons 2015 - 17/05/2015)
  • 2017. gadā noskrieti 1312.7 km
  • vidēji šogad 43.8 km/nedēļā
  • pēdējās 7 dienās noskriets 40.4 km ar vidējo ātrumu 05:55 min/km (visi skrējieni)
  • pēdējais aizaizvakar ar 9.17 km
Renča skaitlis šogad - 15 (RS 16 vajag 2x vismaz 16km) RS90 - 12 (RS90 13 vajag 5x vismaz 13km)
Facebook Twitter Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1.Atbildot uz šo jautājumu ar neko oriģinālu nevarēšu izcelties – sākumā nevajag pārforsēt un skriet tā, lai paliek rezervīte. Lai nepamet tā sajūta, ka gribētos vēl mazliet.

2. Skolas laikā pirmo un vienīgo reizi mani iekļāva krosa komandā, tas bija Valmierā 1998. gadā, mācījos 8. klasē. Skrienot 4x 800m stafeti rajonā izcīnījām pirmo vietu. Citi pirmajā etapā bija krietni ātrāki par mani, taču sajauca trasi :) Es aizskrēju pareizi un komandai bija jānotur pārsvars. Un tad sākās pusmaratoni. 2007. gadā Kuldīgā, draugu sakūdīts, bez treniņiem noskrēju pusmaratonu.

3. Ārpus skriešanas 2 x nedēļā dejoju tautiskās dejas, vasarā braucu ar velosipēdu, ziemā slēpoju.

LasmaO

LasmaO
  • LasmaO
  • sāka skriet - 01/01/2012
  • noskrieti - 4575 km, laiks - 484:11:45 h
  • labākais pusmaratons - 1:37:14 (Nordea Rīgas maratons 2011 - 22/05/2011)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 7.33 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Nosūtīt vēstuli

1. Uzsākt pamazām, vienlaicīgi veikt arī organismu nostiprinošus vingrojumus, lai nesabojātu locītavas un muguru. Un, protams, iemācīties izjust skriešanas kaifu un noķert endorfīnus!

2. Pusmaratona distance Nordea Rīgas maratonā 2007. gadā.

3. Ir, daudz. Orientēšanās sports, rogainings, piedzīvojumu sacensības. Ziemā distanču slēpošana. Mazāk, bet arī – velo un kalnu slēpes.

mtiger_1

mtiger
  • mtiger
  • sāka skriet - 15/10/2012
  • noskrieti - 12721 km, laiks - 1257:24:24 h
  • labākais maratons - 3:15:12 (2015)
  • 2017. gadā noskrieti 1271.6 km
  • vidēji šogad 42.4 km/nedēļā
  • pēdējās 7 dienās noskriets 51.8 km ar vidējo ātrumu 05:27 min/km (visi skrējieni)
  • pēdējais vakar ar 9 km
Renča skaitlis šogad - 17 (RS 18 vajag 2x vismaz 18km) RS90 - 16 (RS90 17 vajag 5x vismaz 17km)
Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Klausiet organismu, tad tas arī klausīs jūs. Skrienot esiet labā garastāvoklī. Neaizmirstiet, ka atpūta ir ļoti svarīga treniņu sastāvdaļa, tādēļ neatstājiet to pašplūsmā.

2. Bērnībā dažas reizes kaut kas ir skraidīts rajona mērogā, pārstāvot savu lauku vidusskolu. Bet kas to vairs atceras, tādēļ par pirmajām oficiālajām sacensībām var uzskatīt Rēzeknes pusmaratonu šogad.

3. Ticiet vai ne, bet tā ir kora dziedāšana – šī lieta labi iet kopā ar skriešanu, jo abās tiek intensīvi darbināta diafragma.

Darya

Darya
  • Darya Didzis
  • sāka skriet - 27/09/2011
  • noskrieti - 9372 km, laiks - 973:48:05 h
  • labākais maratons - 4:15:09 (2013)
  • 2017. gadā noskrieti 284.4 km
  • vidēji šogad 9.5 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 9 km
Renča skaitlis šogad - 8 (RS 9 vajag 3x vismaz 9km) RS90 - 5 (RS90 6 vajag 1x vismaz 6km)
Facebook Twitter Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Man ļoti patīk teiciens: “Kad Tu pamosties no rīta, vienkārši atcerieties, cik laimīgs Tu esi. Tu vari dzīvot, elpot, domāt par visādām lietām, priecāties, mīlēt, un, protams, Tu vari skriet.” Nevajag baidīties no skriešanas, skriet nav grūti. Vienkārši klausies savu ķermeni un baudi dzīvi bez stresa ;)

2. Manas pirmās sacensības bija 2011. gada 8. maijā. Tas bija Rīgas pusmaratons, veselības skrējiens 5,5 km :) No tā arī iedvesmojos. Mēs (veselības skrējiena dalībnieki) savu distanci bijām noskrējuši, un tad uz starta līnijas parādījās pusmaratonisti. Kaut es biju noskrējusi tikai vienu apli, jutos šausmīgi nogurusi un ar lielām acīm skatījos uz tiem, kuri tūlīt skries četrreiz vairāk. Tad vēl nezināju, ka pēc pusotra gada es noskriešu savu pirmo maratonu ;) Tieši tas brīdis un tieši tie pusmaratonisti mani iedvesmoja skriet vairāk un gatavoties 21 km garam priekam.

3. Man patīk bodyART nodarbības, šajos treniņos galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu kopumu. bodyART apvieno pozas un klasiskas elpošanas tehnikas ar fizisku treniņu un mentālu relaksāciju. Galvenais bodyART treniņa mērķis ir ar funkcionālu spēka un stabilitātes treniņu nodrošināt visa cilvēka ķermeņa pareizu funkcionēšanu.

chingons_no_Babites

Čingons no Babītes

  • Čingons no Babītes Stayer
  • sāka skriet - 14/10/1990
  • noskrieti - 10419 km, laiks - 1033:10:08 h
  • labākais maratons - 3:12:00 (Nordea Rīgas Maratons - 20/05/2012)
  • 2017. gadā noskrieti 211 km
  • vidēji šogad 30.1 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 211 km
Renča skaitlis šogad - 1 (RS 2 vajag 1x vismaz 2km) RS90 - 1 (RS90 2 vajag 1x vismaz 2km)
Sportlat Nosūtīt vēstuli

1. Īsā atbilde, vienkārši jāsāk skriet – palēnām, pamazām un tad arvien vairāk. Galvenais, lai patiktu skriet :) Garā atbilde – tā kā tajā jokā par dakteri un vēdera slimnieku. Slimnieks aiziet pie ārsta un saka dakterim: „Dakter, ko man darīt, ja man neiziet vēders? Uz ko ārsts viņam atbild: „Kā ko darīt? Novilkt bikses un darīt!” Tāpat arī ar skriešanu – jāskrien!

2. Pirmās sacensības, kuras atceros (ja neskaita skolas laika krosus) ir 1990. gada Tautasdziesmas maratona pilnā distance Biķerniekos, mājās pat Lielvārdes josta ir saglabājusies. Savukārt pagaidām pēdējās – 2012. gada 31. decembris Igaunijā. Kā man gāja, to jūs paši redzējāt.. Vislabāk jau nākamajā rītā, kad 1. janvāra koptreniņā Tallinā ar Martu/maffiju un druupiju knapi klunkurējām visiem nopakaļus..

3. Bez skriešanas iecienītākā nodarbe ir – ultra garo distanču un kalnu skriešana jeb sky running. Pēdējā laika labākie skrējieni arī bijuši garie treniņi – februāra vidū 110 km kopā ar Mārtiņu Puriņu (Mārtiņ š) no Valmieras līdz Rīgai, un nupat, 73 km vienatnē apkārt Rīgai.

Ilona

Ilona
  • Ilona Mildda
  • sāka skriet - 03/01/2012
  • noskrieti - 4751 km, laiks - 452:04:12 h
  • labākais maratons - 3:37:02 (2012)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 8.48 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Svarīgākais skriešanas procesā ir no tā gūt prieku. Dažreiz varbūt grūti saņemties iziet ārā uz kārtējo treniņu. Motivējiet sevi, izvirzot mērķus – konkrētus, reāli sasniedzamus un izmērāmus. Esiet lepni ar sevi, kad tie ir sasniegti un izvirziet nākamos.

2. Nordea Rīgas maratona 10km distance 2011. gadā.

3. Snovbords un riteņbraukšana

iRUN

  • iRUN baskaajis
  • sāka skriet - 26/09/2012
  • noskrieti - 2779 km, laiks - 273:40:46 h
  • labākais maratons - 3:37:16 (2014)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 6.2 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Nosūtīt vēstuli

1. Svarīgi ir izvirzīt savām spējām atbilstošus mērķus, kuri darīs tevi veselāku, spēcīgāku un prieka mirkļiem bagātāku.

2. Drauga Renāra(spaanietis) iedrošināts, 2010. gadā piedalījos 6 km satelītskrējienā Valmierā.

3. Aizraujoša tenisa spēle dara mani laimīgu.

zane_e

zane.e
  • zane.e Bucinjs
  • sāka skriet - 01/03/2011
  • noskrieti - 2759 km, laiks - 362:42:48 h
  • labākais pusmaratons - 2:29:15 (2012)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 5.25 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Sportlat Nosūtīt vēstuli

1. Noticēt, ka Tu vari skriet un saprast, ka skriešana nav tikai sacensībām, lai zinātu, kurš būs pirmais finišā. Ir vienkārši jāuzvelk botas un jāiet skriet, lai justos labi

2. Noteikti pirmās nozīmīgākās sacensības bija Nordea Rīgas maratona pusmaratons 2011. gadā, kad piedalījos pirmajā VSK Noskrien akcijā – “Uzdrošinies noskriet”. Pirms tam sacensību auru biju izbaudījusi dažās orientēšanās sacensībās un Rembates 18. novembra skrējienā.

3. Patīk peldēšana, iespējams, ka ja tikt peldēt būtu tik pat vienkārši kā iet skriet (uzvelc botas un ej), tad peldētu daudz biežāk nekā skrietu. Vasaras sezonā patīk arī ar riteni braukt. Vēl joprojām neesmu atmetusi cerību saņemties un vēl kādu reizi piedalīties piedzīvojumu sacensībās :)

sapaanietis

spaanietis
  • spaanietis
  • sāka skriet - 11/08/2007
  • noskrieti - 8737 km, laiks - 845:09:55 h
  • labākais maratons - 3:47:18 (Amsterdamas 40.-tais maratons - 18/10/2015)
  • 2017. gadā noskrieti 98.8 km
  • vidēji šogad 8.2 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 14 km
Renča skaitlis šogad - 7 (RS 8 vajag 2x vismaz 8km) RS90 - 7 (RS90 8 vajag 2x vismaz 8km)
Sportlat Nosūtīt vēstuli

1. Nenobīties uzsākt skriet, noticēt, ka skriet var visi, arī tu. Nesalīdzināt sevi ar citiem, bet koncentrēties uz savu progresu, neapstāties pie pirmajām grūtībām un nepadoties.

2. Kuldīgas pusmarastons 2007. gadā.

3. Man patīk peldēšana.

13 komentāri rakstam Komandas biedrs #4

  • puikas netiek garām Ilonai ar graciozi satverto glāzīti ;)

  • Stereotips Stereotips

    matīss, Ilonai bija ekskluzīva fotosesija “Medījums” :) puikas centās ko spēja, bet līdz Ilonas smaidīgumam 21 km garumā bij tālu, pilnai laimei vēl prasās pēc atstiepta mazā pirkstiņa. ;)

  • Andulis

    Paldies, LauraX! Šāda formāta iepazīšanās patiesi liekas labākā – no virtuālajām :)

    Patika mtiger teiktais par organisma klausīšanu. It kā jau tas ir malts n reizes – bet viņam tā īsi un viedi :)

    Nez, kur mana Lielvārdes josta… Čingona stāstītais kūda pameklēt. (Varētu to rīt apsiet un atkal Biķernieku aplī izvēdināt. Labi, ja ne šogad, tad nākamgad.)

    Interesanti, ka ar glāzītēm nav fiksēts neviens no intervētajiem puikām, bet tās ir rokās 40 procentiem meiteņu :D

  • Mtiger bildē interesanti, ka abiem skrējējiem numuri ir pēc kārtas- nez kurš kuru ir pieteicis pusmaratonam ? Un vau tam, kuru piesaka, ir bijusi izvēles iespēja nepiedalīties? :D

  • LauraX LauraX

    Anduli, Tu gan es vērīgs (es par ūdens glāzītēm:)) Skaista doma par Lielvārdes jostu un Biķerniekiem!

  • mtiger mtiger

    druupij, šeit visdrīzāk nav nekādas intrigas. jau pirms distances nosecināju, ka numurus (vismaz mūsējos) rindo pēc uzvārda, un trasē novērotais to šķietami apstiprināja.

  • dot dot

    druupij, SL posmos numurus dod pēc uzvārdiem alfabēta secibā, nekādas saistības ar pieteikšanās procesu.

  • Tad gan garlaiciigi.. ozolnieku pusmaratonā numurus (vismaz pirmos cik ieveeroju) pagāšgad deva pēc iepriekšējā gadā iegūtām vietām..
    Vai lielās sacensībās tā tas ir vienmēr, ka numurus dod vnk pēc uzvārdu pirmajiem burtiem, vai arī ir kādi izņēmumi?

  • Andulis

    Nemācēšu droši teikt, kā ir “vienmēr” vai “parasti” – bet var būt ļoti dažādi sadales principi. Pēc valstīm (savējie, ārzemnieki), distancēm (ja ir vairākas, bet numuri neatkārtojas), pieteikšanās laika, iepriekšējā gada rezultātiem, uzvārdiem (kā jau minēts)… vēl kaut ko var izdomāt.

  • in

    Arī pēc prognozētā rezultāta…
    Un piesakoties pēdējā brīdī – dabū vienkārši pirmo brīvo.

    Ir, kur dalībnieks pats var izvēlēties sev tīkamo numuru.

  • Kuks Kuks

    Foršs uzlabojums “Komandas biedra” formātā! Paldies, Laurai par iepazīstināšanu – listē veseli 3 Teikas koptreniņu regulārie dalībnieki (+ Darya, kura bija 1x)!

  • maffija maffija

    Prieks iepazīt komandas biedrus. Daži jau kaut kur redzēti iepriekš.

  • briedis briedis

    labais motivators beidzot saprast, kā varu dabūt krekliņu.:D

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.