Biedriem

VSK Noskrien Facebook profils

1. jūlijs 12:00

Kornetu Stirnu buks (3. posms)


Skriešanas seriāls: ,
Vieta: , ,
Notikums: , , , , , , , , , ,
Distance: , , , ,

Mājas lapa: Kornetu Stirnu buks (3. posms)




    
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.

VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
VSK Noskrien biedri kas piedalās
Skrējējs
JK sekoju līdzi
Rainy777 sekoju līdzi
laacis1981 piedalās
dot piedalās
anikka varbūt piedalās
Stalte piedalās
mimite piedalās
zusurs piedalās
piedalās
matiss varbūt piedalās
SelfijuPavēlniece piedalās
AgitaG piedalās
Krice piedalās
Rozamunde varbūt piedalās
Inese_R piedalās
thunder man piedalās
Katrīna_S piedalās
normundiņš piedalās
Yoto piedalās
Riembis piedalās
Ina piedalās
Daigucis piedalās
Ewis piedalās
Māris varbūt piedalās
GačusSkrunda piedalās
Danuce piedalās
Johny piedalās
LindaL piedalās
DainisB varbūt piedalās
VladimirsT piedalās
MartinsF piedalās
Gucis piedalās
simosis piedalās
ZZ88 piedalās
ilvarito piedalās
Viktoriinii piedalās
nonnis piedalās
gunda varbūt piedalās
Aivars piedalās
RitvarsM piedalās
Artūrs Ketlers piedalās
yurkens piedalās
aijuciiic piedalās
kominieks varbūt piedalās
Diddi piedalās
I_V piedalās
KVerdens piedalās
Kiky piedalās
armands l piedalās
Ewiaa piedalās
IngaV piedalās
Gatis.K piedalās
rambler piedalās
Ainīc piedalās
Māris91 piedalās
Inga_K piedalās
marisxxl piedalās
smaidss piedalās
Spaidijs (Spidey) ļoti skauž
Logins piedalās
dribz piedalās
alx piedalās
ai-jucis piedalās
rmamedov piedalās
MarcisJegers varbūt piedalās
Elhana piedalās
Ločmele varbūt piedalās
archa777 sekoju līdzi
raraitis varbūt piedalās
WhatsNew varbūt piedalās
Inta piedalās
divemaster piedalās
Freya varbūt piedalās
Lasma3 piedalās
otto piedalās
kalvicc94 piedalās
abols piedalās
biciic piedalās
einmed piedalās
sanitina varbūt piedalās
Dziņa piedalās
vnkIndra piedalās
BeLinda piedalās
StonkaD piedalās
Kļavu Pēteris piedalās
EvijaTaurene piedalās
NETA piedalās
Casperr piedalās
druupijs piedalās
Mangusts piedalās
CaunietisLV piedalās
des piedalās
Lubyz piedalās
Jolis piedalās
Jānis_v piedalās
jaaniite piedalās
ŽagarsĢ piedalās
Raitis58 piedalās
Santa.birgele piedalās
Trecoist piedalās
Leili piedalās
voļda ļoti skauž
flower piedalās
Stupinss varbūt piedalās
Mada sekoju līdzi
BGIRTS piedalās
James87 varbūt piedalās
johaidi piedalās
Arweed piedalās
Žanna V piedalās
Krustnagliņa piedalās
Klaavs.v piedalās
Voldžiks piedalās
RaivisR piedalās
niklacis sekoju līdzi
Sanii varbūt piedalās
coffee piedalās
ATOM piedalās
personaskods varbūt piedalās
Guna piedalās
Ivars piedalās
Laur26 piedalās
Dina piedalās
kalnu_žubīte sekoju līdzi
tomick piedalās
Krī piedalās
linda023 piedalās
Jay-P piedalās
DaceDace piedalās
arturs.locmelis piedalās
eziits piedalās
ciks ļoti skauž
ush piedalās
Roziiite piedalās
ezisskrien piedalās
Dubultaģente piedalās
vitjka ļoti skauž
Trakais piedalās
VējaMorts piedalās
LPD piedalās
seismologs piedalās
Čingons no Babītes piedalās
RimantsL ļoti skauž
antra piedalās
Jolčix piedalās
Kods piedalās
villijs78 piedalās
Zanda19 piedalās
Ugis sekoju līdzi
forshais1 piedalās
teicamnieks piedalās
Tārps piedalās
Artūro piedalās
Sandis piedalās
MarijaV piedalās
Ilze* piedalās
Zazuuu piedalās
Didzo piedalās
LaimaZ piedalās
Andulis piedalās
Raķete piedalās
Lielkuilis piedalās
Jurgis_Klav piedalās
Rihards S. piedalās
edžus11 piedalās
ugaldins piedalās
Am0rgs piedalās
SITYZOR1 piedalās

Piedalās - 139

Varbūt piedalās - 17

Seko līdzi - 7

Ļoti skauž - 5

140 komentāri rakstam Kornetu Stirnu buks (3. posms)

  • Andulis

    Tikai šovakar un rīt vēl ir izdevīgākās dalības maksas…

  • Dins

    Kāds negrib aizvest?

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Kāds noteikti negrib aizvest.

  • RimantsL RimantsL

    http://www.stirnubuks.lv/buks/kornetu-stirnu-buks-2017/
    Detalizētas distanču kartes:: bit.ly/KornetuBuks

  • Ja kāds gadijumā brauc uz Rīgu uzreiz pēc finisha,negaidot apbalvoshanu un var pakjert līdzi, es būtu ljoti priecīgs :)

    Mans tel. 26348815

  • mtiger mtiger

    Man arī līdzīga vajadzība kā druupijam.

  • antra antra

    Pētu karti par iespējamām autostāvvietām, bet nesaprotu, kur tur varēs likties. Parasti pirms posmiem kartē bija atzīmētas vietas ar P burtiņiem un, šķiet, ka arī tekstuāli bija uzrakstīts, bet tagad neatrodu (vai arī nemāku atrast).

  • rita

    Meklēju skrējējus, kas dosies uz Kornetiem no Valmieras, vai brauks cauri Valmierai. Ja auto ir brīva vietiņa, ziņojiet – 2703056
    Paldies!

  • rita

    Atvainojos, numurā pazuda pēdējais cipars – 27030560

  • vitaminka D vitaminka D

    Antra, tur mašīnu nav kur nolikt, vienīgi plavā pie govīm :D

  • Ir 2 brīvas vietas braucienam uz Kornetiem, sīkāk PM. Piedāvājums tikai vienā virzienā. Izbraukšana noteikti būs tā lai var paspēt arī Lūši/Buki uz reģistrāciju un startu

  • KarīnaK KarīnaK

    Ir 3 brīvas vietas Rīga -Korneti – Rīga, skriešu buka distanci, pēc finiša atpakaļ uz Rīgu, negaidot apbalvošanu. Sīkāk PM.

  • Inta Inta

    Vēlētos pievienoties kādam auto maršrutā Rīga-starts-Rīga. Skriešu nesteidzīgi Lūsi.

  • anikka anikka

    Man sanāk copy-paste Intas sludinājums :)
    Pievienojos meklējumiem.

  • Arle Arle

    Hello. Varu piedāvāt vienu vietu turp/atpakaļ. Izbraucu 6dien 7:30 no Olaines. Rīgā ap 8:00 esmu. atpakaļ pēc mana lēnā riksītī noskrietā buka. Cipariņi 28353890 rakstiet zvaniet telegrāfējiet.

  • RimantsL RimantsL

    Lūdzu, iemetam aci –> ierastie starta laiki ir nedaudz mainīti!
    http://www.stirnubuks.lv/svariga-informacija-dalibniekiem-korneti-veclaicene-01-07/
    Online reģistrācija atvērta līdz ceturtdienas pl.12, pēdējā brīža reģistrācija iespējama arī sacensību dienas rītā pirms starta sacensību centrā, bet ne vēlāk, kā 30 minūtes pirms attiecīgās distances starta laika.

  • Arle Arle

    Mans mašīns ir pilns :) :D

  • Jānis_v

    Brauksim kā parasti: no Bibliotēkas pieturas Pārdaugavā. Šķiet, ka paspēsim, ja izbrauksim ap 8:30. Ir divas vietas. Skriesim Buku/Lūsi.

  • Jānis_v

    Nokomplektējāmies.

  • Mangusts Mangusts

    Sveiki,

    Pēdējā brīža jautājums – vai ir kāda brīva vieta vēl uz SB Kornetos?

  • Mangusts Mangusts

    Respektīvi brīva vieta kādā transporta līdzeklī…

  • RimantsL RimantsL

    Jau 19. Stirnu buka taku skrējiens. Metereologi sola dubļu trasi. Bet sestdien nelīšot (kad tad Stirnu buka mačos ir lijis??)
    Ņemot vērā distanču garumus, kas nedaudz pārsniedz Nolikumā minēto, iespējamās dubļu takas, Nolikuma 10.punkts (Kontrollaiks) netiks piemērots!
    Padomājam par piemērotiem taku skriešanas apaviem, esam vērīgi, uzmanīgi un atvērti piedzīvojumam Veclaicenes aizsargājamo ainavu apvidū!
    Nu, jā un tās eID kartes tomēr ieliekam jostiņā pie sporta želejām, jo Valsts robežu nāksies šķērsot!
    Un pēdējā ziņa – nekāda sēdēšana zam ūzula Dzērves ezera krastā jau, nu, nebūs! Pirmkārt – to smukāko maita, bebrs nograuza, otrkārt – dančus griezt Stirnu buka deju placī aicinās Igauņu ģimene!
    https://youtu.be/zaLCOGpeIi8

  • Andulis

    Hm. Vai ir jēga startēt bez eID kartes (jo tādas nav)?

  • Tad jāņem pase, tādai jābūt, jo bez personas apliecinoša dokumenta dzīvot nedrīkst, par to var saņemt sodu līdz 30EUR

  • Kā tur ir ar to 30 EUR sodu? Tā ir tā kā tāda abonēšanas maksa – piemēram, ikmēneša maksa par dzīvošanu bez pases? Vai arī to jāmaksā katru reizi, kad kāds man grib uzprasīt pasi un man nav, ko uzrādīt (tātad potenciāli, piemēram, ik sekundi)?

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Oreman, sāksim ar to, ka pārkāpējs ir jānoķer vispirms =)

  • OreMan.. es ar tikko aizdomājos par šo, īsti nezinu kā tur ir :D

  • Nav obligāti jānoķer. Fotoradaru sodi taču, piemēram, tiek vienkārši piesūtīti pa pastu, neviens ķerts netiek (vismaz ne tiešā nozīmē).

  • Andulis

    Ir gan jānoķer – lai konstatētu pases neesamības faktu. Citādi nevarēs par to sodīt ;)

  • Andulis

    “Nolikuma 10.punkts (Kontrollaiks) netiks piemērots!”

    Kontrolpūķim tātad būs atvaļinājums :)

    Ko tas īsti nozīmē? Finišu taču novāks, tik un tā. Lai tiktu pie rezultāta, kaut kādos rāmjos būs jāietilpst.
    Pieņemu, ka varbūt stundu ilgāk šoreiz drīkstēs bradāt/lēkt? Vēl vairāk pārsniegt tradicionālos laikus neriskētu…

  • Ja jau ap 16:30 ir paredzams ka pēdējais dalībnieks jāsagaida un tad var sākties apbalvošana, nemaz diez ko ilgāki tie kontrollaiki nav paredzēti

  • Atvainojos, ne apbalvošana, bet balvu izloe

  • Andulis

    Tas ~16:30 noteikti ielikts PIRMS pēdējām laika prognozēm :)

    Saskaņā ar Rimanta šodien rakstīto – vajadzētu drīzāk būt ~18:30 (pusstundu pēc parastā Lūšu kontrollaika beigām). Taču… īsti neticu šādam variantam ;)

  • Inta Inta

    Varbūt ir kāds šoferītis kas varētu vienu Rīgas lūsi nogādāt uz/no starta?!

  • Andulis

    Tāds pats jautājums kā Mangustam un Intai – vai ir vēl brīva vieta kādā transporta līdzeklī (Rīga-Korneti-Rīga)?
    Mēģināšu Lūša distanci pieveikt 5 stundās vai pat dažas minūtes agrāk (taču bez garantijas). Benzīnam piemetīšu. Būtu jauki, ja varētu piebiedroties kaut kur uz Brīvības ielas, vislabāk Teikā.

    Lūdzu, rakstiet PM, vai tepat.

    ____________
    “Update”: transports atrasts. Līdz Kornetiem, vismaz.

  • Man joprojām ir pieejamas 2 brīvas vietas turpceļā, ja nu kādam nepieciešams, tad PM vai SMS uz 22 377 063

  • Auto ir pilns :)

  • Jānis_v

    Ha, ha! Es gribētu redzēt to robežsargu, kam ienāktu prātā trasē ķert kādu numurētu un čipotu skrējēju, kurš mērķtiecīgi šķērso robežu pa marķētu trasi. Tas varētu būt jautrs komēdijas cienīgs skats! Noķer Andri!!! Zinot, ka pasākums ir saskaņots visos nepieciešamajos kantoros, tas ir mazvarbūtīgs scenārijs.

    Taču pavisam cits scenārijs ir atrašanās pierobežas zonā ārpus sacensību trases. Ja trasē mūs visticamāk neaiztiks (numurētus un čipotus), tad uz ceļa vai šosejas gan tas var gadīties. Pārbaudes notiek un dokumenti tiek prasīti. Ja gadās, ka dokumenta nav, tad ir precīzi jāzina uz kurieni dodamies, ar ko tiksimies, jeb, kurš robežsargam zināms cilvēks varētu apliecināt apturētās personas nekaitīgumu un labos nodomus.
    Man kolēģis ir no Kornetiem, pats esmu tur iegriezies. Tāda nu reiz ir tā kārtībā jebkurā pierobežas zonā.

  • Lauma Lauma

    Vai ne. Braucot uz Api (velogonku) pasi vienmēr ņemu līdzi, bet trasē nē. Jo kā jau Jānis_v raksta atrodoties trasē viss ir saskaņots.

  • Rasels Rasels

    Piedzīvojumu mači ir bijuši gan pie LT, gan EE robežas. Pasākumi saskaņoti, nekādi dokumenti ne reizi netika prasīti.
    p.s. Būtu skumīgi, ja diskusijās panestos tēma “vai kāds nav atradis manu ID kaut kur uz taciņas, kur es izvilku no kabatas savu želeju”

  • Ugis Ugis

    Dodos gana laicīgi no Rīgas uz Kornetiem. Ja kādam tas aktuāli, ir vietas. 2 divi 11 8545

  • Sandis

    Būs brīvas vietas atpakaļceļā no Kornetiem uz Rīgu (Pļavnieki). Divi 649 divi 469.

  • Ina Ina

    https://www.riigiteataja.ee/en/eli/522012015002/consolide

    Te vairāk par sodiem atrodoties Igaunijā bez personu apliecinošiem dokumentiem – sākot ar naudassodu, līdz pat ieslodzījumam.

    Bet tas tiešām par tiem, kuri ārpus sacensībām plāno šķērsot valsts robežu bez ID.

  • ramiism ramiism

    Paldies visai Stirnubuka komandai par pasākumu!

  • Andulis

    Pievienojos pateicībai. Īpašs paldies par sprinta posmu, tas bija jauki sakombinēts – divdaļīgs, ļoti patika!

    Dubļi varēja nebūt… bet, vismaz, visiem vienādi. Finišēju notašķījies kā mežacūka :D

  • Krustnagliņa Krustnagliņa

    Zaķa trase bija lieliska, brīdī, kad gandrīz dubļos palika mani apavi, nodomāju, cik tas viss ir super. :D un strautiņš arī sajūsmināja

  • Trakais Trakais

    Kornetu krāsu skrējiens.

  • tomick tomick

    Priekš manis labākais posms ever. Pirmais posms trīs gadu laikā kopš piedalos, kur trail apavi strādāja par visiem 100%. Ideja par muzikantiem Sprinta etapā – miljons. Paldies Stirnubuka komandai.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Anduli, nebija dubļi visiem vienādi.
    Ir starpība, kad dubļus ir izmīcījuši 50 vai 500 cilvēki.

  • Andulis

    Viktoriinii, taisnība jau Tev ir, ja tā ļoti precīzi skatāmies.

    Taču, vismaz attiecībā uz vienas distances dalībniekiem, atļaušos tomēr palikt pie sava. Šajā gadījumā – lai tiktu pie mazāk lietotiem dubļiem, ir vienkārši ātrāk jāskrien ;)

    [Līdzīgi, kā šosejas maratonos. Arī tur apstākļi teorētiski (!) ir vienādi visiem. Ja negribi sagaidīt (pēc)pusdienas sauli vai lietusgāzi, vai gribi izvairīties no drūzmas – vico ātrāk…]

    Pats biju viens no pēdējiem mežacū…, tas ir, lūšiem, tāpēc drīkstu tā izrunāties. Labi samīcītus dubļus izbaudīju pilnā mērā :)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Godīgi sakot, pirmos 10 km skrēju +- top50 (Buki + Lūši) un vietām tiešām šausminājos, iedomājoties, kas gaida dabas baudītājus. Man vēl dubļi bija diezgan patīkami.

  • Logins Logins

    Es kā starta kavētājs un pēdējais finišētājs varu teikt ka trase bija lieliska labā nozīmē :)
    Ļoti priecēja ka maz bija grants ceļu.

  • RimantsL RimantsL

    http://www.stirnubuks.lv/fotovideo/ – pirmās galerijas “ir gaisā”!
    Paldies mūsu fotvīriem! Bija, ko rakt arī viņiem!!!

  • DS93 DS93

    vai kāds redzēja meiteni darbībā ,kas uzvarēja KK sprinta etapā ? :)
    Meitenes PB (http://skriesim.lv/athletes?id=30609) un rezultāti citos posmos, neliecina ,ka kaut kas tāds varētu notikt šoreiz.. ..

  • ansiso ansiso

    Kas gan tur tāds īpašs, ka tā meitene uzvarēja? Tam puisim, kas bija 2.v., arī nekādi kosmiskie rezultati nav
    http://skriesim.lv/athletes?id=48739

  • Andulis

    Neliekas neiespējami… bet tā “uz robežas” gan :)

    1. posms (Ogre): 964 punkti (816 p. distance kopumā + 148 p. sprints), 213. no visiem 1130 finišētājiem = apsteidza 81%. (*)
    2. posms (Smeceres sils) – diemžēl DNF, bet tas var gadīties jebkuram.
    3. posms (Korneti): 1007 punkti (707 p. distance kopumā + 300 p. sprints), 288. no visiem 705 finišētājiem = apsteidza 59%.
    ——
    * Diemžēl, Ogres zaķu rezultātos palicis kaut kāds “gļuks” ar sprinta etapu?! Bet laikam vēlāk sarēķināti & pieskaitīti zaķu kopvērtējumā pareizie punkti par to? Nesekoju līdz tik uzmanīgi, tāpēc neatceros, kā bija.
    ——

    Ja pieņem, ka Kornetos viņa apzināti centās uzvarēt tikai sprintu, pataupoties pārējā distancē, tad varētu tā būt. Lēciens no 148 p. —> 300 p. ir paliels, tiešām.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Ansiso, tas puisis (es) palika 5. vietā kopītī. Tikai nezinu kāpēc, tagad mājaslapā rādās, ka esmu it kā trešais. Kādu laiku rezultāti bija šādi (neskaitot pirmās 2 vietas):

    3) Jurģis Stukuls: 1:01:68
    4) Andris Robalds: 1:01:70
    5) Viktors Saveļjevs: 1:01:80
    6) Gints Lūsis: 1:01:85

    4 kungi iekš 0.2 sekundēm !!!

    Ogres posmā biju 3., tur paveicās, 4. vieta aiz manis bija 0.04 sek.

  • DS93 DS93

    [b] ansiso [/b] tu Viktoram redzi kaut vienu rezultātu garajā sprintā ?Vai tu stāvēji blakus, kad viņš skolas laikos skrēja uz atzīmi 60m un 400m? :D . Rezultāts 5km nav radītājs. Kā piemērs, “leģendārais” [b]Arturs Onzuls [/b] :D skrēja 400m pa 51-53sek. un 800m zem 2min. (Gunta Latiševa-Čudare – 52,17),bet 5km nevarēja izskriet zem 18min. Nav jau tā visi SB dalībnieki no dabas “gargabalnieki” .. Daudzi nemaz nezin par savam ātruma īpašībām ,jo kopš skolas laikiem nav skrējuši uz laiku sprintu..

    1. iekabināt 19 sekundes Ilonai,pat ja viņa noskrēja 22km, pat ja viņa neskrēja uz 100% – ir diezgan grūti. Anita K.,kura acīmredzot pat necentās skriet sprinta etapu uz laiku – noskrēja pa 2:00
    2. kaut arī pēc 90min. aktīva krosa pa pauguriem kājas nebija īpaši svaigas – tāpat 3sek. zaudējums man – diezgan neticami maz.Jo 5000m un 3000m – pēdējo apli esmu skrējis zem 1min (kas priekš LV ir tīri zolīds rezultāts),mana PB 800m 1:57 pietiktu PČ vai OS sieviešu finālam.. . Es nebūtu pārsteigts ja tā būtu meitene ar zināmu man uzvārdu , kas skrien stadionā vismaz zem 1min. -400m, bet šī meitene izskatās neskrien jau 2 gadus.
    3. prasīju A. Macukam,kas dežurēja pie Dzeršanas punkta un viņš neredzēja meiteni ar fenomenālo ātrumu, iespējams palaida kaut ko garam.

    PS. [b] ansiso [/b] Mans jautājums bija [i] vai kāds redzēja? [/i],nevis “vai tas reāli meitenei”. Var pagaidīt fotogrāfijas no sprinta etapa , lai pārliecinātos ,ka neskrēja kāds puisis ar meitenes čipu.

  • Rasels Rasels

    2016.gadā SKM kāds puisis mežonīgā ātrumā “paņēma” starta kalnu un tika pie sporta apaviem. Tālāk gan viņš vairs neplānoja skriet. Tika pie balvas un pietiek. https://www.facebook.com/RAID.lv/posts/1094455327297175
    Varbūt ka šajā sprintā bija kaut kā līdzīgi.
    No otras puses – elektronika mēdz gļukot. Piemēram, šogad Magnēta 28.kārtā dalībniecei #580 finišā parādīja, ka viņa nav paņēmusi pareizo kontrolpunktu, bet tā vietā aizskrējusi pusotru kilometru uz kartes otru malu nepilnās divās minūtēs, paņēmusi nepareizu KP, tad kosmiskā ātrumā atgriezusies lai turpinātu ņemt punktus normālā secībā. Izskaidrojuma tam nebija (neviens gan arī tehniski neiedziļinājās un nemeklēja iemeslu Identa kļūmei). Tā ka var būt dažādi.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Dima, mēs šodien treniņā iedomājāmies vienu variantu: čips ir pielikts pie suņa un uzdzīts kalnā =D
    Cik tas ir reāli, nav ne jausmas, bet izklausās diezgan slimi.

    Jā, skolas laikos biju izteikts sprinteris. Skriešanu vairāk par 100m, ciest nevarēju. Rezultāti bija nekādi tāpat. Fizkultūras/Sporta stundu normatīvus gan pildīju uz 10 ballēm. Vienu rezultātu gan atceros no 60m – 07:12 sek. Bet tā kā tas bija ar rokas hronometru uzņemts, tad ticamība ir ļoti apšaubāma. Pēc skolas sekoja ilgs fiziskās aktivitātes degradācijas periods.

  • Andulis

    Rasel, liekas, ka “SKM starta kalna variants” tomēr te nevarētu būt. Kornetos sprinta kalns atradās tuvāk finišam, pēc iepriekš veicamiem 10 kilometriem. Paskaties iekš bit.ly/KornetuBuks Zaķa distanci…
    Skaidri neatceros, bet šajos 10 km bija vismaz viens KP jeb starpfinišs. Varbūt pat divi. (Tajā daļā, ko skrēja arī Lūši.) Laikam taču čips tajos KP ir reģistrēts, ja reiz meitenei ir ieskaitīts rezultāts.
    Kaut kāda pārbaude, vai finiša sasniedzējiem ir visi spliti, taču notiek uzreiz, automātiski? (Izglītojiet, ja kļūdos.)

  • Ønske Ønske

    Ir arī tāda metode, čipu pielīmēt pie tenisa bumbiņas un no puskalna sviest uz finišu….

  • Andulis

    :))) Sasmīdināji. Tomēr grūti būs.

    1) Var neaizsviest. (labi, sportiskai meitenei – nebūtu problēmu)

    2) Var aizlidināt garām. (labi, precizitāte ir trenējama :)

    3) Tenisa bumbiņu, ja pamanītu, tad kāds droši vien savāktu… un ieraudzītu pielīmēto čipu…

    4) Ja arī nepamanītu bumbiņas ielidošanu sprinta etapa finišā, tad pēc tam meitenei nāktos pašai bumbiņu meklēt un savākt, lai tiktu ar pielīmēto čipu līdz “lielajam” finišam… un TO gan pamanītu, domājams… Tiesa, varbūt nesaprastu, kas notiek :)

  • Andulis

    (3) un (4) varētu atvieglot, ja sprinta etapa finišā stāvētu asistents – bumbiņas savācējs un atdevējs.
    Pavisam nereāla tātad Ønske versija nav :)

    Tātad, iespējamie čipa uznesēji Drusku pilskalnā:

    a. meitene
    b. puisis
    c. suns
    d. meitene + tenisa bumbiņa

    Vēl idejas?

  • trololo trololo

    Neaizmirsīsim par tādām tehniskām ierīcēm kā radio vadāmās mašīnas un droni :)

  • ansiso ansiso

    Atzīstu savu sakāvi. Visvienkāršāk būtu orgiem nolikt kameru sprinta etapā. Biju pārāk iesprindzis uz to puisi 2.v., kuram garākos gabalos nekā nav. Tāpēc nospriedu, ka 1.v. pārāk neiespringa uz to sprinta posmu. Un tāpēc meitene, kas trenējusies sprinta distancēs, var parādīt tik “mežonīgu” ātrumu, ka zaudēt tikai 3s. Bet, protams, ir jau pietiekoši daudzi gargabalnieki, kuriem ir jau no dabas labas sprinta īpašības, to pat neapzinoties. Šis laikam ir tas gadījums.
    Drons, suns, tenisa bumbiņa: asprātīgas versijas par to meitenes ātrumu :D Man gan ticamāks liekas variants, ka kāds puisis vienkārši skrēja zem meitenes numura.

  • Ønske Ønske

    Ja par kalna karaļa posmu dod balvu, tad ir vērts padomāt, jo čipu pirms ātruma posma var iedot kādam Boltam kā stafetes kociņu, lai uzskrien un tad savākt atpakaļ un turpināt lēnītēm.

  • BeLinda .Linda

    Interesanti, ka aktīvāk domas raisās par krāpšanās veidiem nevis tehniskām kļūmēm. :)

  • Kristaps Broks Cukuriņš

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1967753093250478&set=a.1967748299917624.1073741835.100000474195601&type=3&theater

    Nav gan bilde no sprinta,bet no pēdējā kāpuma, bet vismaz var redzēt ka skrien ar savu numuru (nav gan teikts ka idents ir savējais)

  • RimantsL RimantsL

    Šo jautājumu centās šķetināt arī organizatori.

    Lūk, Magnēta expertu komentārs::
    “Es uz vietas jau teicu, ka zināma neticamība ir, bet starts un citi chekpointi ir adekvātā laikā. Superātrs ir tikai sprints. Par to Magnētu diskusijā nav taisnība, ka deportācija laikā notikusi. Tur gļuks bija tāds, ka programma iemeta viena checkpointa laiku nesecīgi, tas ir nesarindoja pareizi.
    Godīgi neattceros, ka kādam būtu ar identu kāda 1 min nobīde pēkšņi radusies. Nobīdes var būt visiem vienlīdzīgas, ja stacijas nav nosinhronizētas. Tur jāmeklē cita maģija!”

    Personīgi aprunājos ar Sindiju, nedomāju, ka viņa ir apzināti krāpusies, turklāt meitene trenējas un skrien tieši sprinta disciplīnas, savukārt distanci Zaķi skrējusi gana lēni!

    Visticamāk, nebūs nekāda Paganamaa mistika!

  • trololo trololo

    Meitenei samērā daudz skrējēji jau priekšā, kas kalnu karalī traucē skriet pa “ideālo trajektoriju”, kas nozīmē, ja viņa būtu līderos visu laiku, tad DS93 noteikti būtu apdzīts :D

    Lindas teiktais izklausās ticamākais variants.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Linda, normāls brainstormings. =)
    Šie varianti var noderēt Rimantam un Signim, to izslēgšanai uz priekšdienām.

  • trololo trololo

    Cukuriņa piedāvātajā bildē redzams meitenei pulkstenis. Viss vienkārši, ja tas saka to pašu, tad atliek tikai pacelt cepures meitenes tempam :)

  • Andulis

    Cukuriņa links mani aizved uz FB albumu, nevis atsevišķu bildi.

    Atradu tajā šo foto – pulksteni gan neredzu?! (Uz labās rokas, domājams, ir čips jeb idents.) Trololo, vai Tavs komentārs par vēl kādu citu bildi?

  • trololo trololo

    Tas pats foto… Un pareizi, tas ir idents. Nāks tuvāk rietumiem stirnubuks, tad arī troļļi zinās SB ekipējumu :/
    Tad jau meitenei jāatkārto Pokaiņos šis sniegums un visiem prāti būs mierīgi :)

  • Andulis

    Pokaiņos sprintā būs episka cīņa Sindijai ar Dmitriju :D Žēl, ka viņi vienlaicīgi to etapu neveiks… laikam tomēr… :)

  • mtiger mtiger

    Meitenei ir tīri pieklājīgs 400 m PB. Kā arī bijuši regulāri rezultāti lēkšanas disciplīnās, kas SB sprinta etapā var dot labas priekšrocības. Kā būtu ar to? :)

  • Trakais Trakais

    Es ticu Sindijai! Jūs visi esat nejēgas! Ja vajadzēs, tad Sindija jūs noķers! Nu visus izņemot Dmitriju.

  • ansiso ansiso

    Es labāk to sprinteri sauktu uzvārdā, jo viena cita Sindija šobrīd ir Latvijas labāka sprintere 60m un 100m distancēs.

  • DS93 DS93

    mtinger

    1:05 (400m) & 5.12m tallekšanā – kopumā meitenei pieklājīgi rezultāti
    (tajā paša laikā 3.vieta un 4.vieta ieguvējai sieviešu konkurencē PB sprintā pat labāki, nekā Sindijai,bet viņas zaudē 20-27 sekundes un tik īso posmu) ,bet daudzi vīrieši spējīgi skriet ātrāk un lēkt tālāk bez jebkādas fizikas sagatavotības .. parasti virs minūtes skrien veterānu mačos V50,V60 grupas,bet jauniešiem ,kas nav spējīgi noskriet ātrāk par 56-57 sekundēm sporta skolu treneri piedāvā nomainīt disciplīnu,jo ar tāda līmeņa rezultātiem pat pilsētas čempionātā nav ko darīt. Pats pāris reizes pirms 5-6 gadiem esmu skrējis 400m Rīgas,Valmieras čempionātā.. un cik atcēros ar 53-55sek. man bija viena no pēdējam vietām :)

    Nodarbošanās ar sprinta disciplīnām -vēl negarantē to, ka būsi labāks par gargabalnieku vai vidēju distanču skrējēju.. Pazīstu Jāni,kas trenējas 6reiz nedēļā un skrien pa 45,60 un pazīstu arī Nikolaju ,kas trenējas ne mazāk un arī skaitas “sprinteris” ,bet nevar noskriet ātrāk par 56sek … :)

    Domāju, nākošais posms saliks punktus virs “i” (pie nosacījuma ,ka etaps garuma un konfigurācijas ziņā būs ~līdzvērtīgs… )

  • DS93 DS93

    Tagad novirzīšos no tēmas un atstāšu savu atsauksmi par posmu. Patīkami sekot sociālajos tiklos Stirnu buks organizatoru komandai un redzēt ar kādu entuziasmu viņi strādā. Ātri uz aci saskaitīju dalībniekus, bez bērniem un skolēniem, sacensībās piedalījās ap 1600 dalībniekiem,kas pat vairāk nekā SL posmā Ventspilī.

    Vai Baltijas lielākais skriešanas seriāls – Skrien Latvijas noturēs vadību ? – Ļoti šaubos.. SB min uz papēžiem un kvalitātes ziņā noteikti priekšgalā.. Pat lietaini laika apstākļi nesabojāja lieliski organizētas sacensības ar unikālo gaisotni. Vēlreiz paldies Rimantam un komandai.

    Šoreiz tāds mazs akmentiņš organizatoru lauciņā .. pārāk šaura trases noslēdzošā daļa.. ātrākiem “Zaķiem” rodas problēmas ar “Vāveru” apdzišanu ,bet ātrākiem “Bukiem” ar “Zaķiem”. Trase Lūšiem acīmredzot šoreiz bija nedaudz par garu un (vai) par smagu , jo diezgan liels dalībnieku skaits nepaspēja iekļauties 4st. un noskriet līdz apbalvošanai , loterijai :-/ …

  • ansiso ansiso

    Es tikai varu piebilst, ka tos Sindijas 5 metrus man pamatskolā vairāki klasesbiedri lēca sporta stundā. Visi gan kaut kur trenējās citos sporta veidos, tā ka nebija tā, ka gluži bez fiziskās sagatavotības.
    Sindijas 400m rezultāts viņai šogad Rīgas pieaugušo čempī dotu 18.v no 24. Pēc dzimšanas gadiem šie mači gan vairāk ir skolēnu čempionāts…

  • Andulis

    Rodas ķecerīga doma: lai gan 400 metru, tāllēkšanas u.c. “klasisko” disciplīnu rezultāti IR saistībā ar izredzēm Stirnu buka ātrumposmā (nosaka tās)… tomēr šī korelācija nav TIK dzelžaina, stingra, kā mums gribētos domāt.
    SB nav stadions, bet kaut kas drusku atšķirīgs. Kalnā uzskriešana pēc 10 km vai 22 km krosa laikam ir mazliet citāda. Paliek “vieta” pārsteigumiem. Dažkārt, paretam. Ja pievienojas vēl kādi faktori (kas var nebūt precīzi atšifrējami)…

    Gaidām nākošo [līdzīgo] sprinta etapu :)

  • Ønske Ønske

    Ja Sindija vel reiz uzvarēs, tad es ticēšu, ja ne tad es izmuldēšos….

  • ramiism ramiism

    Mana maza piebilde par pasākumu – viss bija super forši, es tikai nesapratu, kāpēc moderators pilnīgi piemirsa par ātrāko skrējēju sagaidīšanu finišā.. Kaut kā jocīgi – ieskrien buku pirmās vietas (vai arī lūsenes), bet apkārt jau notiek ballīte pilnā sparā un pa lielam visiem vienalga. Kaut kā šķita, ka starta/finiša zonā skriešana tika padarīta pilnīgi otršķirība – ka tas ir vairāk koncerts/tusiņš. OK, varbūt, kad jau lielā masa ir pabeigusi, bet nebija pat “prestižo distanču” pirmās vietas vēl finišējušas. Kad Lauris ir moderators, viņš ideāli pastāsta par pirmajām vietām, tāpat arī zina daudzus parastos skrējējus, kā rezultātā skatītājiem ir interesantāk sagaidīt/atbalstīt skrējējus, kad tie tuvojas finišam.

  • Andulis

    “…nebija pat “prestižo distanču” pirmās vietas vēl finišējušas.”

    Prestižās distances ir tās, kurās notiek Latvijas čempionāts (vāvere) un, šajā reizē, Latvijas kauss (zaķis). Pārējās ir satelīti :D

  • Pamanīju pāris nebūšanas fotogalerijās:
    1) Galerijai “Drusku kalnā bija drusku jāuzskrien! Sprinta etaps.” uzlikta nepareiza saite – uz citu galeriju;
    2) Galeriju “Arī personāls ir Stirnu buki. Arī Eži! Arī brīvprātīgie palīgi!!” var atvērt tikai tas, kas to augšupielādējis.

  • RimantsL RimantsL

    OreMan, paldies, Galerijas ir sakārtotas!
    Mums ir arī bēdīgas ziņas – pirmie divi DQ gadījumi visā seriāla iepriekš notikušo 19 skrējienu vēsturē, kas nav patīkami, bet tā reize pienāk!
    Trešais joprojām ir zem lupas, rasts racionāls izskaidrojums, bet – nepieciešami lietiskie pierādījumi!
    Stulbi, jo ne jau ar šādām lietām mēs sapņojām nodarboties, seriālu uzsākot!

  • RimantsL RimantsL

    Skumji, bet nākas atzīt:: mums ir DQ #3. Sindijas Zaulas vietā sprinta posmu veica viņas brālis, turklāt basām kājām! OreMan – vismaz par šo faktu Tev būtu jāpriecājas! Un – puisis ir ātrs, jāatzīst! Tikai, ja gribēja palīdzēt māsai un apmuļķot citus, vajadzēja skriet, nu, pavisam nedaudz 20-30 sec.lēnāk… :(((

  • tomick tomick

    Njā. Patīkami nav. Ir lasīti arī pāris ārzemju raksti par krāpšanos maratona distancē, bet nekādīgi nav saprotama motivācija šādi rikoties. Varbūt pusaudža gados vai jaunībā tā ir vēlme nostrādāt kādus “cundurus” utt vai arī ja kalnu karalī būtu kādas materiālas balvas, tad es saprastu.

  • Par basajām pēdām priecājos, par šmaukšanos gan ne tik ļoti, bet tā otrā galerija ar personālu un brīvprātīgajiem man vēl joprojām rādās nepieejama (“pieejami tikai lietotājam, kas šos failus ir augšupielādējis”).

  • Andulis

    Mazs mierinājums – pārējām zaķenēm, stirnām un lūsenēm būs tagad vairāk punkti par sprintu, tātad arī SB kopvērtējumā.

    Dabūs gan orgi noņemties ar pārrēķināšanu. Hmm, kā tur tagad ar komandu rezultātiem – tie (punktu summas) arī drusku mainīsies… :o ;(

  • ansiso ansiso

    “Man gan ticamāks liekas variants, ka kāds puisis vienkārši skrēja zem meitenes numura.” Nu re. Mans variants arī izrādījās pareizs. Diemžēl, ja nav kameru sprinta posmā, šādi šmaukties var daudzas. Piemēram, uz īsu brīdi vienkārši samainīties ar čipiem ar kādu puisi.
    “Personīgi aprunājos ar Sindiju, nedomāju, ka viņa ir apzināti krāpusies”.
    Tas gan nav patīkami, ka meitene negribēja atzīties pēc pratināšanas. Viņa ar šo šmaukšanos sabojāja vairāku citu meiteņu rezultatus, komandu cīņu utt.

  • Andulis

    (Nav tik būtiski, bet interesanti.)

    Laurai Čaklei par 1:28 sprintu nu pienāksies nevis 205, bet jau ~269 punkti. Līdz ar to, lūšu dāmu kopvērtējumā būs nevis pašreizējie 3678, bet jau ~3742 punkti.

    Tātad, punktu izteiksmē, pārspēs pašreizējo lūšu kungu līderi – Uldi Kļaviņu (3694).

    Sindija ar brāli centās mums atņemt tik jauku situāciju… ;)

  • Andulis

    Jāatzīst, komentāru ‘05/07/2017 at 10:54‘ laikam varēju paturēt pie sevis… Esmu pārāk lētticīgs, ko nespēj glābt filozofēšana.

  • villijs78 villijs78

    Par ko bija pārējie DQ gadījumi?

  • trololo trololo

    Pozitīvas mildronāta analīzes :D

  • trololo trololo

    Slinkums meklēt, kādi ir sodi par krāpšanos lielajos maratonus vai citos saistītos pasākumos, bet vajag dot dalības banus iesaistītajiem, tādus, lai pieķeršanas gadījumā, būtu ko nožēlot un lai draņķīši padomā 5x pirms taisa šādus brīnumus.
    Piemēram, 5 gadu aizliegums piedalīties SB un sadarbības partneru rīkotās sacensībās…

  • Trakais Trakais

    Sindija lika SB organizatoriem tērēt laiku nejēdzīgām lietām + meloja Rimantam. Pauliņa gājiens arī bērnišķīgs un LV orientēšanās izlases dalībnieka necienīgs. Ko tas čalis darītu, ja uzvarētu? Prieks gan, ka organizatori velta laiku tam, lai sacensības būtu godīgas! SB labākais!

  • Trakais Trakais

    Ja par komandu kopvērtējuma, tad komanda RIEKSTI vēlas uzvarēt sportiski godīgā cīņā, jo tikai tādai ir vērtība.

  • mtiger mtiger

    Trakais, ko Pauliņš izdarīja?

  • in

    Vienkāršāk par kamerām būtu izmantot vienreiz lietojamās siksniņas. Ja finišā joprojām uz rokas, tad tas dalībnieks pats vien bijis visās vietās, kur starplaiki fiksēti. Un ātrāk arī varētu šmaukļus pieķert.

    Visus video pārskatīt būtu krietni vien laikietilpīgāk.

    Ja ir pieķerti 19.posmā, tad varētu liegt piedalīties nākamajos 19 posmus. Ja pieķerti 117., tad liegt dalību nākamajos 117…

  • Trakais Trakais

    Ar Artūra Pauliņa numuru Buka distanci skrēja cits čalis. Pie tam 6.vietā finišēja. Neizprotama rīcība.

  • Andulis

    Jā, in uzrakstīja to, ko arī atcerējos: Siguldas kalnu maratonā jau 2015.-2016. gadā bija tā vienreiz lietojamā. (Varbūt vēl agrāk, bet neatceros droši.) Finišā tiesneši noņēma no rokas čipu, pie reizes pārliecinoties, ka to nav darījis dalībnieks.
    Derētu šo sistēmu arī SB ieviest. Ja nu vienīgi, prāvākais dalībnieku skaits var drusku sarežģīt?

  • Dziņa Dziņa

    in, tā nav slikta ideja, SKM taču tieši tā arī bija, bet, tad šķiet vajadzētu to aplikt ap roku jau numura iedalīšanas brīdī, numura devēja acu priekšā, lai nerastos situācija, ka līdz sprinta posma beigām vai citam iecerētajam brīdim to nes rokā un tikai pēc tam īstais īpašnieks to apliek ap roku. Otrs variants, pārbaude ieejot starta koridorā. Šie abi varianti gan, tāpat neizslēdz šmaukšanos 100%, ja vien nebūtu jāuzrāda dokumenti, jo cita vietā var noskriet arī visu distanci “godīgi” ar čipu uz rokas no starta līdz finišam.

  • gurchii

    Nu, liegt dalību pavisam, manuprāt, būtu pārāk skarbi, bet nobanot reitingā un komandu cīņā(konkrēto dalībnieku)uz visu atlikušo sezonu gan varētu. :)

    VSK Noskrien Blonde komandai pēc Madonas posma arī bija tā, ka mūsu Ievas P. vietā ieskaitīja citas Ievas P. zaķa distances 1081 punktus. Uzreiz ziņojām Rimantam. Ceru, ka arī citām komandām un dalībniekiem skriešanas prieks tomēr ir svarīgāks par negodīgu konkurenci. :)

  • Andulis

    No SKM-2016 nolikuma:

    4.3. Dalībniekam tiek izsniegts laika kontroles čips, kas jānostiprina uz rokas atbilstoši pievienotajai instrukcijai.

    4.4. Plkst. 9.30 tiek atvērta starta zona. Ierodoties starta zonā, dalībniekam obligāti jāiziet cauri marķētam koridoram, kurā atrodas laika kontroles čipa pārbaudes stacija. Tiesnesis pie koridora ieejas pārbauda čipa stiprinājumu. Tālāk dalībnieks, noejot cieši garām pārbaudes stacijai, pārliecinās par čipa pareizu darbību: uz čipa jāiedegas gaismas diodei un jāseko skaņas signālam – pīkstienam.

    Pērn palūdzu, lai numuru dalītāja man uzreiz apliek čipu, negribējās pašam ķēpāties :) Bet tādu procesu varētu padarīt obligātu? Ja netaisa pārbaudi starta koridora ieejā.

    Arī dokumentu kontrole varbūt vajadzīga… Diemžēl.

  • JK JK

    Pastāv arī variants tīri “cilvēciskai kļūdai”.
    Automašīnā atbrauc 4 skrējēji. Pēc starta aplokšņu saņemšanas dodas uz auto ģērbties. Ģērbšanās gaitā, netīšām, paķer un uzliek uz rokas svešu identu (čipu).
    P.S. Uz identa arī ir numurs, bet tas nesakrīt ar dalībnieka numuru skrējienā.

  • Andulis

    Nu jā. Čipa uzlikšana tūlīt pēc tā saņemšanas (vai nu paša, vai čipa izsniedzēja veikta) novērstu šo “cilvēcisko kļūdu”…

  • gurchii

    Anduli, bet pēc noskriešanas var taču šo cilvēcisko kļūdu konstatēt rezultātos un par to paziņot organizatoriem?

  • gurchii

    Uj, pēdējā atbilde adresēta gan Andulim, gan JK :)

  • Andulis

    Var, bet tomēr lieka čakarēšanās, rezultātus labojot.

    Pašam nav gadījies, bet laikam JK tādu situāciju piedzīvoja? (un veiksmīgi atrisināja)

  • in

    Jā, mums reiz bija tā, ka aizbraucām uz sacensībām, aizgājām uz sacensību centru priekšpusdienā, starts pēcpusdienā. Mājās bērns apskatīja, kas iedots aploksnēs – izbēra vienu, izbēra otru. Abās viens un tas pats, tikai numuru atšķirīgi lielajai un bērnu distancei. Pie kurpju šņorēm sienamais čips no ārpuses ne ar ko neatšķiras no otra…
    Veiksmīgi toreiz tika piesieti pareizi. Bet ja būtu sajaukti – pēc finiša to redzētu rezultātos un (gan jau) organizatori samainītu vārdu/čipu kombināciju.

  • ansiso ansiso

    Es tur neko briesmīgi laikietilpīgu ar to video neredzu. Orgi ieliek savā facebook lapā neapstrādātu live video no sprinta posma. Jebkurš var apskatīties, kā ir desojis. Daudziem tas varētu likties interesanti. Galu galā pēc rezultātiem var uzreiz arī uz vajadzīgo minūti tai video aiziet.
    Un pievienotā vertība tam visam, ka, piemēram, tāds neticīgais kā DS93 var pārbaudīt, vai citi tiešām tik ātri ir skrējuši. Ja nav, tad to ziņot orgiem, norādot konkrēto minūti video. Un tādā veidā var arī nosūdzēt visus, kas skrien ar citiem numuriem. Pauliņa gadījumā gan viss ir ļoti vienkārši, jo viņš fiziski nevarēja būt Kornetos, jo tai laikā skrēja Pasaules čempionātā :D
    Protams, ja ir video, un orgi nolikumā to arī ieraksta, tad arī nevienam nebūs īpašas vēlmes šmaukties ar sprinta posmu un svešiem numuriem. Izmantot siksniņas tikai tāpēc, lai daži nešmauktos, ir apgrūtinājums orgiem un pašiem dalībniekiem.

  • in

    Visādā ziņā, tāda čakarēšanās šķiet mazāka nekā salikt visās vietās, kur varētu kāds potenciāli šmaukties, novērotājus, tiesnešus, kameras, caurskatīt pēc finiša visus ierakstus, lai pamanītu, ka kāds ir kādu cilpu izlaidis. Iedevis citam čipu, lai tas svaigiem spēkiem noskrien grūtāko posmu, bet pats tikām pa taisno, atpūšoties, sagaidot savu čipu un skrienot tālāk. (tā, ka čips, krekls ar nujuru tiek iznēsāts pa visu distanci, visās stacijās atzīmēts, bet reāli skrējējs visu distanci nav veicis)

  • vargans

    Arī pērn bija puisis, kas skrēja ar meitenes čipu (tik rezultāti nebija līderu galā) – laikam jau komandas ieskaites dēļ. Esot ziņots Stirnu buka komandai, bet reakcija neesot sekojusi. Rezultāti starpfinišos sakrituši, arī finišā, bet foto bijis redzams, ka skrienot viens.

  • vargans

    Laikam jau precīzāk būtu teikt, ka skrēja gan ar savu, gan vēl meitenes čipu.

  • trololo trololo

    Ja tu zini, ka dabūsi atpūtu uz dažiem gadiem, tad arī vēlme šmaukties būs krietni mazāka. Un runāt par to, jo, ja būs raksts, “Persona X” saņem 5 gadus par sveša numura nešanu, tad biedinājums būs arī pārējiem.
    Salīdzinājumam – Var jau burkānu laistīt, barot, segt un sildīt, bet primārais, lai tas burkāns izaugtu resns, tomēr, ir izravēt nezāles…

    P.S. Nedaudz žēl orgus, kam tagad jācīnās ar tādiem, kas grib savu darvas karoti iespraust SB medus mucā :(

  • ramiism ramiism

    nuu.. ja ir skrējējs “parastais-iesācējs”, kurš īsti nav ne vienā komandā un nepretendē arī uz relatīvi augstu vietu savā vecuma grupā nevienā diciplīnā, tad manuprāt nav nekas tik traks, ka viņš noskrien ar svešu numuru. OK, ja tas sāk čakarēt pārējiem dzīvi ar rezultātiem (uzstāda absolūti ātrāko laiku kādā ieskaites kategorijā vai ir kādā komandā), tad jā – tas traucē. Bet nu citādāk nez – pilns LRM ir ar dažādiem cilvēkiem, kas pēdējā brīdī ir paņēmuši citu numuru un noskrien to, piemēram, pusīti pa 1h45-2h, jo sākotnējie nevar (ir satraumējušies utt).

  • in

    Jā, var saprast, ka grib skriet tajā pasākumā, bet maksāt negrib. Un tad paveras iespēja skriet ar svešu numuru. Tipa, priekš sevis, nepretendējot uz pjedestālu. Bet – kāpēc nevar noņemt čipu no numura, nepiesiet pie šņores?
    Citos pasākumos ļauj bez maksas pārreģistrēt numuru uz citu vārdu – lai nečakarētu statistiku, cik kurš skrējis. Ja skrien ar svešu numuru, bet bez čipa – tiek gan pie skrējiena, gan medaļas, finiša pakas, kas nu tur tiek dots. Un neizbojā citiem viņu prieku. (Bez numura netiktu starta koridorā iekšā, kur pārbauda.)

  • vargans

    trololo: “…grib savu darvas karoti iespraust SB medus mucā :(”

    Stirnu Buks ir foršs pasākums un nebūt nav vēlmes kaut kā noniecināt Rimanta un viņa komandas darbu. Viņi ir paveikuši fantastisku darbu, iedvesmojot skriet un ievedot dabā tik daudz cilvēku. Pieminēju tikai pērn starta koridorā dzirdētu sarunu.

  • trololo trololo

    @vargans – tā darvas karote par šmaukļiem :)
    Tā, kā FB smagi troļļoju, tos nabagus, kas šārē kaut kādus vip-klubus un tamlīdzīgus mēslus, tad uz informāciju, kas ir noklausīta saruna starta koridorā, var attiekties tāpat kā uz viena tante teica…
    Kritiskās domāšanas spicēšanai:
    1. Kur var redzēt splitus SB?
    2. Fotogrāfs var nofotogrāfēt blakus skrējēju vienu, nevis abus…
    3. Varbūt orgi skatījās un nebija pamata veikt darbības – ja nav oficiāls protests, tad droši vien nav oficiāla atbilde :)

  • Agy Agy

    Par vienreiz lietojamām aprocēm piekrītu, ka būtu labs risinājums, bet pēc tam būs baigi daudz plastikāta, kas kaut kā neies ar “ieskrien mežā” konceptu. Rīgas rogaininga pasākumos tā arī ir, ka ieejot koridorā Tevi tiesneši pārbauda un izejot teisnesis viņu noņem un neviens cits.
    Var arī uzlikt uz galda pie numuru saņemšanas, bet vai tas neradīs rindu līdz pašai Rīgai, jo uz vienu clvēku palielinās laiks un caurplūdums minūtē, ņemot vērā, ka vēl ir tādi, kam patīk patarkšķet?
    SB numuri ir personalizēti. (nu, tiem, kas laicīgi piesakās) Var izkonkurēt tikai tik vai nav “Laura soma” gadījums.

  • Andulis

    “pilns LRM ir ar dažādiem cilvēkiem, kas pēdējā brīdī ir paņēmuši citu numuru un noskrien”

    Diemžēl, tā ir… Iemeslu īsti neizprotu, kāpēc tur liegta pārreģistrācija uz citu skrējēju.

    Taču raudzīsimies varbūt uz to kā uz IESPĒJU – Stirnu bukam ar kvalitāti pārspēt LRM! ;) Akurāt IAAF bronzu vai citu metālu par to gan nedos… taču varbūt nākotnē paši varam uzrīkot kādu kvalitātes aptauju par Latvijas sacensībām… ;)

    Atvainojos par novirzi no tēmas. Laikam uzreiz turpināt šo domu nevajag. Pateikt tomēr gribējās, lai neaizmirstu ;)

  • Andulis

    Neesmu īsti sapratis, vai man patīk personalizētie numuri.
    Iespējams, rezultātu korektuma vārdā (proti, lai saglabātu pārreģistrācijas iespēju maksimāli ilgi) būtu ar mieru no personalizācijas atteikties. Gan SB, gan citur.

  • “Bet nu citādāk nez – pilns LRM ir ar dažādiem cilvēkiem, kas pēdējā brīdī ir paņēmuši citu numuru un noskrien to, piemēram, pusīti pa 1h45-2h, jo sākotnējie nevar (ir satraumējušies utt).” –> To nu gan nevajadzētu uztvert kā normu tikai tāpēc, ka daudzi tā dara. Kas tad ir galu galā pats svarīgākais šai dzīvē? Statistika, saprotams! Un statistiku cilvēks, šādi rīkodamies, čakarē ārā neatkarīgi no tā, vai skrien kopā ar eliti vai pa beigu galu..

  • in

    Ir arī papīra aproces. Vienu skrējienu izturētu. Nesaplēšot noņemt nevar. Tās, ko izmanto Stirnubukā un Rīgas rogainingā (ar manu niecīgo pieredzi) ir uz gumijas lentes. Pat ja uzliek tiesnesis pie numura izsniegšanas vai pie ieejas koridorā, to var pēc pirmā līkuma noņemt, uzlikt sunim vai dronam, pirms pēdējā līkuma pirms finiša pārlikt atpakaļ un finišā ļaut tiesnesim noņemt. It kā nekas nebūtu bijis.

  • in

    Var taču pie pārreģistrēšanas izdrukāt uz uzlīmes jauno vārdu. Jā, nebūs tik smuks tas numurs kā citiem. Bet toties patiesāk.
    Lielajos maratonos, kur uz numura norāda starta koridoru, to ir iespējams mainīt. Arī pēc tam, kad numurs izdrukāts. Ar uzlīmes palīdzību.

    Ir arī redzēts, ka numurus drukā uz vietas, kad atnāk pakaļ, tad arī izdrukā. Varbūt sanāk nedaudz ilgāk, bet toties nav lieki sagatavotu numuru. Parasti jau ir tādi, kas piesakās, bet tomēr nestartē.

  • Andulis

    “… pēc tam būs baigi daudz plastikāta, kas kaut kā neies ar “ieskrien mežā” konceptu.”

    Kaut ko izdomāt gan jau, ka var. Saistīties ar plastmasas atkritumu šķirotājiem, pārstrādātājiem? Neko konkrētu gan nezinu.

  • Andulis

    Paldies, in, par apgaismošanu! :) Tiešām, ar numuriem var taču visādi izdarīties :)

  • ansiso ansiso

    Es tikai gribu piebilst, ka SKM notiek reizi gadā. Arī skrējēju daudz mazāk, rindas mazākas, mazāk siksniņas vajag. Ja tur diskvalificē tos, kas šmaucās, tad tas nebūs īpaši sāpīgi. Tai pat laikā SB ir 7 posmi gadā, vēl arī daudziem abonements iegādāts, nauda iztērēta. DSQ un bans uz pāris gadiem daudz sāpīgāks, tāpēc, ja orgi dažās vietās uzliek kameru, tad tādām Sindijām vairs nebūs ne prātā šmaukties.
    Ja par skriešanu zem sveša čipa, tad tos labākos jau pēc sejām atpazīst. Tos var viegli izķert un iedot DSQ. Bet kāda jēga parastam ierindas skrējējam skriet zem cita čipa, tā arī nekad neesmu sapratis. Šāds skrējējs šā vai tā ir tukša vieta, jo rezultātos nekur neparādās. Un ja interesē savi spliti un finiša laiki, tad var vadīties pēc sava hronometra vai līdzskrējēju splitiem.

  • Inga_K Inga_K

    in – Rīgas rogainingā gan ir plastmasīgā (vai papīrīgā) aproce, kas nav attaisāma, tikai nogriežama, nav nekād gumija. Tur ir svarīgi, lai katram ir savs idents piestiprināts, un vēl mazāks iespējas kaut ko izkontrolēt. Tāpat jebkurā citā rogainigā – visur identi ir piestiprināti ar tām nesaraujamajām aprocēm.
    Bet skriešanas mačos jau vienmēr paliek iespēja, kur čips ir piestiprināts pie numura. Protams, ir zināms risks, ka Sindija var iedot savu numuru bračkam, bet tad ir jau labāk redzams, ka pašai Sindijai nav numura un attiecīgi arī čipa.

  • ramiism ramiism

    Es principā pievienojos variantam, ka cilvēks ar svešu numuru varētu vienkārši skriet bez čipa. Jo, lai arī es pilnībā piekrītu OreMan un arī ansiso, ka statistika dzīvē (varbūt ne gluži dzīvē, bet skaitļi ir forši) ir svarīgākā, tad tomēr ir arī sacensības (it sevišķi taku skrējieni), uz kurām brauc tīri tusiņa pēc – respektīvi neskrien uz baigo maksimumu. Tāpat arī statistiku (ok, tikai vienā virzienā) bojā visādas tempa turēšanas (gan personīgās, gan oficiālās), tā kā šis arguments manuprāt daļēji tomēr neiztur kritiku, ja neesi starp pirmajiem vecuma grupā, kas ieskrien.

  • in

    (man joprojām šķiet dīvaina mana pozīcija pērnajā (aizpērnajā?) Siguldas pusmaratonā. Trasē it kā visas priekšā esošās skrējējas redzēju. Tomēr sarakstā esmu zemākā pozīcijā nekā visu skrējiena laiku domāju. To, kas pirms manis, pēc vārda, izskata nepazīstu, izskatīju lērumu bilžu, neieraudzīju at to numuru nevienu… Labi, es šā vai tā tur slikti noskrēju, biju aiz sešnieka, un nav īpaši svarīgi. Bet šā vai tā drusku kremt. Ka trasē nemanīju.)

    Ok, varbūt Rīgā nesaraujamas aproces. Tik vienreiz piedalījos, īsti neatceros. Vairāk par pērno Baldoni atceros, ka bišku čakars bija – uzmaukt to gumiju uz rokas īsti neizdevās, jo par īsu gumija bija, izvilkās no identa un negribēja bāzties atpakaļ.
    Ha, toreiz es biju otrā sprinta posmā. Visu distanci lēni vilkos zemā pulsā, tajā vienā kalnā nolēmu brīvi uzskriet. Bet vismaz nekādas diskusijas pēc tam neatceros, ka būtu izraisījušās :D

  • Rainy777 Rainy777

    SL posmos pie numuru saņemšanas var mainīt dalībnieka informāciju, es pats to šogad praktizēju. Protams, tā organizatoriem ir papildus ķēpa, bet vismaz loģiski atrisināma lieta

  • Rasels Rasels

    Starp citu, kurš skrēja Pauliņa vietā? Rezultās jau bija neslikts.

  • stjopachio stjopachio

    Skriešana ar cita numuru vai ar cita vārdu bija, ir un būs. Tas var patikt, var nepatikt, un šāda rīcība atkarīga no katra iekšējās pārliecības šajā jautājumā.

    Taču neba tā bija pamata problēma šajā gadījumā, un ne jau tas mums būtu jāārstē (tāpat kā SB nav ieviesta dopinga kontrole, kas varētu, piemēram, noķert kādu Mildronāta fanu). Galvenais visā šajā stāstā bija apzināta blēdība. Tā nebija čipa sajaukšana auto vai saslimušas draudzenes / drauga aizstāšana, vai kas cits no šīs operas. Un pats nejaukākais, manuprāt, bija klaja melošana un vainas neatzīšana, kad krāpniecība sāka nākt gaismā. Lūk, tas ir pats nesportiskākais, kas prasās pēc barga soda. Piem., meitene var tirpinat skriet, taču visi viņas punkti šosezon gan pirms, gan pēc Konetiem tiek anulēti.

    Vai ar to var kā cīnīties, tai pat laikā neradot lieku birokrātisko slogu pārējiem? Un vai to vajag?
    Ja tas rada nesamērīgu papildus darbu organizatoriem, vai arī kādas liekas procedūras skrējējiem, es teiktu, ka tad to nevajag. Apzinātu krāpšanos vai takas saīsināšanu vienmēr varēs īstenot. Savukārt kolektīvais ieguvums no papildus darbībām būtu margināls, bet “izmaksas” (ar to saprotot visiem radītās papildus neertības kopā) krietni lielākas.

  • GintsK GintsK

    Visā šajā jezgā ir arī pozitīvais,sen nebiju tik rūpīgi lūkojis foto galerijas no posmiem.:-)))

  • DS93 DS93

    Kā saka krievu sakāmvārds – “доверяй, но проверяй”. . . Tgd organizatori un dalībnieki būs vērīgāki un uzmanīgāki.,kas noteikti mazinās kārdinājumu apšmaukt vai apiet nolikumu..

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.