Biedriem

VSK Noskrien Facebook profils

20. maijs 08:30

Lattelecom Rīgas maratons 2018 (19. un 20. maijs), Latvijas čempionāts


Vieta: , ,
Notikums: , , , , , , , ,
Distance: , , , , , , ,

Mājas lapa: Lattelecom Rīgas maratons 2018 (19. un 20. maijs), Latvijas čempionāts


Treniņu plāns maratonam:

Treniņu plāns pusmaratonam:

 

Rīgas maratons tiks skriets jau 28. reizi!

Dalībnieku izvēlei svētdien, kā ierasts, būs pieejamas četras distances – maratons (42 km 195 m), pusmaratons (21 km 097,5 m), 10 km un ~6 km.

Starts maratona un pusmaratona distancēm tiks dots vienlaicīgi.

  • 42,195 km un 21,0975 km – 8:30
  • 10 km – 12:30
  • ~6 km – no 14:00 (sasniedzot 10 000 dalībnieku skaitu, starts plānots vairākos viļņos)

Bērnu starti (300 m, 600 m) un Ģimeņu skrējiens (4,2 km) notiks sestdien, 19. maijā.

Reģistrācija visām distancēm standarta kārtībā sākas 19. septembrī un turpinās līdz 17. maijam. (Visizdevīgāk līdz 31. decembrim, kā parasti.) Savukārt, 18.-19. maijā pieteikšanās iespējama maratona Expo, par dubultu samaksu.
Pasākuma dienā – 20. maijā pieteikties vairs nevar!

Diemžēl, arī šoreiz, tāpat kā agrāk, “starta numuru nav iespējams nodot citai personai ” (pārreģistrēt uz šo personu)! Atļauta tikai distances maiņa un dalības maksas pārnešana uz 2019. gadu. Sīkāk nolikuma 9. punktā.

Dalībai Rimi Bērnu dienas skriešanas distancēs reģistrācija mājas lapā notiks līdz 19. maija plkst. 12:00 vai dalībnieku limita sasniegšanai.

Lattelecom Rīgas maratons 2018. gadā ir Latvijas čempionāts maratonā.

 


 





    
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.

VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
VSK Noskrien biedri kas piedalās
Skrējējs
Kaparsmite varbūt piedalās
Antruks piedalās
Ønske varbūt piedalās
NETA piedalās
Millers piedalās
L.Gorina varbūt piedalās
EduardsRu piedalās
Gatis.K piedalās
Rasels piedalās
Alvis D piedalās
zusurs piedalās
arturs.locmelis varbūt piedalās
aivars33 piedalās
ladins21 piedalās
matiss piedalās
Artis_Š piedalās
Rainy777 piedalās
voļda piedalās
Freya piedalās
rmamedov piedalās
Ize_De piedalās
mihails.basmanovs piedalās
ugats varbūt piedalās
AgitaG piedalās
trololo piedalās
Dziņa sekoju līdzi
Gunjux piedalās
Baibita43 piedalās
armands l piedalās
raraitis ļoti skauž
antra varbūt piedalās
LindaL piedalās
Aivars703 piedalās
Laaurappeeterzone piedalās
Jay-P piedalās
Diddi piedalās
GačusSkrunda piedalās
otto piedalās
Māris piedalās
Roziiite piedalās
VējaMorts piedalās
topinjs piedalās
Janis_O piedalās
p.sintija piedalās
Yunker varbūt piedalās
SelfijuPavēlniece piedalās
Raibacainais Ezītis piedalās
ruducis piedalās
Aļona piedalās
Lauris piedalās
JK piedalās
Juris piedalās
Solvita piedalās
EvijaK piedalās
leila piedalās
forshais1 piedalās
anup piedalās
BGIRTS piedalās
Māris91 piedalās
Andulis piedalās
normundiņš piedalās
Maikijs piedalās
Kofans varbūt piedalās
SelvaLo varbūt piedalās
ilvarito sekoju līdzi
ATOM piedalās
Valdis.M piedalās
Juoņs piedalās
Inese Vārna sekoju līdzi
RitvarsM piedalās
Ainīc piedalās
daceviksne piedalās
edGars piedalās
simosis piedalās
uldis15 piedalās
MartinsA piedalās
Inga_K piedalās
Rainers piedalās
Sinta1 piedalās
aKasIr piedalās
Johny piedalās
Kļavu Pēteris piedalās
alushox piedalās
StonkaD piedalās
WhatsNew piedalās
M.Po sekoju līdzi
ferons piedalās
Guna piedalās
Viktoriinii piedalās
stjopachio piedalās
archa777 sekoju līdzi
oskarsp piedalās
zizis piedalās
puuce piedalās
Lielkuilis piedalās
Rega14 piedalās
Andrisss piedalās
Raķete piedalās
a-anna piedalās
Jānis_v piedalās
bantiite piedalās
FonMareks varbūt piedalās
Girts76 piedalās
intrepid piedalās
Amanda2003 piedalās
Joske piedalās
Jānis88 piedalās
Zazuuu piedalās
canandwill piedalās
DaceDace varbūt piedalās
bredato piedalās
Ineta piedalās
Ina piedalās
biciic piedalās
EdgarSk piedalās
Smiteeens piedalās
johaidi piedalās
MartinsF piedalās
Dancea piedalās
gskunstins piedalās
nonnis piedalās
Raitis piedalās
galateja piedalās
oskarsdamb piedalās
Spaidijs (Spidey) piedalās
ricardo piedalās
Rudix piedalās
Ance K piedalās
aijuciiic piedalās
EvijaB piedalās
edžus11 piedalās
maruks piedalās
rambler piedalās
Dainis Driņķis piedalās
ramiism piedalās
Krustnagliņa sekoju līdzi
Logins piedalās
Edmunds piedalās
Mārtiņš Pakulis piedalās
krauklis piedalās
tomick piedalās
KDita piedalās
mriden piedalās
AngelLika21 piedalās
ErvinsK piedalās
bro piedalās
mimite piedalās
Runnn varbūt piedalās
NITRO piedalās
Zigis piedalās
Alice piedalās
bkviese piedalās
modris_aa piedalās
drafts piedalās
Prestons piedalās
GintsK piedalās
sanitina piedalās
Ločmele piedalās
imy piedalās
Madarafreimane piedalās
Gatis Krūze piedalās
Cassandra piedalās
vnkIndra piedalās
Kru piedalās
Aivars piedalās
Jhonsons piedalās
Edgars Simanovičs piedalās
Dzesētājs piedalās
Laumiņa piedalās
munkirs piedalās
Renee piedalās
Road_Runner varbūt piedalās
Lote piedalās
LaimaZ varbūt piedalās
Elīna K piedalās
kri99999 piedalās
IlzeZv varbūt piedalās
Ita piedalās
mozgovoj ribak piedalās
Elhana piedalās
ezisskrien piedalās
experc piedalās
Kristine_Kinda piedalās
L. piedalās
sola.scriptura piedalās
zkreinerte piedalās
ciks piedalās
Swimrunner piedalās
vitjka piedalās
meow piedalās
Inta Amoliņa piedalās
SandisC piedalās
Azveja piedalās
spruuds piedalās
lvingr varbūt piedalās
Olevs piedalās
Huch piedalās
Misters piedalās
guncha piedalās
chunka piedalās
polar piedalās
Lauma piedalās
flower piedalās
Shuma piedalās
Dubultaģente piedalās
KarlisIelejs piedalās
edg piedalās
EK1983 piedalās
Trakais piedalās
Dina piedalās
Dzintars piedalās
dzhii piedalās
Didzo piedalās
Anncce piedalās
Martins.Krumins piedalās
daskilla piedalās
AndrejsP piedalās
m.jordan piedalās
Rozens piedalās
LEICHA piedalās
Alvals piedalās
IlgaisC piedalās
Ginc piedalās
oSYS piedalās
GvidoB piedalās
iRUN piedalās
Normiijs piedalās
JERO piedalās
Mia_ sekoju līdzi
ZZ88 piedalās
aicis piedalās
Ginchaa piedalās
Inzy piedalās
eeriksd piedalās
JanisSkrien piedalās
iveta piedalās
ugaldins piedalās
Aikeris piedalās
Agrinieks piedalās
Jurgis_Klav piedalās
eurosaj piedalās
Rai tis piedalās
ievajansone piedalās
Santa.birgele piedalās
Emons piedalās

Piedalās - 221

Varbūt piedalās - 16

Seko līdzi - 7

Ļoti skauž - 1

182 komentāri rakstam Lattelecom Rīgas maratons 2018 (19. un 20. maijs), Latvijas čempionāts

  • Andulis

    Iz reklāmas:

    “Reģistrāciju 2018. gada Lattelecom Rīgas maratonam atklāsim ar īpašu Latvijas simtgadei veltītu kopbildi un simbolisku skrējienu Rīgas ielās. 19. septembrī, plkst. 19.00 Brīvības pieminekļa pakājē kopīgi izveidosim Latvijas kontūru, kas tiks iemūžināta no gaisa un kalpos kā simboliska apņemšanās Latvijas simtgades maratonam – 2018. gada 19.-20. maijā notiekošajam Lattelecom Rīgas maratonam. Pēc kopbildes uzņemšanas dosimies kopīgā skrējienā Rīgas ielās, simboliski iezīmējot jaunās sezonas pirmo treniņu.

    Turklāt ikvienam skrējējam, kurš reģistrēsies maratonam reģistrācijas atklāšanas dienā un ieradīsies uz “Latvijas simtgades kopbildes” uzņemšanu, dāvāsim iespēju izvēlēties sev kārotāko un veiksmīgāko skriešanas numuru startam Lattelecom Rīgas maratonā 2018.”

  • Andulis

    “Vēl tikai pāris dienas, līdz 28. februārim reģistrācija visām Lattelecom Rīgas maratona distancēm par zemāku dalības maksu! Nelaid garām un padod tālāk skriešanas draugiem, ģimenei, kolēģiem, skolu un studiju biedriem!”
    .
    .
    Tā reklāmā… Faktiski, šodien un rīt ir pēdējās dienas ar Latvijas apstākļiem pieņemamu vai vismaz paciešamu dalības maksu ;) Garākajām distancēm.

  • Droši varēja celt vēl augstāk to dalības maksu, būtu lielāka peļņa. Vai ne? Un ja vēl brīvprātīgos veiksmīgi izdodas piesaistīt, tad jau pavisam apsveicami. Malači, ko citu teikt.

  • und und

    Nesapratu, par ko raudāšana? Ventspilī sākuma cena ir 20, Rīgā – 27. Viss loģiski. Tas tomēr ir galvaspilsēta un IAAF Bronze label.

  • Inga_K Inga_K

    Nu dažiem liekas, ka ūdens un masāža pēc skrējiena ir par velti, par to, ka piedalās. Tā pat kā viss cits, sākot ar medaļu, NMP dežūrbrigādēm, trases norobežošanu un beidzot ar visām pārējām izmaksām. Un tur neko nevar darīt. Arī skaidrošana un uzskaitīšana neko nedod, jo vienmēr ir argumenti, kāpēc par skriešanu vispār nevajag neko maksāt.
    Kas grib cepties un negrib maksāt, drīkst nepiedalīties tik šausmīgi dārgos pasākumos.

  • Andulis

    Neraudu un necepos, taču atgādinu par cenas kāpumu jau rīt.
    Par maratona distanci – lielu iebildumu nav, sākuma cena ir gluži OK, arī pavasarī vēl gluži “debesīs” tā nepacelsies.
    Par īsākajām distancēm gan tā jocīgi skatīties, ka tūlīt jau vajadzēs 16 EUR par 6+ km atdot… vai 22 EUR par desmitnieku. Lai kāds būtu serviss, bet… Taču labi jau, ka ir entuziasti, kas ar mieru maksāt. Organizatoriem, gluži kā visiem pārējiem, ir arī jānopelna – pret to principā nav iebildumu! ;)

    Visu iepazīstam salīdzinājumā. Tallinā ir pat dārgāk, maratons sākas uzreiz no 40 EUR. Viļņā drusku lētāk, pirmā cena 25 EUR maratonam. Pusmaratons gan normālāk taksēts.

    Jāatzīstas, ka tas IAAF Bronze Label (vai pat Gold) “vienkāršam mirstīgajam” dalībniekam neliekas īpaši vajadzīgs. Tikai pašam pasākumam – ar ko zīmēties un pievilināt ;) Ja tomēr kļūdos, pārlieciniet.

  • Inga_K Inga_K

    Anduli, es taču to ne Tev adresēju. Atgādinājumi par cenu maiņu ir labi un derīgi, un man liels prieks, ka Tu mēdz par to atgādināt aizmāršām. Dažas reizes esi izglābis manu maciņu no lielākiem tēriņiem :)

    Attiecībā uz īsāko distanču cenu – domāju, ak tur tā politika ir tāda, lai vairāk savlaicīgi domā par pieteikšanos, nevis pēdējās nedēļās, kad oragniztoriem droši vien tā pat ir ļoooti daudz darba, kā arī, tas noteikti atvieglo prognozētā mumuru daudzuma pasūtīšanu.

  • und und

    Anduli, Bronze label vizmās nozīme, ka glāzītes nelietos 2x kā tas bija Siguldā, un kā trasē bus izmērītā saskaņā ar IAAF noteikumiem (ne tā ka tas bija vienu gadu Kuldīgā ar tiem konusiem)

  • Man šis teksts šķiet dīvains:
    “Jāatzīstas, ka tas IAAF Bronze Label (vai pat Gold) “vienkāršam mirstīgajam” dalībniekam neliekas īpaši vajadzīgs. Tikai pašam pasākumam – ar ko zīmēties un pievilināt ;)”
    Kāpēc tad zīmēties, ja ne lai pievilinātu, un ko tad pievilināt, ja ne “vienkāršos mirstīgos”?

  • Andulis

    Inga_K: ja kādreiz komentāros ieliktie skopuļa tekstiņi ir bijuši arī derīgi, tas priecē. Jāatzīst, reizēm tos rakstu, lai pašam neaizmirstas :) Un paldies par versiju īsāko distanču cenu sakarā, varētu tā būt.

    und: man kaut kā liekas – Bronze Label nav vajadzīgs, lai trase būtu korekta, tam vajadzētu pietikt ar atrašanos AIMS kalendārā. Vai pat tikai… ar organizatora pietiekamu pedantiskumu! :)
    Slinkums meklēt tagad, bet šie Road Race Label vairāk laikam attiecas uz elites atlētu līdzdalību (viņu skaitu, līmeni, pārstāvēto dažādu valstu skaitu), kā arī sacensību gaitas un rezultātu atspoguļošanu.

    [Rīgas maratons iekļuva AIMS jau 2007. gadā, tiklīdz pie rīkošanas ķērās Norda kungs ar savu aģentūru. Kopš tā laika šaubas par maratona distanci nav dzirdētas. Pirms tam gan – vismaz divreiz bija īsāka (1997., 2001.). Savukārt, 2006. gadā bija kuriozs – visi aizskrējām nepareizi kādā pagriezienā (labi vēl, ka tikām drīz uzvirzīti atpakaļ uz pareizās ielas), trase sanāca pagarināta… Man pat šķita, ka arī bez tā bija par garu, jau plānotajā variantā; pierādīt to laikam vairs nevaru.

    Bet Bronze Label šim pasākumam ir tikai, sākot ar 2012. gadu.]

    Par glāzītēm… nu, tas arī laikam nav strikti saistāms ar Bronze Label, tas ir drusku zemākas pakāpes jautājums. Nav tā, ka pasākumos bez šī “Label” vienmēr būtu gaidāmas “vairākkārtējās glāzītes” :)

    pichonis: jā, daļēji Tev ir taisnība, uzrakstījās neloģiski. Taču īstas loģikas jau arī nav. Tiekam pievilināti ar vārdiem – metālu nosaukumiem jeb kvalitātes līmeņiem :) Pārsvarā tas arī izdodas. Tīra psiholoģija :)
    Nesaku, ka tas slikti. Tirgū katram savu preci jāslavē, kā tik spēj. Tas arī notiek.
    Nesaku arī, ka absolūti nekāda kvalitātes un “Label” sakarība nepastāv – tikai domāju, ka viens pats “Label” vēl negarantē labumu. Par spīti šo vārdu līdzībai :))

    Šodien no manas puses pietiks (uz vecumu esmu kļuvis pļāpīgs laikam). Tauta, uzrakstiet tikmēr kaut ko izglītojošu priekš tādiem skeptiķiem :))

  • und und

    Vēl jābūt normālai TV translācijai. Ne tāda kā parasti Valmieras maratonā

  • Aivarito

    ,,,Tallinā,cenã maratonistiem ietilpst arī krekliņš.No igauņu mačiem latviešiem ir DAUDZ,DAUDZ jãmäcãs.

  • und und

    Kas tieši jāmācas?

  • Andulis

    Vispār jau igauņi ir labie tēli, tas tiesa :)

    Taču par konkrēto lietu – neesmu pārliecināts… Drīzāk, tieši NAV pareizi, ja krekliņš visiem “obligāts”, tā sadārdzinot maksu.
    (No patērētāja jeb maratona dalībnieka puses raugoties. Protams, var skatīties arī no citām pusēm.)

    Paldies par uzmanības pievēršanu šai niansei. Zināšu, kāpēc Tallinā augstāka sākumcena ;)
    Tiesa, tas nebūs noteicošais [man], ja vajadzēs lemt – skriet vai neskriet tur.

    (No otras puses – sākot ar šodienu, Tallinas maratons gan ir par 3 EUR lētāks nekā LRM… :)

  • bro bro

    Rīgas maratonā šogad izmaiņas trasēs:
    http://www.lattelecomrigasmaratons.lv/lv/jaunumi/645-izskrien-svetkus-latvijas-valsts-simtgades-maratona

    Mūkusalas ielu, kā arī Akmens un Salu tiltus jau sen bija laiks izskriet.
    Maratonam Skanstes iela gals arī jaunā konfigurācijā.

    man patīk.

  • Andulis

    Interesanti… tomēr precīzo patikšanas pakāpi pateikšu pēc pieveikšanas :)

    + Protams, trīs tilti ir labāk nekā viens :) Dažiem tie nepatīk “reljefa” dēļ, bet man liekas jauki. Ja reiz ir pilsētā liela upe, kurai var tikt pāri vairākās vietās, tad jāizmanto :)
    + Tagad maratonistiem pirmais un otrais aplis praktiski vienādā garumā. Varbūt tas mazsvarīgi, taču kaut kā labāk šķiet :) (neprotu racionāli izskaidrot)
    + Likvidētas atšķirīgās apgriešanās vietas maratonam un pusmaratonam Krasta ielā. Lai gan, būtībā, tā nebija nekāda problēma… tomēr pieļauju, ka dažus LRM debitantus mulsināja.

    ? Jauns reversais posms ~6,5 km garumā iekārtots Skanstes apkārtnē. Kompensēs tāda iztrūkumu Krasta ielā :) Vai vajadzēja – grūti teikt. Varbūt maratonistiem būs mazliet jautrāk. Bet visai izlocīts. Nu ir kādi 4 pagriezieni vairāk šajā trases posmā, kas rezultātus neuzlabos. (Jā, gluži labi patīk garie, taisnie, “vienmuļie” gabali, tipa – līdzšinējā Krasta iela.)
    ? 14.-15. kilometrā Akmens tilta viena puse un AB dambis. Cerēsim, ka trasei pietiks platuma… No pērnā “We Run Riga” pusmaratona atmiņā palicis, ka pirmajā aplī AB dambis tāds nedaudz pašaurs likās, visai skrējēju masai. Varbūt maldos… varbūt nevar salīdzināt… jādodas laikam apskatīt/izskriet.

    “Maratona trase svētdienas rītā Akmens un Salu tiltus šķērsos tikai vienā virzienā, otru pusi atvēlot satiksmei.”
    Tas dara drusku bažīgu. Nevēlos trasei paralēlu satiksmi… Vismaz, ne pilsētā. Gana daudz jau Rīgas maratonā tā ir “izbaudīta” līdz 2005. gadam.

  • Trakais Trakais

    Anduli, labi uzrakstīji – pilnīgi Tev piekrītu. Var noprast, ka nebija viegls tas distanču saskaņošanas process. Rezultāts mani iepriecina. Šis būs mans 12. Rīgas maratons un ļoti ceru, ka vislabākais (lasīt – ātrākais)!

  • Andulis

    Trakais, sākšu no Tevis bīties:

    a) Drīz apdzīsi arī pēc skaita :)
    b) Kas zina, ja būšu gana lēns – trasē arī apdzīsi par apli.

  • ramiism ramiism

    Jaunā trase patīk – tomēr laikam būs jāpiedalās. Domāju, ka uz Akmens tilta tur būs normāli ar sētu atdalīts. Ja pietiekami ātri skries, tad gan jau, ka šauri arī nebūs :)

  • ansiso ansiso

    Trase gandrīz plakana ar daudziem taisniem gabaliem un ideāli piemērota PB labošanai. Pēdējos 7.5km vispār sanāk viens pavisam neliels kapums, uzskrienot uz salu tilta. Vienīgā problēma, ka pēdējos 8km gandrīz nemaz nav ēnas. Uz tiltiem arī bieži vien gadās palielas vēja brāzmas.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Ansiso – izskatās, ka nepieļauj lietus varbūtību! =/

  • Andulis

    No jaunumiem:

    “NESKRIESI? KĻŪSTI PAR BRĪVPRĀTĪGO UN NĀC PALĪGĀ!

    Šajā pavasarī, 19. un 20. maijā, Rīgas centrs kā ierasts kļūs par Baltijā lielākā sporta notikuma mājām. Tie, kuri bijuši, apliecinās – Lattelecom Rīgas maratona nedēļas nogale ir svētki. Svētki skrējējiem, Rīgai un ikvienam iesaistītajam – tātad arī tev! Šogad svinēsim īpaši vērienīgi, aicinot Rīgu izskriet ar valsts simtgadei veltītu pārliecību – Izskrien svētkus!

    Mēs, Lattelecom Rīgas maratona organizatori, sadarbībā ar biedrību “VSK Noskrien” aicinām aizrautīgus cilvēkus – līdzjutējus, skrējēju ģimenes biedrus vai draugus – pievienoties Latvijas simtgades maratona brīvprātīgo palīgu komandai, lai ar savu enerģiju, darbu un smaidu radītu svētku sajūtu, prieku un lepnumu teju 35 000 skrējēju no 70 pasaules valstīm. Pieteikties aicināts ikviens, sākot no 16 gadu vecuma!

    Iesaistoties plašajā pasākumu programmā, tieši palīgu uzdevums būs visiem skrējējiem nodrošināt lielisku skrējienu – likt trasē justies droši, sniegt motivējošu atbalstu trases enerģijas punktos, pasniedzot tik nepieciešamo glāzi ūdens (kurš gan var noskriet maratonu bez tā?), uzmundrināt finiša taisnē labākam rezultātam, pirmajiem apsveikt skrējējus, pasniedzot piemiņas medaļas un ar savu aktīvo palīdzību radīt īpašu skriešanas svētku gaisotni Rīgā. Palīgi gūs pieredzi un ieskatu dažādos pasākumu organizēšanas procesos gan pirms pasākuma, gan maratona nedēļas nogalē.

    Sakām lielu paldies visiem iepriekšējo gadu palīgiem, un mēs priecāsimies redzēt visus atkārtoti arī šogad! Brīvprātīgā palīga pieteikšanās anketu, izvēloties sev interesējošos darba pienākumus, var aizpildīt ŠEIT.

  • Runnn

    Ja jāizvēlas maksāt par mācībām vai dalību sacensībās – uzvar mācības.
    Ja kāds tomēr neskrien un vēlas par nelielām naudām padalīties ar dalību, priecāšos par SMS, epastu vai zvanu. Vēlams bez meitenes vārda uz numura :)) Ideāli ja 42.2km der arī mazāka 21, 10 vai pat 6km. 28661883
    epasts: lu-studenti@inbox.lv

  • einmed einmed

    Man der jebkura distance virs 6km un jebkurš dzimums. Bet par viskiju vai “cielaviņu”!

  • einmed einmed

    Vairs nevajag, nopirku ar Lattelecom klienta atlaidi :)

  • Arle Arle

    Kur Jūs to Lattelecom klienta atlaidi dabūnat???

  • Ieej savā Lattelecom kontā un nokačā savu kuponu, ja vēl ir palikuši

  • ramiism ramiism

    Man ir jautājums maratona 3h tempa turētājiem – jūs plānojat skriet abus pusmaratonus vienā tempā vai arī pirmo pusi ātrāk? Esmu dzirdējis baumas, ka 3h TT mēdz pirmo pusi skriet zem 1h29min.

  • piile piile

    minūtes kļūda uz pirmo pusi praktiski nav nekas (ap trim sekundēm uz kilometru), šķiet, ka lielākā problēma varētu būt tikšana īstajā vilnī un iekavētā laika iedzīšana līdz TT.

  • Trakais Trakais

    Nu Rīgā TT 3 h jau stāv gana tuvu starta līnijai. Starta koridors ir gana plats un nav tur lielu problēmu. Galvenais, lai šiem ir daudz klientu. Raimond, neesmu novērojis, ka gluži zem 1:29 skrien pusi, bet nu gan jau vīri nokomentēs.

  • topinjs topinjs

    Rīgā viļņu nav, ir koridori. Elites koridorā nestāvēsim, bet tuvu tam. Protams, ka pats sākums būs pa burzmu un kamēr izretosies līdz pirmajam pagriezienam, tikmēr temps būs nedaudz iekavēts. Skatoties pēc apstākļiem, centīsimies pamazām un vienmērīgi sadzīt; TT pats galvenais, lai nav pēkšņu uzrāvienu. Iespēju robežās, abas puses skriesim vienādi, bet ar nelielu rezervīti.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Raimi, pagājušajā gadā, skrienot kopā ar 3h TT, man pirmā puse bija 1:29:02, kas uz to brīdi bija mans PB pusītei! =D

  • Andulis

    Varbūt (dažādu iemeslu dēļ) kādam ir vēlme pārlasīt nolikumu? Šodien, 9. maijā, publicēta svaigākā versija.

    Atzīstos, bija slinkums pētīt, kur tieši ir izmaiņas. Ja kāds pamana ko interesantu – lūgums padalīties! :)

  • ramiism ramiism

    Paldies visiem par komentāriem – doma man skaidra, tagad tikai pašam atliek visu izdarīt.

  • piile piile

    Par viļņiem biju domājis tikšanu līdz atbilstoša ātruma skrējējiem – ja stāv ap vidu, tad ir diezgan daudz jāiedzen lai tiktu līdz TT, nemaz nerunājot par stāvēšanu beigu galā. Parasti pēc starta šāviena var skaisti novērot, kā TT pamazām attālinās, bet citi vēl priekšā stāv un gatavojas tikai šķērsot starta līniju. Un, kad tā ir šķērsota, tad vēl jālīkumo starp burzmām. Pēc maniem novērojumiem, startējot no vidusgala, skrējēji sāk ērti izretoties tikai atceļā no Ķīpsalas, katrs ieņemot sev atbilstošu ātrumu.

  • trololo trololo

    Pagājušo gadu stāvēju nedaudz aiz 3h30 baloniem, pēc 300m jau skrēju plānotajā tempā un uz tiem 300 metriem zaudēju 26s starta drūzmā un kādas 10s līdz sāku skriet vēlamajā tempā.

  • Rasels Rasels

    Liekas, ka ātrāk nolikumā nebija minēti vairāki laika kontrolpunkti. Piemēram, 13. km – 1h50′
    Acīmredzot, vairāk nevar atļauties kavēt startu. Kaut gan, nekur nav teikts kas būs ar tiem, kas 13 km pieveic divās stundās (piemēram).

  • Andulis

    Jā, agrāk 4.12. apakšpunkts nebija tik detalizēts. 2017. gadā bija tā (un arī šī gada nolikuma 26.01. versijā).
    .
    .
    .
    Sasniedzot 6h kontrollaiku, distancē dosies trases tiesneša
    transportlīdzeklis un uzsāks maratona trases slēgšanu un satiksmes atjaunošanu pilsētā.
    ” – Cerēsim, ka šogad būs atbilstoši tekstam… Pērn trasi (Krasta ielas posmu) sāka novākt jau pēc ~3 stundām. Tas gan bija pavisam loģiski – taču nesaskanēja ar nolikumā rakstīto ;)

  • Naurītis Naurītis

    Kāds netaisa komandu, priekš komandu kausa? Maratona distancē?

  • Aivars703 Aivars703

    Vai šogad mūs, parastos, kāds sadalīs pa komandām? Ar nepacietību gaidu savas apakš komandas nosaukumu. Nez kas šoreiz būs – kāds dzīvnieciņš, Kenijas ciems vai kas vēl eksotiskāks.

  • BeLinda .Linda

    Komandas būs. Visi, kas kā savu komandu norādījuši VSK Noskrien, tiks sadalīti komandās.
    Diemžēl visi xxx/VSK Noskrien vai VSK Noskrien/xxx tiek uzskatīti par atšķirīgiem komandas nosaukumiem, attiecīgi komandu kausā nevar tikt pievienoti kopējam sarakstam. Kā jau katru gadu.

  • Runnn

    Vai kāds ir skrējis bez numura?
    Domāju, kā ir, ja vnk skrien sacensību dienā pa to pašu maršrutu?
    Nevajag ne kontrolpunktu galdiņus ne medaļas. Pirms finiša, vecpilsētā, nomuktu no trases. Kā jūs domājat, tas būtu pieņemami vai izcili nesmuki?

  • Andulis

    Drusku nesmuki ;)

    Ja nu citādi nekā nespēj UN tiešām trasē uzvedīsies, kā raksti – tad gandrīz pieņemami.
    Vienīgi, kā piemērs citiem uz nākamo gadu – nebūs tas pareizākais…

    Praktiskas pieredzes man nav.

    Rēķinies ar “12.7. Sacensību tiesnešiem un viņu palīgiem ir tiesības izraidīt no sacensību trases, kā arī no starta un finiša zonas visus dalībniekus, kas trasē atrodas bez dalībnieka starta numura.”!

  • Bez numura trasē var skriet citā dienā. Bet ja grib tieši tajā laikā bez numura pariņķot pa galvaspilsētas ielām, tad var izvēlēties savu maršrutu, organizatoru piedāvāto. Jo numurs nenozīmē tikai medaļu vai dzērienus. Tā ir piederība konkrētajam pasākumam un dalībniekiem, kas skrien Tev līdzās

  • Andulis

    Matīsam taisnība – labāk tomēr šādu beznumura skrējienu veikt citā dienā.

    Vai paņemt ātro kredītu un reģistrēties šovakar/rīt uz vietas Expo – ja TIK ļoti vajag.

    Vai aizņemties no onkuļa… vecmāmiņas… vai pat no otrās pusītes

  • Runnn

    Paldies par viedokļiem, ir jau jums taisnība. Laikam justos ar neērti. Galu galā var jau tos km paskriet arī pa citiem maršrutiem.

  • Ønske Ønske

    Man galīgi negribas braukt dienu iepriekš uz RĪGU, lai izņemtu numuru… Varbūt organizatori līdz nākamam gadam var izdomāt ko saistošāku tiem kas nav no RĪGAS?

  • Andulis

    Neko darīt, pasākums ir tāds, kāds ir. Liels, starptautisks, ar noteikumiem, kas visiem nav ērti, visos aspektos – taču atvieglo dzīvi maratona dienā.

    Ja dodamies uz kādu prāvu ārzemju maratonu, kuram starts no rīta, tad parasti/biežāk ierodamies un numuru saņemam vismaz iepriekšējā dienā. Kaut kā neesmu dzirdējis kurnēšanu šajā sakarā?
    Dažviet varam arī ierasties stundu pirms starta, bet ne visur.

    Daļējs risinājums ir iespēja pilnvarot citu personu saņemt numuru – 10.3. punkts nolikumā. Pats (kaut arī de facto rīdzinieks) to nupat veiksmīgi izmantoju, jau otro reizi. (Paldies Raselam un, kā sapratu, arī Agy!)
    Protams, čakarēšanās jau drusku ir arī ar to pilnvaru, vismaz tālāk no Rīgas dzīvojošiem. Bet atrisināma, ja abiem ir e-pasts.

    Nākamajā gadā, LRM iegūstot IAAF “sudrabu” vai “zeltu”, varbūt tiešām sagaidīsim kādus specpiedāvājumus Rīgas viesnīcās? Lielai tautas daļai varētu interesēt arī hosteļi. Vai pat iespēja nakšņot ar savu matracīti kādā sporta zālē uz grīdas. (Pēdējais variants likās bieži sastopams Polijā pirms 10+ gadiem; tiku izmantojis Gdiņā un Poznaņā, bija pieņemami.)

    Maratonistiem pat vēlamāk būtu nevis drāzties uz Rīgu agrā rītā, pēdējā brīdī, bet nakšņot jau galvaspilsētā, iespējami tuvu startam. Katrs gan ir individuāls, taču es gribētu darīt tā, ja arī šodien dzīvotu savos kādreizējos laukos.
    Lielāks kreņķis laikam ir pusmaratona un īsāko LRM distanču skrējējiem, kas ārpus Rīgas. Var to uztvert arī kā izaicinājumu nākamgad ņemt 42 ;)

  • BeLinda .Linda

    Apakškomandas ir piereģistrētas – varat doties meklēt, kur un ar ko kopā esat iedalīti.
    https://www.rigasmaratons.lv/TeamCup/SubTeamListFull.aspx

  • GvidoB GvidoB

    Sveiki!!!
    Varbūt ir kāds kas regjistrējies uz 6km distanci bet netiek?
    Es labprāt pieteiktos uz diviem nr.
    Juniors izteica ljoti lielu Vēlmi ar mani rīt izskriet 6km

  • MIk MIk

    Tā arī nogulēju poeteikšanos. Es ar varbūt labprāt uzskrietu, ja kāds galīgi netiek.. der distances līdz 21k. :)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Jo 6+ mēneši ir pārāk īss laika periods, lai piereģistrētos.

  • sm72 sm72

    Par to skriešanu bez numura es gan gribētu paskatīties plašākā skatījumā. Vai viens no šādu pasākumu uzdevumiem nav skriešanas veicināšana? Ja kāds skries bez numura un sajutīs to skrējiena kopējo elpu, viņš nebūs zaudēts skriešanai un iespējams agri vai vēlu skries arī ar numuru. Protams, šī skrējiena cits uzdevums ir peļņas gūšana, bet kolīzijā starp šiem abiem uzdevumiem es tomēr lielāku prioritāti piešķirtu skriešanas veicināšanai.

  • Andulis

    Sm72, varbūt zināma taisnība Tev ir 6 km gadījumā.

    Taču maratona, pusmaratona un, jā, arī 10 km skrējējiem LRM nav vairs pirmais skrējiens. Pārsvarā, visticamāk… Viņiem vajadzētu jau pierast pie domas, ka šī “skrējiena kopējā elpa” nerodas par velti, nekrīt no debesīm…

  • Andulis

    Ienāca prātā: pie numura netikušie varētu vienlaicīgi ar peļņu veicinošo LRM sarīkot KOPTRENIŅU skriešanas veicināšanai? :)

    Ja šeit pieteiksies vismaz 2 interesenti līdz plkst. 22:30 – apsolos ielikt kalendārā. Galvenais organizators varētu paziņot laiku, starta vietu un aptuveno distanci. Ideāli (bet nav obligāti, protams), ja taisa vairākos apļos, tad katram distance pēc spējām…

    P.S. Atcerējos – kaut kas līdzīgs bija izziņots aizpērn, gan dienu ātrāk – jau sestdienā. Un ārpus pilsētas centra… varbūt tāpēc neguva ievērību noskrien.lv? Tas neliedz mēģināt mazliet citādāk :)

  • sm72 sm72

    Anduli, kā reiz šajā LRM esmu personīgais tempa turētājs cilvēkam, kam rītdien debija vienlaicīgi sacensībās un 21 km garajā skrējienā!

  • Andulis

    Sm72 – neizslēdzu, protams, arī šādu iespēju. Lai tad jums abiem patīkams ripojums! Pieņemu, ka cilvēks ir drusku patrenējies, nav pirmoreiz kedās :)

  • A kaut kur internetā būs translācija ar lietpratīgiem komentētājiem? Ja zinat, publicējiet saiti.Pagājušgad šķiet LMT translācija bija izcila. Gribētos arī šogad kaut ko līdzīgu.

  • Norch! Norch!

    Anduli, piesakos ? Jebkurai distancei līdz 246km ?

  • Andulis

    Lieliski, būsi galvenais :) Uzraksti detaļas, kad izlemsi. Varbūt tiešām vēl kāds ‘pavelkas’ :)

    Tas neliedz citiem interesentiem piedāvāt savas idejas.

  • Lielkuilis

    Tiešraide būšot 360TV. Ja TV nav tāda, tad internetā https://www.shortcut.lv/, es pieņemu, ka maratona translācija bez maksas….
    Renārs Roze būšot viens no komentētājiem.

  • Rasels Rasels

    Konkrētiem skrējējiem varēšot sekot līdzi pa karti http://www.uzmundrini.lv
    Oficiālā kantora informācija par tiešraidēm ir šeit: http://www.lattelecomrigasmaratons.lv/lv/jaunumi/665-piesledzies-maratonam-ar-360tv-tiesraidi
    p.s. He he, šobrīd tajā 360TV rādās paziņojums
    “THIS CONTENT IS NOT AVAILABLE IN YOUR COUNTRY
    AUTORTIESĪBU DĒĻ, ŠIS SATURS JŪSU VALSTĪ NAV PIEEJAMS”

  • Norch! Norch!

    Anduli, papētīju karti. Šķiet pagājušajā gadā taisnība bijusi, Rīgas centrā nebūtu viegli atrast ”skrienamas” ielas pasākuma laikā. Ja runa par mani, tad skriešu pāris apļus pa to pašu ”izskrien Rīgu” seriāla maršrutu, bet vakarpusē, ap 18. Pēc LRM beigām.

  • lsm.lv rakstā teikts(iekopēju no pirmavota):”Tikmēr galvenās pretendentes cīņā par Latvijas Vieglatlētikas savienības (LVS) zelta medaļu būs bijusī basketbola valstsvienības spēlētāja Liene Neimane un tukumniece Karīna Helmane-Soročenkova”.
    Man jautājums? Varbūt tomēr nevis Liene , bet Lelde, un nevis Neimane , bet Neimande?

  • In

    Grūti pretendēt uz zelta medaļu, nepiedaloties sacensībās. Lieni nemanīju, Lelde bija trases malā.

  • und und

    Paldies 3:00 TT komandai.

  • Mārtiņ š

    Aizgāju paskatīties kā visi skrien, distancē atņēmu Lielkuilim balonus, no sākuma dubultoju savu šogad noskrieto garāko distanci un pēc tam vēl paskrienot viss maratons arī sanāca. Cerams ka kādam palīdzēju un Pēteris atlabs ātri.

  • sandalman sandalman

    Priecajos par Trakais, Normunda L. un Rasela maratona rezultatiem!

  • Rasels Rasels

    Liene bija sākumā. Diemžēl tikai.

  • Signe

    Vai 10 km distances skrrējēji varēs tiešām iegut medaļas? Kā tā var beigties medaļas. Esmu sašutusi.

  • in

    Runā, ka ļoti daudzi pieteikušies pēdējā brīdī. Numurus vēl varēja uzspēt sadrukāt, ar čipiem aplīmēt, medaļas izkalt, iespējams, prasa vairāk laika.
    Protams, var agrāk slēgt pieteikšanos, tas šādus gadījumus samazina. Bet ne izslēdz pilnībā.

  • Andulis

    Patīk Latvijas sieviešu rezultāti maratona distancē. Ar stipro un skaisto dzimumu diezgan veiksmīgi konkurējuši Mārtiņš Sirmais un Jānis Pauliņš. Pirmais pat nav tālu no LČ pjedestāla :D :D

  • Andulis

    Arī Mārtiņš Oliņš (rez. 4:26:17/4:24:24) pie meitenēm :)

  • Andulis

    Oksanai Kirilovai divi rezultāti, ar identisku bruto laiku, bet par 2 s atšķirīgu neto (čipa) laiku. Tiešām ar abiem numuriem skrējusi?…

  • Andulis

    Patīk Neijas kundzes 3:57:14/3:55:58, taču vēl labāk – Amoliņas kundzes 4:50:35/4:49:17 !! Super!

  • Andulis

    Vitaminka D gan neskrēja akurāt Matīsa plānotajā ātrumā – bet LČ bronza tik un tā! Apsveicu!

  • Inta Amoliņa Inta Amoliņa

    Paldies visiem visiem tempa turētājiem! It kā neskrēju kopā ne ar vieniem, bet pilnīgi visi mani atbalstīja reversajos posmos. Ļoti daudzi mani atbalstīja gan trasē, gan trases malās. Visiem lielais paldies! Bez jums es to nebūtu paveikusi!

  • Kur pirmsstarta bildītes?
    Man patīk daudzu skrējēju finiša laiki, tikai par savu esmu vīlies, piektdienas darba sportiskais pasākums nebija labākā doma ko varēju tajā dienā apmeklēt. Tā teikt attaisnojumu jau viegli atrast, bet vainīgs jau pats vien esmu.

  • Gaļina

    Labdien!

    Kā var saņemt medaļu? Noskrēju bet medaļas nepietika. Info teltī teica, ka sazināsies, pagaidām – klusums.

  • Lielkuilis

    Noskrien.lv nav organizators.
    Ja teica, ka sazināsies, tad sazināsies, kad būs kādi jaunumi. Varbūt jāizgatavo papildus medaļas (iespējams, ir jau gatavošanā, vai transportēsanā uz Latviju, ja negatavo šeit…)

  • Trakais Trakais

    Kopš kura laika noskrien.lv vairs neorganizē visus Latvijas skriešanas mačus? Kopš paša sākuma.

  • Inta Amoliņa Inta Amoliņa

    Cepums Trakajam!

  • Andulis

    Marta sākumā publicētajā intervijā minēts, ka medaļas gatavojot Dienvidāfrikā.
    Pieņemu, ka solītā “sazināšanās” šodien vēl nav gaidāma. Varbūt arī rīt…

  • info
    “Dārgie draugi! Izrādījās, ka Mildas medaļas ļoti patīk ne tikai Jums un mums, bet arī garnadžiem. Atvainojamies tiem dažiem simtiem pusmaratona, 10km un 6km distanču dalībniekiem, kuri vakar finišā netika pie kārotās medaļas. Vakardien garnadži mūs pārsteidza nesagatavotus, krietni patukšojot medaļu rezerves. Tagad apzinām visus tos finišētājus, kuri netika pie medaļām, tādēļ, ja esat starp tiem, aizpildiet, lūdzu, šo anketu, lai medaļu mēs varētu Jums sagādāt.”

    https://goo.gl/forms/YppvzuxAm1WJPHeU2

  • piile piile

    šogad maratonu skatījos pa tv un teikšu godīgi – bija liela vilšanās – nerunājot par tehniskām ķibelēm (piemēram, skaņas neesamība, fonā dzirdamie Gustava Terzena smiekli,…), tad ilgstošās un regulārās reklāmas sabojāja visu skatīšanās prieku. Ja vēl neskaita “studiju”, kur tika aprunātas dažādās tēmas, tad aktuālās informācijas un tiešraides no skrējiena bija ļoti minimāli. Katrā ziņā – ja maratona mērķis ir celta tā cēlmetāla līmeni, tad būtu jāpārdomā arī tā pasniegšana tv.

  • Ansis

    Pazaudēts:(
    Pēc noskrieta pusmaratona ap plkst. 10:10, pārģērbjoties vīriešu teltī (Doma laukumā, mantu glabātuves telšu galā) tika aizmirsta balta galvas (sviedru lenta). Vidū tai izšūts melns burts “n” – Newline firma.
    Varbūt šeit izdosies tai sadzīt pēdas? Uz maratona orgu e-mail nupat uzrakstīju.

  • Rasels Rasels

    Izrādās, ka ir ģeniāls un inovatīvi vienkāršs risinājums, kā bez dalības maksas noskriet maratonu un tikt pie medaļas – piespraust jebkādu iepriekšējās reizes numuru. Orgi neapgrūtina sevi ar jauna dizaina izstrādāšanu un lielajā burzmā neviens nepēta, vai uzdrukāts 2018 vai cits skaitlis.
    Piemēram, šogad piedalījās divi dalībnieki ar #1459 ;)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Iespējams, tas ir viens no iemesliem, kāpēc trūka medaļu citiem.

  • und und

    Da labi, šim risinājumam jau ir daži gadi. Pats dažus gadus atpakaļ tā skrēju. Pats pusmaratonu, un tad 5km just for fun. Tikai medaļu neņemu.

  • Ønske Ønske

    Par numura dizainu nebiju aizdomājies, ka to nav jāpērk katru gadu, bet droši vari skriet ar pērno vai aizpērno…šitādu naudu varēja ietaupīt. Es arī redzēju interesantu lietu… zēni pēc finiša nometa numuru, meitene pacēla un pēc minūtēm 5 finišēja….

  • Tiešām tas bleķa gabals ir tik vērtīgs, ja pats īsti nav skrējis/skrējis pa taisno/pusi trasi braucot ar mopēdu/pičpaunā? Nu negrib maksāt, skrien bariņā tajā pasākumā kā ‘und’->”just for fun”, skrien Mežparkā, bet kāpēc jāiejaucas pasākumā savācot suvenīru no tiem, kuri apmaksājuši dalību no savas kabatas? Smieklīgi un skumji, ka vispār kāds par šādām lietām shēmo.

  • in

    … zēni pēc finiša nometa numuru, meitene pacēla un pēc minūtēm 5 finišēja….

    Un nočakarēja puiša rezultātu. Nu, savā ziņā – pats vainīgs, nav ko mest zemē numuru. (Nometa un pacēla – neliek domāt, ka izmeta miskaste un no turienes izvilka(

    Vismaz Parīzē stāsta, ka nav vērts skriet ar iepriekšējo gadu numuru, lai pie medaļas tiktu. Tur labu laiku pirms finiša lērums brīvprātīgo čeko un dzen nost no trases nepiederošos. Neesmu gan droša, vai tiešām pagūst izlasīt to skrējiena gadu. Kaut kādai niansei tak jābūt, kā atšķirt. Neesmu salīdzinājusi. Vecie numuri arī nav saglabāti, tad būtu bildes jāskata.

  • Iespējams, ar šo pēdējo in komentāru tiek beidzot atrisināta mistērija, kuru nebiju spējis atrisināt pēdējos sešus gadus! Kad 2012. gada 18. martā skrēju Romas maratonu, īsi pirms finiša, skrienot ap Kolizeju, kādam skrējējam metās virsū persona, kas izskatījās pēc trases darbinieka, un vilka to nost no trases. Nekādi nevarēju saprast, kāds gan šādai rīcībai varētu būt iemesls, bet varbūt, ka tiešām šādi..

  • Ønske Ønske

    Pirms 786 gadiem vācu hroniķis piefiksēja, ka latvieši ir zaglīga un skaudīga tauta. Lattelekom no katra latvieša gadā iekasē vidēji 240 euro. Sponsorējot maratonu telekomam ir izstrādāts biznesa plāns gūt 30% peļņu. Varēja jau telekoms uzsaukt mums bezmaksas skrējienu Latvijas simtgadē, bet biznesa plāns prasija 300 000 peļņu.

  • Andulis

    Pirms 786 gadiem tādu latviešu vēl nemaz nebija, kā vienas tautas ;) Bija atsevišķas ciltis.
    Hronists varbūt aprakstījis latgaļus (arī letgaļus vai letus – nosaukumi dažādi).

  • Ønske Ønske

    Piekrītu, ka ap 1200 gadu Latvija bija Līvvalodīga teritorija, bet tad sākās Polockas kņazu pretdarbība vācu okupācijai un tika radīta pseidoslāviska jeb latviska nācija, kas tika sponsorēta no krievu puses, bet Čingishans to pārtrauca, bet latslāvi līvus iznīcināja.

  • Andulis

    Tātad ļaunuma sakne ir Lattelecom… kā Čingishana sabiedrotais?

  • in

    Tik nesāciet vainot tos latviešus, kas nemaksā neko Lattelecom-am. Un tos cittautiešus, kas kaut ko maksā. Lūdzu!

  • topinjs topinjs

    Uz Berlīni brauks Staņislavs Kambala un Gustavs Zemgals. ;)

  • Man patika pārsteiguma balvas 1. vietām

  • Valdis.M Valdis.M

    Kādas tad bij pārsteiguma balvas? Paguglēju, bet tannte gugle neko man neatklāja… tak ziņkārība moka :)

  • Pēc pasākuma pamainīts apraksts par apbalvošanu bija lieliska pārsteiguma balva :)

  • Trakais Trakais

    Negribas jau kritizēt, bet arī man pēc pasākuma ir zudusi vēlme nākamgad piedalīties komandu kausā. Gan jau mēs (VSK Noskrien) pie tā paši esam vainīgi – parāk labi un lieli esam kļuvuši. Prieks gan par Berlīnes laimētājiem.

  • Inga_K Inga_K

    Gulbis atkal meta lozes atpakaļ, jo VSK Noskrien pārāk daudz? No tādiem pustiekumiem neko nevar saprast.

  • Trakais Trakais

    PusTeikumi par pusPasākumu. Viens kauss un viens diploms uz 4 skrējējiem – tas ir viss, ko saņem komandu kausa uzvarētāji. Ja organizatori grib padarīt komandu cīņas par kaut ko vēl nenozīmīgāku, tad viņi ir uz pareizā ceļa. Dalību izlozi var veikt arī neklātienē nevis darba dienā darba laikā. Šīs gan ir tikai manas domas.

  • Es atvainojos, bet laikam samelojos par pārsteigumu. Ir divi dažādi avoti:
    http://www.lattelecomrigasmaratons.lv/lv/info/komandu-kauss/
    https://www.rigasmaratons.lv/teamcup/News.aspx
    Tad nu tas arī ir tas pārsteigums.

  • in

    (Pusteikumi un samudrīti teksti, kur nezinātājs nevar saprast, kas ar to domāts – tas jau tā laiku pa laikam te (un ne tikai te) parādās ierakstos, kas it kā domāti plašai publikai.)
    Gulbis vispār šoreiz nebija. Ne uz individuālo apbalvošanu uzreiz pēc maratona, ne uz komandu apbalvošanu. Jā, arī Latvijas Čempionāta apbalvošanā nevienu no LVS nemanīju (pērn gan bija prieks, ka apbalvoja LVS prezidente)… Uz brīdi šķita – varbūt tas maratons pārklājas ar kādu citu pasākumu. Bet… Kādēļ lai tiem, kas nepiedalās čempionātā, tā medaļa būtu nozīmīga, ja LVS valdei arī tas čempionāts nav tik nozīmīgs, lai kāds ierastos?

  • Inga_K Inga_K

    Jā, nu žēl ka tā. Gan par komandu kausu, gan par LČ.

  • und und

    LVS valde ari piedalijās 5km maratonā. Bet vispār, pareizi izdarīja ka neatnāca. Bus man laiks, uzrakstīšu vēstuli uz LVS. Nords no LČ uztaisīja balagānu. Paskatāties LVS lapu, viņi visu laiku cīnās par to lai LČ startē tikai stiprākie – ir normatīvi, ok, šosejā startēt var visi, bet nu nejau breaking2 pusmaratonisti no elites koridora!!! Varbūt nākamgad Nords vienkārši var pārdot vietu elites koridorā? Vai teiksim LVS var pārdot dalību LČ stadionā bez normatīva, vai dalību stiprākajā skrējienā? Tas ko viņš izdarīja – tas apkauno vieglatlētiku. Nevis LČ, bet cirks. Savā privātajā/komerciālajā startā tu vari darīt ko gribi, bet tas ir Latvijas čempionāts.

    Un viņš vēl grib Gold label. Pagaidām šis starts pēc organizācijas var konkurēt ar Mārupes skrējienu.

    – medaļas trūkst
    – želejas (26km) trūkst, es nesaprotu jums ar matemātiku ir problēmas? Pasktaties cik jums maratonistu un pasūtiet +10% vai +20% (jo daži ņem 2)
    – ēdināšana – nabaga (kaut rakstīts par speciālo zonu)
    – starta maisiņš – kauns
    – naudas balvas latviešiem – mēli, raksta ka 25.000 ir rezervēti latviešiem (kopā ar pusmaratonistiem), reāli izmaksa mazāk par 10.000

  • tomick tomick

    Kas vainas Marupes skrējienam? :D

  • in

    Lai startē stiprākie, ir normatīvi… Laikam pērn tas bija – uz 10 000 m – dažas dienas pēc tam, kad pieteikšanās bija beigusies, sarakstā bija 3 dalībnieces. Sacensību dienā man bija laiks un notika tuvu mājām – aizgāju paskatīties. Uz starta izgāja 4 !!!
    Visi ir vienlīdzīgi, bet daži vienlīdzīgāki?

  • alx alx

    Kritika esot labs motivators izaugsmei. Tad nu piemetīšu arī savus 5 centus – maratonistiem šogad principā nebija arī masāžu, jo visas kvotas jau bija savākuši pusmaratonisti. Nu labi, teorētiski bija, bet stundu gaidīt pat ātrākajiem nu nav īsti reāli un nav arī vairs jēgas.
    Par komandu kausu jāpiekrīt – šādā izpildījumā tad labāk nevajag nemaz. Motivācija nākamajam gadam nulle.

  • laacis1981 laacis1981

    Nu šoreiz pilnībā jāpiekrīt UND,vienīgais ,ko varu vēl piebilst ir pagājusi vairāk ,kā nedēļa ,bet rezultātos valda diezgan liels bardaks,piemēram 6km distance sievietēm,starp top20 rezultātiem kādām 3-5 pat nav pēdējā laika kontroles atzīme,6km ELITES koridorā tika ielaisti savējie piemēram ar bērnu ratiem un sportisti ar 110+kg -nopietni?Sieva pie sava pusmaratona rezultāta tika pēc nedēļas ,jo pati vērsās pie Norda un Priedes ar jautājumu ,kur ir mans rezultāts???Jo numurs kuru viņai izsniedza Exspo strādāja ,bet trasē kaut kas aizgāja ciet!!!Paldies dievam vai velnam viņa tika pie sava 1:37:20(bet nedēļa pagāja,kamēr tika atrisināts-nebūtu pati iejaukusies tā arī paliktu bez rezultāta…:)

  • und und

    tomick – Mārupes skrējienam nekādas vainas. Nu vienīgais ka bērni startēja no 1 rindas. Nu…tas ari nav bronze label…un dalības maksa 0…

  • LRM šajā reizē atbilda vidējam LVS līmenim.

    Dažas lietas, ka man aizķērās:

    Manuprāt pirms LČ prasās arī valsts himna.

    Pirms starta nokaitināja tualetes. Piemēram zem Vanšu tilta no astoņām būdām sešas bija slēgtas. Par līdzīgu problēmu dzirdēju arī citur.

  • und und

    par tualetem runājot, kad skatījos karaliskas kāzas tur teica ka pasākumos pēc likuma uz tik cilvēkiem jābūt tik tualetēm, man lieks arī iekštelpās ir līdzīgs likums (ofissos, tirdzniecības centros utt). Nez kāpēc LRM ir tik maz tualešu un pie tam viņi ir slēgti. Aizmirsta atvērt no rīta, nu gadās… #RoadToGoldLabel

  • topinjs topinjs

    Mēs te cepamies, vārāmies un sautējamies, bet vai šis nonāk arī līdz organizētājiem? Stirnu buka gadījumā ideāli – Rimants tepat vien ir, visu var izrunāt un apspriest. Tāpat arī Skrien Latvija gadījumā – neviens jau te nenāk un neklausās mūsu sūdzības (es pat nezinu nevienu, kas to organizē – Strauss?). Labi, ka neaizpildīju anketu, tur varētu izkratīt sirdi.

  • in

    Vienu gadu es pēc pasākuma anketā pastāstīju par savu neapmierinātību – kad pirmo reizi uz 10 km dabūju nevis pirmo, bet pēdējo koridoru. Man pat atbildēja. Atrakstījās – esot pārāk vēlu pieteikusies. Nākamajā gadā nekas nemainījās.

  • Andulis

    Paldies topinjam, ka atgādina par anketu. Aizpildīt noteikti vajag. Ja arī orgi neņems vērā, tad vismaz nevarēs dzīvot kaut kādos iedomu burbuļos – ka viss ir lieliski un ar katru gadu kļūst tikai ideālāk ;)

  • Signis

    Skatās un uzklausa. Tempa turētāji iedeva sav kritisko feedback un tas tika/tiks izskatīts. Pats esmu tuvu citu sacensību organizēšanā un tas nav nekāds “walk in park.” Un ne Nords, pat ne Rimants nevar visu pāraudzīt, nokontrolēt un izdarīt tā kā katram skrējējam vajag. Un ja nebūs kļūdu un nepilnību, nebūs arī progress.
    Neba viss bija tik slikti, varējāt jau arī kaut ko labu pateikt.

  • und und

    Nu, ja kādam bus no tā vieglāk, vakardienas Rīgas Kausi ari bija noorganizēt diezgan slikti. Baltic Events nevelk :P

  • Zazuuu Zazuuu

    1) Es pēc sava pirmā maratona mēģināju atrast to īpašo telti, kurā maratonistiem ir kaut kas ēdams, neatradu.

    2) Sajūtām sapratu, ka ļoti vajag masāžu. Aizgāju līdz vietai, kur tās ir (nez kāpēc pēc kartes biju sapratusi, ka tas ir tuvāk Daugavai kaut kur kopā ar to mistisko zonu, kur ir kas ēdams), bet kad man teica, ka stipri laicīgāk finišējušie jau gaida 50min., sapratu, ka gaidīt nav vērts. Tad nopriecājos, ka savu dalību biju nopirkusi vēl pirms šī gada un tad tā cena ir adekvāta tam, ko saņēmu.

    Savādāk – lieliskākās atmiņas. Pirmais vienmēr ir īpašs. Lieliski atbalstītāji (neatsverams atbalsts). Kad dzirdēju par medaļām – biju tik laimīga, ka finišēju pietiekoši laicīgi, lai medaļu iegūtu. Medaļa bija viens liels mudinājums tikt līdz finišam, ja viņas tur nebūtu…

    P.S. Par Mārupes skrējienu – man patika, ka bezmaksas pasākumā var sarūpēt tik jaukas dāvanas. Ja neaizbrauca uz kaudzi citu pasākumu, kas bija tajā nedēļas nogalē, bija jauki uzcepties līdzenā piecītī :)

  • Andulis

    Īpašā telts ar ēdamo maratonistiem pērn bija Vecrīgas pusē. Es nebiju izpētījis karti un iedomājos, ka šogad tāpat. Kamēr atradu, aizritēja ļoooti daudz laika :D Pats vainīgs, protams; pretenziju nav.
    Tikai nesapratu, kāpēc vajadzēja pārcelt otrā pusē. Likās, ka pērn bija gluži labi. Izglītojiet, lūdzu?

  • und und

    Nu nebija tur nekā īpaša – apelsīni, banāni, putra, zupa un gurķi. Kad es lasu “īpaša” es sagaidu nedaudz kaut ko citu. Vispār dīvaini, ka pie ēdiena var tikt tikai maratonisti, tādā ziņā SL pat ir labāks…tur visi tiek pie putras. OK, šeit protams daudz vairāk cilvēku…

  • Zazuuu Zazuuu

    und – īpaša telts, jo citām distancēm nav pieejama, bet man joprojām nav skaidrs, kur viņa bija. Kā izskatījās? Ēst es galīgi negribēju (apelsīnu nekad nevar būt par daudz), bet redzēt to vietu gan.

    Vairāk vai mazāk mani maratona laikā viss apmierināja – ļoti patika, ka bija dzirdīšanas punkti un atbalsts Skanstes rajonā (cik saprotu iepriekšējos gados, tur tāds klusāks un grūtāks posms bijis). Želejas neizmantoju, bet kad skrēju, tad redzēju, ka viņas tur vēl bija. Es biju nodevusies maratonam un tai priviliģētajai sajūtai, ka varu skriet maratonu. Ar prieku satiktu pretīmskrienošos ātrākus maratonistus un arī lēnākskrienošos seniorus. Bija lieliski samazināts tas ļoti grūtais Krastmalas gabals, iekļauti trīs tilti.

    Viss, kas varēja būt labāk, tapa zināms tikai pēc finiša! Gribēju to masāžu, mani nopietni lauza visās malās, varbūt apelsīns būtu ātrāk atgriezis mani pie cilvēcīgas sajūtas (ābolu galīgi negribēju un dateles arī nelīda manī), ļoti priecājos par ūdeni maisos. Mani pārsteidz, ja ir maisi, bet tajos finišējot nav ūdens. Atmiņas ir labas, nākamreiz būs pieredze un zināšu ko gaidīt finišā, cerams, ka būs atrisināts jautājums par medaļām un būs lieliski!

    Nākamgad jāskrien maratons un jāizpilda sev uzstādītais mērķis. Tā kā nākamgad atkal skriešu un atkal laicīgi reģistrēšos.

  • Lauma Lauma

    Jums visiem pie numura saņemšanas līdzi tika dota grāmatiņa ar aktuālāko informāciju, tai skaitā, tur bija starta/finiša zonas shēma. Ja speciāli neņēmi vai neapskatījies tā jau ir paša darīšana.
    p.s. Maratona zona atradās finišam kreisajā pusē pie Daugavas. Un cik atminos, tad maratona finišētājus kā reiz laida laukā pa to pusi.

  • stjopachio stjopachio

    Varbūt esmu tumsoņa, a kāda pipara pēc pusmaratonistiem masāža? Par maratonu var saprast (varam gan padiskutēt par taimingu), a pusītei?

  • und und

    grāmatiņa, tas tā kur viens no rakstiem bija bez atstarpem rakstīts? :D

  • Hiēna Hiēna

    Finiša zonai nebija ne vainas! Tieši laikā – bija, kur atkrist pēc maratona, padzert alu un ierīt pārtiku, daloties emocijās ar citiem maratonistiem. Forši, ka varēja tur rīt, cik lien iekšā (atšķirībā no SL putras karotes). Vieta arī labāka, nekā iepriekš, jo tika iekļauta arī pati upes mala.

    Tualešu jautājums gan zem katras kritikas… Bet nevajag būt vakarējiem! Tie, kuri reizē ar mani tieši pirms starta gribēja tikt tajās butkās iekšā, redzēja, kā to var izdarīt :D

  • Zazuuu Zazuuu

    Tagad es saprotu, ka laikam esmu sēdējusi pie pašas maratonistu zonas, tikai nesapratu, ka tā ir tā. Neko citu bez tiem ērtajiem guļamkrēsliem neredzēju un nospriedu, ka tas laikam ir kāda uzņēmuma ekstra saviem darbiniekiem. Vai izskatījās līdzīga kā pagājušajā gadā Lattelecom WiFi zona :) Tagad vismaz skaidrs kāda tā zona izskatās, ka vajadzēja apiet riņķī un ieiet iekšā. Savādāk uz neērta soliņa atlaidos :)

  • 9 gadu laikā izlaisti tikai 2 starti šajā pasākumā. Apzinoties, ka nospiedošais vairums šajā komercpasākumā par dalību nemaksā, jo ideja vērsta uzņēmumu virzienā, kas lepni apmaksā savu darbinieku dalības, pats sāku maksāt pēdējos 2 gadus un darīšu arī turpmāk. Viss patika, it īpaši – izskrieties pa savu dienišķo rajonu. Tas laikam tāpēc, ka vairāk priecē mazizmēra skrējieni un Rīgas maratona otrajā aplī vari izbaudīt trasi un uzmundrināt sev līdzīgos ;)

  • und und

    matiss, tev darba devējs neapmaksā dalību LRM? :(

  • Man vēl trakāk kā Matīsam – izlaisti tikai 2 starti 11 gadu laikā. Tas ir šī gada starts un pērnā gada.

  • Aivars703 Aivars703

    Tā kā esmu piedalījies 10 reizes 11 gadu laikā (diemžēl vienreiz sakrita ar Edinburgas Maratonu, kur piedalījos), laikam esmu tiesīgs izteikt vērtējumu par Rīgas Maratonu.
    Ar katru gadu tas kļūst labāks, baudāmāks vidusmēra amatierim (4-5 stundas skrienošam). Pietiekami daudz skrējēju lai pēc 30km nejustos vientuļš. Skanstes posms kā nepārtraukta satikšanās ar sen neredzētiem draugiem. Atdzīšos – otrajā aplī pēc pagrieziena pie Stabu ielas man arī acis kļuva miklas ne no sviedriem. Pēdējo gados organizētā zona Maratonistiem – labākais ko varēja pārņemt no Tallinas Maratona. Pēcskrējiena laiskās sarunas un rūgtā dzeriena baudīšana – lietas kas liek ātri aizmirst smagos brīžus un 34.km doto solījumu “PIETIEK”.
    Lai arī visticamāk nākošo gadu iznāks izlaist – droši varu teikt – Rīgas Maratons kļūst arvien labāks.
    Piedodiet, biju nekaunīgs un pāris Alu no Finišētāju zonas iznesu somā uz mājām. Ceru neviens netika apdalīts.

  • Dziņa Dziņa

    A man viss normāli likās, dzērieni trasē pietika, apelsīni arī, švammes arī deva, želejas man bijušas nebijušas, tapēc nepētīju. Finiša maisiņā ūdens bija, nu jā limonādes vietā maratonistiem varēja būt kāds proteīna batoniņš vai dzēriens, gribot negribot bij pirmo reizi šogad jālieto uzturā limonāde.
    Maratonistu zonā, manuprāt, visa gana, buljons, gurķi, alus, arī ūdens vēl papildus dabūjams, apelsīni, ko vēl vairāk vajag un pat putra, pat nevajadzēja iet pusdienot uz kafejnīcu pirms mājās braukšanas.
    Nu jā masāža gan, manuprāt, ir mīnuss, šķiet, ka to vajadzētu kaut kā nodalīt atsevišķi maratonistiem un pusmaratonistiem, laigan šoreiz aizgāju gandrīz uzreiz pēc finiša un piesolīja, ka jāgaida 2h (būtu pat pagaidījusi, ja nesteigtos uz autobusu), labāk kā citus gadus, kad mani vienkārši aizraidīja prom. Bet nezinu vai tas ir objektīvs vērtējums, jo nezinu kā ir citur, vai citur ir ātrāk pieejamas masāžas.

  • und und

    Nu dīvaini Aivars 703 raksta. Cik runāju ar cilvēkiem, visi saka ka tieši otrādāk, var redzēt ka ar katru gadu organizatorus tikai interese nauda, u viss izskatās ļoti nabagi. 4-5h maratonistam pat tas smirdīgas isostar želejas nepietika. Ir protams ari plusi, trase interesantāka, bet tā…visur ir ekonomija. Vai tad citos maratonos par tādam naudiņām kreklus nedod visiem? Jūs taču visi atceraties, ka Kuldīgas pussitē agrāk visiem deva kreklus vai nē? Bizness.

  • Trakais Trakais

    Ja jāvertē kopumā, tad Rīgas maratons ir izcili organizēts pasākums un es tajā piedalīšos kamēr vien būs tāda iespēja. Tas kreklu jautājums ir sīkums, arī komandu kausa nepilnības. Ja parunā ar sacensību organizatoriem klātienē pa tiešo, tad var saņemt skaidras atbildes un saprast cik gan bieži nepateicīgs ir viņu darbs. LRM un Stirnubuks ir izcili pasākumi un liels prieks, ka mums ir iespēja tos baudīt.

  • Aivars703 Aivars703

    und, cik noprotu Tev vārdi bizness, pozitīvisms, nauda ir vienlīdz sveši un pielīdzināmi vārdam Kosmoss. Nav taču sarežģīti savākt sev līdzīgi domājošus un pašiem uztaisīt skrējienu-sacensības. Es, piemēram, gribēju savādāka formāta mačus un mierīgi noorganizēju – gan Maratonu, gan Pusīti. Ar noteikumiem kādus es gribēju. Un bija medaļas, bija diplomi, bija auglis un dzērieni. UN BIJA JAUTRI. Tiesa, laikam arī šo tu uzskati par Biznesu, jo bija augsta dalības maksa (3 EUR).
    Starp citu Madrides Maratons (ko noskrēju aprīļa beigās) bija krietni klusāks par Rīgu, kaut skaitās Rokenrolla Maratons.
    Edinburgas Maratonā (pagājušo svētdien)deva kreklus un želejas, tik es maksāju par to 55 mārciņas.

  • in

    Kad pirmo reizi piedalījos maratona distancē Rīgā, tad pieteicos pēdējā nedēļā, neatceros – trešdienā vai ceturtdienā. Nešķita pārāk dārgi.
    Tas, ka nav krekla, man, personīgi, itin labi patīk. Negribētos maksāt vairāk, lai būtu cenā iekļauts krekls. (Helsinkos kreklu iedeva uzreiz pēc numura – pat skriet nevajadzēja. Uzvilku to kreklu vienu vienīgu reizi.) Pat tad, ja darba devējs maksātu par manu dalību, arī tad es negribētu kreklu.
    Finiša zona maratonistiem? Esmu 2x skrējusi, nekad tādu neesmu ne redzējusi, ne izmantojusi. Jā, neesmu arī dikti pētījusi bukletiņu. Apskatīju, kur un cikos starts. Šķita, ka nekas cits aktuāls tajā bukletā nebūs, jo mantas uz publisko glabātuvi nenesu.

  • Agy Agy

    Kad es skrēju, tad atceros kaut ko par alu un kaut kā uz čuju pati to zonu atradu bez bukletiem, jo kaut kur gribējās apsēsties un visur jau pa kājām maisījās 10km un 5km skrējēji. Tāda zona ir forša, bet kad tur ierados bija tik augļi, žāvēti augļi un rieksti un cepumi. Ne papildus ūdens vai kāda sula, pat ne putra, bet toties varēju pasēdēt zem jumta un atpūsties. Alu gan beigās varēja dabūt papildus porcijas.

  • Andulis

    {Nav īsti par tēmu, bet } Kuldīgas pusītē agrāk deva kokvilnas kreklus. Nevis “tehniskos”, “skriešanas”, vai kā nu pareizi jāsaka.
    Saņēmu 2009., arī 2010. gadā laikam vēl… proti, PIRMS “Skrien Latvija” seriāla izveidošanās. Šķiet, vienlaikus ar SL parādīšanos, šī lieta pazuda.

    Un pareizi vien ir. Izmaksas aug visiem un visur, kaut kā jātaupa. Piekrītu in teiktajam – “negribētos maksāt vairāk, lai būtu cenā iekļauts krekls”.

  • Inga_K Inga_K

    Paskatoties no resursu saprātīgas izmantošanas puses, krekls katram ir pilnīgi nelietderīga resursu izšķērdēšana. Man ļoti patīk tā pieeja, ka vajag 2x padomāt, vai man obligāti vajag kaut kādu štruntiņu, pat ja tas ir suvenīrs-dāvana. Galu galā, mana māja nav bezizmēra, un katrs tāds štrunts ir paģērējis resursus, lai vispār tiktu radīts, savukārt, ja tam nav racionāla pielietojuma, tad man tas ir kurbāznis, kurš stāvēs un krās putekļus, kamēr tiks līdz miskastei.

  • Dziņa Dziņa

    Jā, un krekliņa neesamība patiesība arī ir draudzīgāk dabai. :)

  • Andulis

    TIK traki varbūt atkal nav… ja kreklu būšu saņēmis UN tas nebūs pavisam atbaidošs, tad pielietojums atradīsies… vairāku sekojošo gadu laikā, pirms miskastes…

    Taču dabai draudzīgāk būs bez “obligātā” krekla – tur gan jāpiekrīt.

  • Geo Geo

    Kopumā LRM kvalitāte, manuprāt, ir ļoti laba, bet tas nenozīmē, ka nevajag tiekties pēc vēl labākas. Kaut vai pieminētie bezmaksas krekli, tie ne obligāti nozīmē augstāku dalības maksu. Nezinu kāpēc, bet organizatori ir ieciklējušies uz Bronze un tagad jau Gold label, kas ierindas skrējējam prakstiski neko nemaina un nebūt negarantē kvalitāti, bet droši vien rada pietiekami lielas izmaksas, kuras varētu novirzīt citiem mērķiem, tajā skaitā krekliem. Ja mērķis ir piesaistīt ārvalstu skrējējus, tad viens pats Gold label nepalīdzēs, ja nebūs perfekta kvalitāte un labas skrējēju atsauksmes. Piemēram, vai kāds ļoti raujas skriet maratonu Prāgā tikai tāpēc, ka tur ir Gold label?

  • Lauma Lauma

    Ja jau par krekliem sāka runāt. Cik man ir gadījies komplektā ar dalību tikt pie bezmaksas krekla varu teikt, ka parasti viņi ir zemas/lētas kvalitātes sporta krekli. Pērn atdevu 4 no 7 šādiem krekliem. Nevis tāpēc, ka viņi ir slikti, bet tāpēc, ka man vienai viņus tik daudz nevajag. Pēdējo atdevu pat oriģinālajā iepakojumā.

    p.s. Tie kuri saka, ka šogad kaut kas nebija tā kā gribētos. Aicinu nākamgad pieteikties kā brīvprātīgajiem palīgiem un pašiem palīdzēt numuru pakošanā, expo, kā trases tiesnešiem, mantu glabātuves palīgiem, finiša zonā utt. Tas ļaus jums izbaudīt Rīgas maratonu no iekšienes.

  • Dziņa Dziņa

    Piekrītu Inga_K, es salīdzinājumā ar daudziem vēl esmu piedalījusies salīdzinoši maz pasākumos, kur tiek doti krekliņi, bet pat man tie jau sāk palikt par daudz un ņemot vērā to nolietošanās ātrumu (pareizāk būtu neātrumu) tos visus nebūtu iespējams novalkāt arī līdz mūža galam. Un turklāt regulāri gadās kaut kādi giga izmēra krekli vai vienkarsi tādi, kas nepatīk, tie, tad vispār sanāk kā nasta, kurus žēl izmest. :D

  • Andulis

    bezmaksas krekli, tie ne obligāti nozīmē augstāku dalības maksu.” – Jā, taisnība…

    …taču tie obligāti nozīmē augstākas izmaksas organizatoriem. Kas, savukārt, tiks kompensētas uz kaut kā cita rēķina…

    Neatkarīgi no kreklu jautājuma – piebalsošu Geo par “ieciklējušies uz Bronze un tagad jau Gold label, kas ierindas skrējējam praktiski neko nemaina“! Labi, ir jau forši tas Label, ar ko palielīties – bet vai tas ir galvenais jāizvirza par galveno mērķi?

  • Andulis

    Lai nebūtu tikai burkšķēšana. Šogad ļoti patika:
    – medaļa,
    – izmainītā trase, (agrākās daļējās bažas izrādījās veltīgas :)
    – kori Stabu ielas apgriezienā,
    – mantu glabātuve Doma laukumā (tiesa, arī agrāk jau strādāja lieliski),
    – un gandrīz ideālie laika apstākļi :)

  • Geo Geo

    Papildus izmaksas krekli rada, kaut gan pieļauju, ka veiksmīgu sarunu rezultātā tos var dabūt par ļoti zemu cenu vai pat par brīvu, ja nosponsorē kāds kreklu ražotājs.
    Te vairāk ir organizatoru lēmums kur ieguldīt naudu – samaksāt kādam par to, ka noskrien 2:11 nevis 2:15 vai kādās citās lietās, ko izjūt visi skrējēji.

  • Lielkuilis

    Es redzēju, ko var ar krekliem izdarīt burvīgas tempa turētājas vienreiz Lietuvā…

  • Andulis

    Nu, jā… ja ir man jāizvēlas, ko vairāk gribu –

    a) 2:11 uzvarētāja kenijieša laiku, nevis 2:15,
    vai
    b) LĒTĀKU kreklu (taču ne bezmaksas “obligāto”!!!),

    tad balsošu par (b) variantu… ;)

  • und und

    Oho, cik daudz komentāru. Kopumā protams ir organizēts labi un skriet ir patīkami. Īstie skriešanas svētki, lielākie mači Latvijā, bet ja sākt pievērst uzmanību detaļām, tad līdz perfektai organizācija tā kā man līdz sub2.40 maratonam.

    Aivars703 – par biznesu es biju domājis, kad cilvēki taisa mačus nevis savam priekam, bet lai nopelnītu. Nu tu taču zini un redzi, kuri mači ir uztaisīti ar sirdi, kuri – nē. Nenosaukšu vārdus, bet runāju ar vienu organizatoru, viņš teica ka viņi nostrādāja bez algām sev. Budžets no skrējējiem, LVS, pašvaldības un galu galā palika daži euro. Nords neizskatās pēc tāda fanātiķa.

    Runājot par krekliem – nu man ari viņi nav vajadzīgi, es tikai saku kāda ir situācija – agrāk deva, tagad nē. Nu es dažreiz ar to kokvilna Kuldīgas pusmaratona 2008 gada kreklu staigāju mājās. Mums (tipiskajam skrējējam) viens cilvēks uzrakstīja, cik ir LRM krekla pašizmaksas, kaut tur nebija 5 vai 7 euro, bet pārdod pa 25 ;) Dalības maksa katru gadu aug, bet vai aug no tā labumi skrējējiem? Vai viss iet organizatoru algām (+maza daliņa policistiem)?

    Es nekad neskrēju ārzemes maratonos, bet zinu ka daudzi kas te raksta un lasa skrēja. Vai ārzemes arī dod tādas bomžu maisiņus? Nākamgad parastajā Rimi maisiņa dabūsim numuru?

    Es tikai varu atkratot ko pašam nepatika un ko dzirdēju no citiem.

    – Tualetes. Maz un slēgtas. Pašam nevajadzēja ja kas.
    – Medaļas. Visiem nepietika. Man pietika.
    – Finišētajā maisiņš. Tie kas skrēja 10 reizes šo maratonu, jautājums jums – vai – tad agrāk nebija tie maisiņi bagātāki? OK, nav liela starpība, man tikai ir interesanti, dalības maksa pieaug, bet opciju ir ar vien mazāk un mazāk – kur aiziet nauda?
    – Želejas. Visiem nepietika. Man pietika, paņemu vienu. Un te tagad ir jautājums, kam tā želeja vairāk vajadzīga, man, vai cilvēkam kas skrien uz 4-5h? Kur problēma paskatīties cik skrien maratonistu un iegadāties tādu skaitu +10% ? Viņi laika pasūtīja mazāk nekā vajag.
    – Naudas balvas. Pašam nepienākas, bet nepatīk kā tas bija pasniegts presē, it kā latviešiem pienākas 25k, bet galu galā par 10k neizmaksāja kopā ar maratonistiem. Viņi raksta ka 5k var dabūt ja skrien ātrāk par LR, nu OK, Valerijs vēl cinijās, bet kā ar sievietēm? Jeļena nav tāda formā un vispār skrēja pussiti. Tad jau var rakstīt ka maratona budžets ir 1.000.00 un pierakstīt – ja izskries sub2 maratonu. Un vēl Nords tagad presē raud ka viņiem naudas nepietiek, lai RD maksā, jo redz policistiem tagad lielāka stundas likme.
    – “speciāla” zona maratonistiem – sorry, bet tā ir nabaga. Vārds “speciāla” ir lieks. @topinjs tu jau pats domāji ka “speciāla zona” ir tur kur Lattelecoma busiņš, un man liekas ka tu biji pārsteigs kad uzzināji ka tomēr nē.

    Tie label tiešam mums neko nemainīs. Domāju ka arī LV elite no tā nekā laba nedabūs. Bus lielāki balvu fondi, atbrauks ātrie pusmaratonisti un LV sportisti netiks TOP3, jo tur atsevišķi latviešus neapbalvo.

    Medaļa patika, tempa turētāji – patika, koristi patika – skudriņas bija, trasei nav ne vainas vienīgais nedaudz grūti 36km skriet augšā uz vanšu tilta.

  • Inga_K Inga_K

    und, piemēram, Atēnu maratonā bija “maratona soma”, kas nāca tikai tiem, kam bija dalības maksa par 100E, taču tā “soma” bija visai patālu no tiešām somas :D
    Pagājšgad LRM noteikti bija labākas somas.
    Un nē, finišētāja maisiņšpa lielam nav mainījies kopš 2011. gada, kad skrēju savu pirmo pusi.
    Man tiešām vienīgais iebildums bija par tualešu skaitu. Pārējais viss patika, un likās, ka ir ok. Nu nav arī ārzemēs nekas īpašāks redzēts. Ok, pie masāžas netiku, jo finišējot pēc 4h, uz masāžu bija vēl 2 jāgaida. Vienu iepriekšējo gadu bija forši, ka maratonistiem bija atsevišķa, īsāka rinda, vai prioritārie numuriņi.

  • Andulis

    und, visumā jeb “pa lielam” piekrītu, labi uzrakstīji.

    Bet par to maisiņu…
    “Finišētajā maisiņš. Tie kas skrēja 10 reizes šo maratonu, jautājums jums – vai – tad agrāk nebija tie maisiņi bagātāki?”

    Liekas, daudz bagātāki nav bijuši, nekad.
    (Ja kļūdos – zinātāji, nosauciet, lūdzu, konkrētu gadu un maisiņa saturu ;)

    Un nevajag jau arī. Bija litrs dzeramā, ābols, dateles, kaut kāds batoniņš, vēl kaut kas (jau aizmirsu). Gana daudz, lai attaptos un stiprinātos pēc finiša.
    Ja ar to par maz – maratonistiem bija vēl “zona”. (Diez, vai tik nabaga, kā saki; citi nesūdzas.)

    Nedomāju, ka finiša maisiņā vajadzētu atrasties nedēļas paikai :)

  • Dziņa Dziņa

    Āā, dateles, labi, ka atgādinājāt, kaut kur skapja dziļumā iestūķēju un aizmirsu par tām. Piebilde ne pa tēmai, kas neattiecas tieši uz LRM, man pret āboliem, rozīnēm, datelēm finiša paciņās ir dalītas jūtas, jo tos pirms lietošanas ir vēlme noskalot.

  • in

    Domāju par finišētāju maisiņiem. Parīzē finišā iedod kreklu (labu!), medaļu un apmetni. Var saēsties augļus, kādreiz bija isostar recovery batoniņi (šogad tik tālu neaizgāju, varētu būt, ka kaut kas no stimium bija). Rinda uz masāžu ir gara, bet ātri virzās. Jo masāžas telts ir liela, vairāki desmiti galdu, pie katra 2 masieri. (Un tai rindā stāvot arī vēl kaut ko ēdamu varēja dabūt.)
    Valensijā (ko Nords pieminēja kā piemēru) bija folija (ko nenovaktēju – aiznesa uz miskasti, kamēr uz masāžas galda gulēju. Stulbi, jo pēc tam ceļā starp masāžu un “mājām” salu.), bija medaļa. Un ka tik ne viss. Kreklu iedeva kopā ar numuru, varētu būt labs, pāris gadi pagājuši, neesmu ne reizes vilkusi.
    Barselonā (gan pusmaratonā) krekli laikam bija kopā ar numuriem, nesmuki, bet dažas reizes izmantots. Finišā medaļa, apmetnis. Varbūt kāds banāns, ko neēdu, tāpēc neesmu droša, vai tas bija tur.
    Visādi noderīgi sīkumi, kā pudeles, numura/želeju jostas, tulznu plāksteri, riekstu paciņas, sildošo, auksto smēru paraugi/mazie iepakojumi biežāk ir kopā ar numuru. (Ja kas, Zelta līmeņa Parīzē tās starta somas saturs kļūst arvien nabadzīgāks (pēdējo 4 gadu laikā), bet toties pati soma – arvien labāka. Izmantojama vairākas reizes.)

    “Nedomāju, ka finiša maisiņā vajadzētu atrasties nedēļas paikai :) ” Šis mani uzjautrināja Helsinkos – finišs olimpiskajā stadionā, pēc finiša vienkārši turpini iet pa celiņu, lai tiktu uz izeju, pa ceļam viens pēc otra brīvprātīgie sadod tukšu caurspīdīgu maisiņu, kur var salikt pārējo: banānus, malto kafiju, margarīnu… Vēl kaut kas bija.
    Stirnubukā Ogrē arī deva finišā tādus maisiņus. Bet – puisis ar maisiņiem bija pēdējais, kas ko deva. Un maisiņu deva neatvērtu. Ērtāk būtu atvērtā veidā, vai vismaz kā pirmo mantu, lai pārējo var salikt uzreiz iekšā, neko nenometot zemē. It kā sīkums, bet mazina burzmu pēc finiša līnijas.

  • Andulis

    Turpinot par šo slaveno maisu… Nākas gan piekrist Dziņas teiktajam – “nu jā limonādes vietā maratonistiem varēja būt kāds proteīna batoniņš vai dzēriens, gribot negribot bij pirmo reizi šogad jālieto uzturā limonāde.

    Man arī aizspriedumi pret limonādi un vispār – konservantus (šajā gadījumā, Na benzoātu) saturošiem dzērieniem. Varēja RIMI iespringt un ko veselīgāku sportistiem ielikt iedalīt. Atzīstos, neizdzēru… atstāju uz soliņa… varbūt kādam citam garšoja ;)

  • Vispār man liekas tikai normāli, ka organizētāji par darbu (turklāt milzīgu!) vēlas saņemt ne tikai gandarījumu, bet arī algu – un galu galā arī peļņu. Spēja un prasme ar darbu arī nopelnīt, manuprāt, nav peļama.
    Cits jautājums, vai ir atrasts pareizais līdzsvars starp dalības maksu, organizācijas līmeni, dalībnieku vēlmēm (citam vajag/nevajag kreklu, cits var iztikt bez māksliniekiem uz skatuves, citam vajag lielu ēdamšķīvi finišā…visiem izdabāt laikam ir neiespējami) utt. Protams, nevar noliegt, ka arī šim, Latvijā lielākajam skriešanas pasākumam, vēl ir kur augt un ko pilnveidot (vai labot iepriekš pieļautās kļūdas). Tik liela mēroga pasākumu bez ķibelēm noorganizēt nebūt nav viegli…
    Tomēr, manuprāt, šīs sacensības salīdzinoši ar pārējo piedāvājumu mūsu valstī (īpaši līdzeno trašu mīļotājiem) ir ļoti labā organizētības līmenī (un kas nav mazsvarīgi – pēc maniem novērojumiem, ar korektu un cieņpilnu attieksmi). Paldies organizatoriem, ka viņi katru gadu turpina radīt šos maija skriešanas svētkus.
    Noskrien!

  • Hiēna Hiēna

    Mēģināšu atcerēties savu ārzemju gonku starta un finiša maisiņus. Protams, ka visu atcerēties ir neiespējami, un “makulatūru” atļaušos neatcerēties.

    Tallinas pusīte 2013. Startā mantu glabāšanas maisiņš no auduma, kalpo vēl tagad. Finišā jāizvēlas starp ūdeni un sporta dzērienu (0,5l, var ņemt tikai vienu), plēves gabals ap pleciem.

    Ālborgas maratons 2014. Startā sporta krekls, kaut kādi fitnesa žurnāli dāņu valodā, tulznu plāksteris, magnētiņš ar vietējā pasta reklāmu. Finišā uz vietas varēja saēsties ābolus un apelsīnus, uz masāžu rinda maza.

    Vinshotenas 100km. Startā melnais miskastes maiss (es nezinu, priekš kam, mošk savam līķim, bet gan jau domāts mantām), balta papīra lapa (testamentam?). Finišā mega izmēra pludmales dvielis uz pleciem, uz vietas varēja saēsties tipisko ultru barošanas punktu paiku. Vēl bija ēdināšanas kupons vietējā kafejnīcā, bet es nezinu, vai tas bija visiem. Man šķiet, ka nē.

    Dohas 50km. Es tiešām tagad nezinu, vai tas bija visiem, vai tikai čempionāta dalībniekiem, bet dabūju nelielu mugursomu, labu dzeršanas pudeli, sviedrīti ar kabatiņu (liekams uz rokas, man par lielu) un tizlu keponu. Finišā sporta krekls (man tika M izmēra, vilku 9.grūtniecības mēnesī), ūdens pudele, negaršīgs buljons, viena pica.

    Ņujorkas maratons (gold label). Startā maisiņš, kurā ielikt lietas, ko ņems līdzi uz startu, skriešanas krekls ar garām piedurknēm, iespēja uz startu braukt ar organizatoru transportu (starts un finišs tālu viens no otra). Finišā caurspīdīgs plēves maiss ar tīkliņveida mugurpusi (tā kā “elpo”, tad uzgabāju tur tagad lietas), iekšā kaut kādi batoniņi, ūdens, ābols – praktiski tas pats, kas Rīgā. Nu, varbūt kāds batons vairāk. Plēve uz pleciem, silts pončo (tas nebija visiem, varēja arī izvēlēties mantu transfēru no starta uz finišu, bet tiem, kas nebija iegādājušies vai dabūjuši kruto versiju, nebija ne pončo, ne savu mantu).

  • Andulis

    Tie label tiešam mums neko nemainīs. Domāju ka arī LV elite no tā nekā laba nedabūs. Bus lielāki balvu fondi, atbrauks ātrie pusmaratonisti un LV sportisti netiks TOP3, jo tur atsevišķi latviešus neapbalvo.

    Var taču nolikumu mainīt un LV pusmaratonistus izdalīt atsevišķi? Ja tikai gribētu.

  • Agy Agy

    und grib spec zonā Mishelin restorānu ar izsmalcinātiem vīniem, kurus iesaka somaljē un SPA stūrīti ar džakuzi?

  • Hiēna Hiēna

    Atcerējos, ka bagātīgākais maisiņš manā skriešanas vēsturē bija 2012.gada Siguldas pusmaratonā. Elvi maiss, pilns ar dažāda veida pārtiku, ēdu vēl nākamajā dienā. “Mūsdienās” bagātīgākie maisi (un arī bagātīgi uzvarētāju maisi) ir BBPU.

  • Andulis

    Sasodīts! 2012. gads bija vienīgais, kad neskrēju Siguldas pusīti… :)))
    .
    .
    .
    A vispār Norda k-gs, pats būdams vīnu baudītājs (cik dzirdēts), varētu apsvērt Agy ideju? :)))

  • und und

    Agy, nē, negribu. Nu vismaz kāds sporta dzēriens, batoninš? Nu banani un putra nav speciāla zona.

  • L. Natthe

    pats skrējiens bija labs, bet piebalsošu par maratonistu zonu, ka tajā tiešām nebija nekā īpaša, pretēji gaidītajam
    ja bukletā rakstīts “Visiem 42km finišētājiem esam sarūpējuši īpašu atpūtas zonu, kas piedāvās uzkodas un kārumus spēku atjaunošanai”, tad realitātē tur bija tie paši banāni un apelsīni, kas bija trasē, kā arī putra, kas ir ēsta jau tik daudzās skriešanas sacensībās. arī zupa (tā tiešām bija zupa? no drauga gan dzirdēju, ka tas bija buljons) nav nekas īpašs. bet varbūt es sūdzētos mazāk, ja man pēc maratona vispār būtu bijusi apetīte :)
    jā, alus jau būs kaut kas īpašs, taču es alu nedzeru. tā vietā būtu ĻOTI priecājusies par kolu. un labprāt apēdusi kādu smalkmaizīti.

    ar finiša maisiņu var sadzīvot. lai gan dateles neliekas laba uzkoda, nu cik daudz tu tādas dateles vari ieēst (es jau vispār neēdu)? to vietā labprātāk būtu redzējusi riekstu paciņu.

    un, ja gribam būt pavisam piekasīgi, kam gan ir vajadzīga tā roze finišā? pirmkārt, to 100% visi agrāk vai vēlāk izmetīs ārā, otrkārt, kas tā par vīriešu diskrimināciju? :)

  • Andulis

    Kārtējais pierādījums tam, ka maratons ir pārāk īss, lai paspētu īsti izbadēties ;D

    Jāierosina Nordam, lai ievieš arī ultra-LRM distanci/-es. Tas nozīmētu: pēc 42,195 km veikšanas laist atkal skriet otro trases apli (kas bija šogad 21+ km garš) – otrreiz, trešoreiz, utt. …
    Šādā variantā, Akmens un Salu tilti vairs netiktu izmantoti, satiksmes traucējumi ļoti jūtami nepalielinātos. Ilgāki būtu, bet pašreizējā apjomā.

    Pieņemu, ka 63+ km, 84+ km (varbūt pat ~107 km?) distanču finišētājiem alus un putra garšotu labāk :D

  • Man prieks, ka aizsāku tik auglīgu diskusiju. Kādu alu es palaidu garām, neaizejot uz maratonistu atpūtas zonu?

  • Lielkuilis

    Lāčplēsis Staburags īpašais.

  • stjopachio stjopachio

    Padalīšos ar savu maraton-tūrisma pieredzi un “finiša maisiņi+”. Esmu bijis Amsterdamā, Frankfurtē, Budapeštā, Bostonā, Ķelnē un Parīzē, un uzreiz varu teikt, ka Rīga izskatās ļoti OK uz šo maratonu fona (jo Rīgā jāpieskaita arī maratonistu telts, kurā pats neesmu bijis un par ko nojausma ir no jūsukomentāriem).

    Visā stāstā ir ļoti svarīgs “sīkums”. Izņemot Amsterdamu (ja pareizi atminos, jo tas bija sen) un Budapeštu, visi pārējie ir pasākumi tikai maratonam. Ko tas nozīmē? Maisiņa pēc finiša nav, jo pēc-finiša zonā ir sakrauti augļi – banāni, apelsīni u.c. – ūdens, iespējams arī alus (Vācijā) / enerģijas dzira, citur batoniņi, citur maizes izstrādājumi. Tu pēc finiša virzies uz izeju un ņem, ko gribi / cik gribi. Rīgā to, manuprāt, maratonistiem lieliski aizstāj maisiņš + maratona finiša telts, kurā pieejamajai pārtikai būtu jābūt bez limita. Protams, katram var būt pretenzijas pret saturu & klāstu, taču visiem neizdabāsi.

    Vislielākais aplauziens man bija Amsterdamā, kur pēc maratona es varēju paņemt tikai pus banānu (!!!). Vairāk nepienācās, jo aiz manis, lūk, finišēs citi (t.i., man neļāva ņemt vairāk). Škrobe pamatīga. Tā kā šo pārspēt būs grūti.

    Visforšākās uzkodas šķita Frankfurtē un Bostonā.
    Budapešta – pamatīgi lauki. No Rīgas tālu atpaliek :)

    Kas man vienmēr pēc maratona pietrūcis un teju visur (izņēmums – Bostona), ka pēc finiša nav proteīna batoniņu. Tas, domājot par pilnvērtīgu atjaunošanos, klibo visur. Taču ar to rēķinos un uz to neceru.

  • in

    “Kas man vienmēr pēc maratona pietrūcis un teju visur (izņēmums – Bostona), ka pēc finiša nav proteīna batoniņu. Tas, domājot par pilnvērtīgu atjaunošanos, klibo visur. Taču ar to rēķinos un uz to neceru.”
    No 2015. līdz 2017. Parīzē finišā bija isostar batoniņi. Šogad isostar nebija starp sponsoriem, trasē bijis stimium, bet (pēc expo spriežot) nekā atjaunojoša viņiem nav.

  • Signis

    Varat atļauties pirkt tik dārgas dalības maksas maratonos un nepietiek naudas lietām ko jums vajag pēc finiša?

  • Andulis

    Tieši tā, visa nauda iztērēta dalības maksām! ;)

    P.S. Tad jau – Šefa komentāra kontekstā – esmu labais tēls? Biju savācis līdz b/a alu, ko arī izlietoju pēc finiša, apsmādētās limonādes vietā. Līdz “zonai” nebiju vēl ticis :D

  • Signi, es gribēju rakstīt, ka, izņemot komandu kausu, man viss patika, bet tad padomāju vēl un sāku cepties par “Mans pirmais maratons” dalībnieku stāvēšanu priekšā. Ne jau tāpēc, ka man tas traucētu. Lai jau tā būtu, bet mani aizskāra Kažemākas komantārs: “Godam nopelnīts būt elites koridorā.” T.i. šie cilvēki ir kaut kādā veidā labāki par pārējiem, kas arī cītīgi trenējušies šai dienai.
    Atgriežoties pie pozitīvā – man 27 eiro šķiet ļoti sakarīga summa, lai par to varētu skriet pa slēgtām ielām maratonu un ik pēc 2 – 4 km dabūt padzerties un aplieties. Šogad, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, arī Skanstes rajons nebija tik vienmuļš, laikam bija salikti vairāk atbalstītāju punkti, pie tam, skrienot šo posmu turp un atpakaļ, katru atbalstītāju varēja redzēt divreiz. Un pilnīgi vienalga par maisiņu un tā saturu, ja vien tur ir kas dzerams – tāpat pēcmaratona alu un pusdienas iešu kaut kur iegādāties.

    P.S. Ā, vēl viena lieta, kas nepatika – lai kurā virzienā arī skrietu, visur bija pretvējš . Pie šī organizatoriem vajadzētu vairāk piedomāt.

  • Man liekas ka foršs bija tas Skanstes rajons. Rīgas maratons man ir svētki un patīkami, ka svētkos vari satikt draugus un paziņas. Tur reāli varēja sabļauties gan ar ātrākiem, gan lēnākiem un posms grūts, bet pagāja interesanti.

  • Zazuuu Zazuuu

    Pagājušo gadu bija garais Krasta posms – bija par garu, bet motivēja tās tautas, kas skrien aiz manis, bet šogad tas bija saīsināts un arī priecājos par to, ka bija tāds pretī skrienošo posms – satiku labu paziņu no Krievijas, ko vēlāk tā arī nesatikāmies, vismaz sasaucāmies! Vēl citus paziņas šitā varēja satikt + mani uzjautrināja ātra kundzīte, tik žiperīga, joprojām atceros viņu un viņas apņēmību. Nogurumu pat nevarēja redzēt, bija ļoti sakoncentrējusies. Tāds prieks! Un šis posms bija ideāla garuma, neapnika skriet! Uzmundrinājumi bija, arī atbalstītāji šajā posmā bija. Šis noteikti kopā ar trīs tiltiem ir progress no iepriekšējiem gadiem (man pirmais maratons, tāpēc pēc nostāstiem spriežu).

  • Lai jau tiek, es ar gan paraudāšu, gan papriecāšos:

    Paraudāšu: Par daudz tautas vienā dienā, vienā vietā. Kvantitāte pār kvalitāti. Manuprāt, 5km skrējiens jārīko sestdienā. Varbūt arī 10km. Kāpēc tā nav, laikam saprotu. Reklāma/burziņš. Masāžu tiešām varēja maratonistiem atstāt (ne jau tāpēc, ka noskriet maratonu būtu varoņdarbs, bet tomēŗ).

    Papriecāšos: LRM ir tiešām svētki. Par izklaidi tiek domāts. Kultūŗas aleja pie Brīvības pieminekļa, koris uz Brīvības ielas…neko tamlīdzīgu citos maratonos neesmu piedzīvojis. Bieži vien nosaukums skaļš un labels no cēlmetāla, bet reāli skrien pa parku krūmiem, pļavām un tuneļiem. Kam tas labels vajadzīgs? Tiešām labels piesaista cilvēkus/sponsorus? Kur triks? Labāk maksā vietējiem skrējējiem.

    Par maisiņiem- pievienojos Signim. Manuprāt, optimāli.

    Cieņā, DN

  • Valdis.M Valdis.M

    Es atkal vairāk esmu apmierināts ar šā gada pasākumu, un saskaitīju vairāk plusus nekā mīnusus.
    Ļoti patika medaļas dizains, arī krekls beidzot bij smuks (bet cena nesmaidīja), patika skriešana pāri trīs tiltiem, koris, teipošanas zona ( to gan ieraudzīju tikai pēc finiša), škita ka tualetes pie dzeršanas punktiem arī bij vairāk nekā citus gadus, vai nu to ievēroju tādēļ ka šoreiz prasījās zaļā pietura :)
    Par tualetēm runājot. Biju pie Vanšu tilta jau no agra rīta tur pieskrējis. Kamēr blakus krāmējos pa somu novēroju ka kādas 3-4 gab. ir ciet, un izskatījās ka neviens tur nesēž. Pie sevis gan tajā brīdī izdomāju ka laikam organizētāji tās pietaupa vēlākam “PIK” brīdim ar svaigu tualetes papīru un tīras :) tak laikam vispār aizmirsa tās atvērt!
    Želejas paciņu man piedāvāja un es neatteicos , (skrēju uz 3h:18 min.un pašam bij tikai viena želeja), bet jau tad uz galda izskatījās vairs tikai pāris desmiti paciņas.
    Patika Maratonistu zona! Pagājušo gadu gan to palaidu garām , šoreiz tiku pie gardas putras, buljona un alus – tur labi atvilku elpu “atjaunojos”. Atzīšos – par bezmaksas alu bij patīkami pārsteigts.
    Lielākais mīnus manuprāt bija : saņemot Expo vietā caurspīdīgo maisiņu – biju nedaudz vīlies, jo man parasti tās mugursomas tiek izmantotas.
    Masāžas gaidīšana – man gan to uzsauca krievu puisis kurš bij nogaidījis 2 stundas un tad atdeva to man. Nu un “trādi-rīdis” ar trūkstošajām medaļām (mani gan tas protams neskāra).

  • stjopachio stjopachio

    Signis
    01/06/2018 at 09:18
    “Varat atļauties pirkt tik dārgas dalības maksas maratonos un nepietiek naudas lietām ko jums vajag pēc finiša?”

    Nenodarbojies, lūdzu, ar populismu :P
    Nav runa par to, ko kāds var vai nevar atļauties. Runa ir par to, ko un vai vispār ņemt līdzi uz startu un atstāt mantu glabātuvē. Izņemot, Rīgu, mantu glabātuves neesmu izmantojis. Un tamdēļ sporta laboratoriju uz startu līdzi paņemt nevarētu, pat ja tāda būtu, bet proteīna batoniņu visus 42 km nest līdzi nav optimāli (vismaz man).

  • Lauris Lauris

    Tas cepiens par starta/finiša maisiņiem ir smieklīgs. Pat nebiju iedomājies, ka daudziem tas ir tik svarīgi:D
    Pasākums labs un es esmu ļoti priecīgs, ka mums Latvijā katru gadu notiek augstas klases maratons.
    Tas ko būtu gribējis saņemt par savu samaksāto naudiņu ir – jau pieminētā tualešu (ne)pieejamība un velopavadoņu aizvākšana no trases. Kā arī varētu, tomēr, nedaudz tos starta koridorus piekārtot. Pusītei jau pirmais bija < 1:50, ir tomēr atšķirība vai Tu skrien uz šo 1:50, vai 1:30.
    Kā arī čīkstēšana, ka redz cik organizatoriem grūti, ir galīgi nevietā. Tas (kā jebkurš cits) ir pašu izveidots projekts ar saviem mērķiem. Ja beidzas entuziasms un/vai biznesa interese, tad bodīte jāklapē ciet un jādara dzīvē citas lietas.

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.