Biedriem

VSK Noskrien twitter
VSK Noskrien Facebook profils



Polar M400 HR
Ūdensizturīgs GPS pulsometrs ikdienas treniņiem un sportiskiem sasniegumiem.
EUR 189.00

Komandas biedrs #7

Untitled

Iepazīstamies ar komandas biedriem! Katrās sacensībās mūsējo piedalās vairāki desmiti un nu jau kopējā bildēšanās nedod iespēju ar visiem iepazīties – esam daudz. Tāpēc, mačos piespraud nozīmīti un uzsmaidi fotogrāfam, lai mēs varam ar tevi iepazīstināt pārējos. Savējiem uzsauc “Noskrien!”.

Daži jautājumi mūsu skrējējiem:

1. Kāds ir tavs padoms tiem, kuri uzsāk skriešanas gaitas?

2. Pastāsti par savām pirmajām skriešanas sacensībām.

3. Kāpēc tu skrien?

reinis.liepa

reinis.liepa
  • reinis.liepa
  • sāka skriet - 26/08/2013
  • noskrieti - 4735 km, laiks - 311:46:46 h
  • labākais maratons - 3:50:14 (Nordea Rīgas Maratons 2014 - 18/05/2014)
  • 2017. gadā noskrieti 285 km
  • vidēji šogad 6.8 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 24.83 km
Renča skaitlis šogad - 14 (RS 15 vajag 1x vismaz 15km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Twitter Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Ieteiktu izvirzīt mērķi, kas jums šobrīd šķiet nesasniedzams, pat nereāls. Nebaidieties sapņot. Motivējiet sevi, vērojot citu Noskrieniešu saskrieto, klausoties iedvesmas stāstus par neatlaidību un cīņas sparu. Kad ir grūti, atcerieties kādēļ jūs esat šeit un ko esat gatavi atdot, lai sapni piepildītu. Mērķis nenāks viegli un tam būs nepieciešams laiks, bet bieži vien ceļš uz to ir daudz vērtīgāks, jo tieši treniņu procesā mēs norūdāmies un strādājam ar sevi. Ieklausieties ķermenī, jo traumas iegūt ir viegli. Nepadodieties. Viss ir iespējams.

2. Pirmās sacensības bija tālajā 2008. gadā, kad ar klasesbiedru spontāni nolēmām noskriet Nordea Rīgas pusmaratonu. Trasē ar apbrīnu vēroju maratonistus un tobrīd pat trakākajos sapņos nebūtu spējis iedomāties, ka pats kādreiz noskriešu maratonu vai nu jau visus 100 kilometrus un vairāk. Emocijas un pats skrējiens jau ir sen kā aizmirsies, bet ir pāris nianses, kuras vienmēr nāk prātā: apmākušās debesis, peļķes uz asfalta, dzeguzes kūkošana gaidot draugu. Sīkumi, bet tieši tie padara visu tik krāsainu.

3. Aktīvi skrienu kopš 2013. gada februāra. Tobrīd nospraudu mērķi beidzot noskriet maratonu, bet drīz vien skriešana kļuva par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Par veidu kā atslēgties, iztīrīt prātu no negatīvajām emocijām un atbrīvot vietu kam jaunam, nepieredzētam. Skriešana ļāva uzdrošināties noticēt sapņiem, noticēt, ka viss ir iespējams. Nepadoties. Šobrīd esmu kaifošanas fāzē, kad sacensības un treniņus izbaudu un cenšos ņemt visu ko tie sniedz. Izbaudu mirkli.

Dinchiks

Dinchiks
  • Dinchiks certa
  • sāka skriet - 04/04/2013
  • noskrieti - 1458 km, laiks - 159:09:18 h
  • labākais maratons - 5:37:56 (2014)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 10 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Facebook Twitter Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Iemīlēt lēnām, pamazām un pamatīgi. Izbaudīt pastaigas, tad ātras iešanas un tad skriešanas priekus.

2. Pašas pirmās bija 2012. gada augustā – Ventspils Nakts skrējiens, kad vēl tik apjautu, kas ir skriešana. Un tad nolēmu, ka 2013.gadā jānoskrien pusīte [pusmaratons]. To arī Ventspilī izdarīju.

3. Piedzīvojumu sacensībās piedalījos ar norunu, ka man nekad neliks skriet – biju velo meitene. Līdz pēc kādām piedzīvojumu sacensībām iepazīstoties kāds pilnīgi svešs cilvēks man teica – ā tu esi tā meitene, kura neskrien. Tad nu nolēmu to mainīt. Ir iepaticies!

Becks

Becks
  • Becks ing_a
  • sāka skriet - 07/08/2010
  • noskrieti - 6226 km, laiks - 780:25:52 h
  • labākais maratons - 3:46:29 (2015)
  • 2017. gadā noskrieti 0 km
  • vidēji šogad 0 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 8.08 km
Renča skaitlis šogad - 0 (RS 1 vajag 1x vismaz 1km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Facebook Sportlat Nosūtīt vēstuli

1. Neskaties uz citiem – skrien tikai sev, savā tempā, pa savu maršrutu, sev piemērotākajā laikā. Tā, lai tas sagādā baudu.

2. Pirmās noteikti bija sen sen skolā – krosiņš parciņā! Pirmās sacensības NRM pusmaratons 2009. gadā. Tajā ziemā biju izdomājis uzsākt skriet un pieteicos NRM, bez īstiem treniņiem, bez teorijas… un rezultāts atbilstošs – 2 h 01min.

3. Skrienu, lai izvēdinātu galvu un sakārtotu savas domas un, protams, lai pārbaudītu savu spēju robežas. Un vēl man patīk gatavot ēst un garšīgi paēst. Ja skrienu – varu ēst visu bez sirdsapziņas pārmetumiem!

Vilite

Vīlīte
  • Vīlīte Aigars
  • sāka skriet - 28/07/2013
  • noskrieti - 4921 km, laiks - 532:56:16 h
  • labākais maratons - 4:12:40 (Nordea Rīgas Maratons - 18/05/2014)
  • 2017. gadā noskrieti 658.3 km
  • vidēji šogad 15.7 km/nedēļā
  • pēdējās 7 dienās noskriets 22.8 km ar vidējo ātrumu 06:51 min/km (visi skrējieni)
  • pēdējais pirms četrām dienām ar 5.7 km
Renča skaitlis šogad - 10 (RS 11 vajag 7x vismaz 11km) RS90 - 7 (RS90 8 vajag 1x vismaz 8km)
Twitter Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Mans padoms – gūt no skriešanas tikai pozitīvas emocijas. Ja sāp, nepatīk, garlaiko – neskriet!  Un tad jau visas pārējās atklāsmes par skriešanu pulsa zonās utt. atnāks pašas.

2. Manas pirmās skriešanas sacensības bija Nike Riga Run 2013. gadā – 10 km distance. Pirms  tam biju vien dažas reizes noskrējusi treniņus ne garākus par 7 km, tas bija pilnīgi spontāns pasākums. Šis skrējiens mani emocionāli spēcīgi ietekmēja. Protams, sacensību laikā nolūzu un kādus 2 km nostaigāju, bet tas mani tikai vēl vairāk motivēja, ka es varu, un kā vēl varu!

3. Es skrienu, jo tas mani izvilka, pavilka un ievilināja! Skriešana ir lielisks veids, kā sakārtot savu prātu, atslēgties no ikdienas un pabūt ar sevi divatā. Sākumā es bieži sevi izaicināju un liku pacīnīties, mani vilināja tā sajūta, kad, sevī ir kas jāpārvar. Ar skriešanu arī iemīlēju dabu, pratos novērtēt un ieraudzīt to ko līdz tam nenovērtēju un neredzēju, mainīju savu domāšanu, kļuvu spēcīgāka, izturīgāka kā garīgi, tā fiziski. Un, protams, cilvēki, kā gan bez tiem, man šķiet, ka Noskrienieši ir vispozitīvākie cilvēki kādus esmu sastapusi. Tas ir iedvesmojoši, un kā gan lai tas nevilina?

Ruzais

Ružais
  • Ružais unknown
  • sāka skriet - 15/03/2013
  • noskrieti - 4750 km, laiks - 543:43:36 h
  • labākais maratons - 3:25:45 (Valmieras maratons - 15/09/2013)
  • 2017. gadā noskrieti 310.2 km
  • vidēji šogad 7.6 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 14.5 km
Renča skaitlis šogad - 11 (RS 12 vajag 1x vismaz 12km) RS90 - 0 (RS90 1 vajag 1x vismaz 1km)
Sportlat Nosūtīt vēstuli

1. Sākumā noteikti nevajag pārspīlēt. Bet vienmēr vajag atcerēties, ka Tu spēj daudz vairāk kā domā!

2. Viss sākās ar orientēšanos ļoooti sen bērnībā un toreiz noteikti bija tik pat foršas sajūtas kā tagad.

3. Skriešana man ir komplekss pasākums sevis un savas apkārtnes (vide, cilvēki, darbs, ģimene, izglītība utt.) vispārējai izzināšanai.

K-ens

K-ens
  • K-ens certa
  • sāka skriet - 03/11/2012
  • noskrieti - 3839 km, laiks - 453:40:45 h
  • labākais maratons - 6:15:54 (2015)
  • 2017. gadā noskrieti 131.9 km
  • vidēji šogad 4 km/nedēļā
  • pēdējais sen ar 7.4 km
Renča skaitlis šogad - 6 (RS 7 vajag 3x vismaz 7km) RS90 - 6 (RS90 7 vajag 3x vismaz 7km)
Sportlat Endomondo Nosūtīt vēstuli

1. Ir, protams, cilvēki, kuri ļoti intuitīvi jūt, cik daudz skriet priekš viņiem ir veselīgi. Bet es tomēr ieteiktu, sākot skriešanas gaitas izvēlēties kādu skriešanas plānu iesācējiem. Sagatavot tādu kādā no skrējējiem draudzīgajām lapām (piemēram, Myasics), vai vēl labāk – pirms sākt skriet pakonsultēties ar profesionāli (treneri vai speciālistu sporta laboratorijā). Un tad jau var skriet ar prieku, nekaitējot savai veselībai, izvairoties no traumām un papildinot savu ikdienu ar milzīgu laimes hormonu devu.

2. Pašas pirmās skriešanas sacensības bija vidusskolā, kad pēc veiksmīgi noskrieta rudens krosa, mani bez īpašas trenēšanas un gatavošanās aizsūtīja skriet 400 un 800 metru distanci rajona skolu sacensībās. Nekādu prieku no tām sacensībām neguvu un skriešanu pēc tam arī veiksmīgi aizmirsu līdz nesenai pagātnei, kad, nu jau drauga mudināta, sāku skriet un apzinīgi trenējos savam pirmajam Nordea desmitniekam (2012. g.). Lai arī karstas un grūtas, šīs sacensības darīja savu – pirmkārt, deva sajūtu “es varu”, otrkārt, lika saprast, ka es gribu vairāk, un pavisam noteikti pievienoja skriešanu manu mīļāko lietu sarakstam.

3. No pirmdienas līdz piektdienai skrienu, jo tas ļoti labi palīdz atbrīvoties no saspringuma un stresa, kas pamazām uzkrājas darbā ar klientiem. Savukārt, brīvdienās skrienu, jo skriešana vienkārši ir kļuvusi par manu lielāko atkarību. Turklāt skriešana ir mani ievedusi trakajā un absolūti lieliskajā Noskrieniešu saimē, kurā var smelties iedvesmu, atrast motivāciju turpināt iesākto un atklāt jaunus mērķus pēc kā tiekties.

4 komentāri rakstam Komandas biedrs #7

  • edGars

    Šitie visi ir Labie :) visi pozitīvi un smaidīgi.
    šim izlaidumam apakšvirsraksts noteikti ir Laulasmā 2014.

  • edGars

    Laura, liels paldies par celšanu gaismā!!!

  • Sagribējās uzskriet

  • Dinchiks Dinchiks

    Galvenais, ko neuzrakstīju:) Skriešana iepatiksusies ne tikai labo emociju dēļ, bet arī iepazīto cilvēku dēļ. Tik pozitīvi, atsaucīgi, motivējoši, atbalstoši cilvēki – nepazinu nevienu, bet sākot runāt, sajūta, ka esam sen pazīstami:). Tas motivē turpināt:)

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.